Renault odtajnil ceny svých scéniců. Za větší je příplatek jen 15 000 Kč

nathan  |  02. 01. 2017 14:51

Benzín v atomatu se nenabízí? Proč? Je to škoda. Kvedlat v Praze je čistý masochizmus.

Odpovědět  |   | 
pozorovatel  |  03. 01. 2017 00:09

No ona ta 1.2 je třeba na GrandScenic hodně poddimenzovaná motorizace a teď si představ, že ji ještě zatížíš další hmotností a pasivními odpory automatu nebo dvojspojky. Automat v takto velké krabici potřebuje motor do auta a ne motor do křovinořezu.

Odpovědět  |   | 
qwertz  |  03. 01. 2017 16:14

V Renaultu se holt zaměřili na diesely, a benzíny téměř zmizely z nabídky, a i tam je situace tragická. 1.6 benzín i diesel jako vrcholná motorizace k talismanu je hodně špatný vtip. Mégane mimo sportovní GT má vrcholnou motorizaci v benzínu taky 1.2.

Jejich hlavní motorizace dCi jsou totální průser, protože v reálu smrdí 25x nad limit a teď po dieselgate už ty podvody u homologací nebude nikdo přehlížet, navíc příští EURO norma už řeší i reálný provoz s povoleným překročením 2x a to nejsou schopni splnit. Na benzín dlouho kašlali, a nemají alternativu. Shodou okolností se proto poroučel šéf vývoje motorů.

Odpovědět  |   | 
marthys  |  02. 01. 2017 19:27

Ty doby, kdy cena Renaulta Scenic startovala na ceně 305.000,- Kč (r. 2009), je tak definitivně pryč. Na druhou stranu máme alespoň trochu představu o současné marži výrobce a prodejců.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  02. 01. 2017 22:14

Počítáš i s rozdílným kurzem Eura a změnami na mezinárodních trzích? Nebo jsi se jen vyblil?

Odpovědět  |   | 
nathan  |  02. 01. 2017 23:00

Ty doby, kdy cena Škody 105 startovala na ceně 45.000,- Kč (r. 1972), je tak definitivně pryč. Na druhou stranu máme alespoň trochu představu o současné marži výrobce a prodejců

Odpovědět  |   | 
T.E.CH  |  03. 01. 2017 10:33

Tak jasně, kapitalisti (výrobci automobilů) nakupujou od dodavatelů levné "suroviny" a prodávaji drahé výrobky.Sami zdražují a za "suroviny" chtějí platit pořád stejně.

Odpovědět  |   | 
RoPo  |  03. 01. 2017 11:01

A teď by si mohl někdo uvědomit, že v roce byl měsíšní plat cca 200-500 Kčs (a i více nebo méně). Ano rohlík stal 10hal. Ale auto bylo za 45.000,- Kčs!!
Nyní je měs. plat cca. 20.000-50.000,- Kč (a i více nebo méně), auto za 450.000,- Kč a rohlík za 2Kč, v akci obyčejný tukový kolem 1Kč.
Kdo má a kde je ta marže?

Odpovědět  |   | 
Student  |  08. 02. 2017 09:24

Rohlík Za 10Hal? Kde to žiješ? Nebo lépe řečeno, o minulosti máš trošku zcestné představy.

Odpovědět  |   | 
Lojza  |  03. 01. 2017 21:52

vyrobni cena tohoto auta bude do 150 000Kc max c te zakladni vybave a to jeste davam hodne velkou rezervu

Odpovědět  |   | 
sumi  |  03. 01. 2017 00:38

Kola 20' ??
Který magor by je chtěl?
Na malé MPV patří 16' nebo 17'.. ceny pneu jsou příznivé a auto vypadá dost slušně.
Není to BMW , ne?
Úzké 20' by koupil jen blázen...
A normální kola nejsou v nabídce??
Super...konkurence se musí smát..
Stejně jako že není slušný benzín a nafta končí na 1.6

Odpovědět  |   | 
Nornik  |  03. 01. 2017 06:44

Je trochu smutné že ta nejsilnější dvakrát přeplňovaná nafta nijak dynamicky či ekonomický nevyniká...Třeba ve srovnání se starou Toyotou větší a 1.8 benzínem v automatu. Podle mě je nový Scenic fail a prodejů předchůdců nikdy nedosáhne.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  03. 01. 2017 06:58

No vidíš... a za rok ti budu moci směle říci, že jsi byl opět mimo.
To auto bude trefa kvůli designu, který prodává na prvním místě.

Odpovědět  |   | 
Alex  |  03. 01. 2017 15:06

Plný souhlas s tebou. Dnes prodává hlavně design. Technologie se vyrovnávají a k těm 20" = super. Auto bude bezva podívaná mezi těmi šedinami od faucvaj. K motoru 1,2l. Není špatný
je to aspoň čtyřhrnek! Mám ho teď v novém Capturu, je i živý, ale spíš pro tohle lehké "Clio po anabolikách" jezdí okolo 6,7l . Do Scenica určitě 1,5dCi - hlavně pro spotřebu. Jezdím teď RGS7m s 1,6dCi za 6l i pod a zprávy z těchto velkých MPV s jednadvojkou naříkaj na spotřebu (i nad osmičku).

Odpovědět  |   | 
qwertz  |  03. 01. 2017 16:06

Ten motor 1.2 TCe je pro cokoli nad Clio naprosto tragický. V nízkých otáčkách zdechlý, příšerný turnbo-lag, při vyšších rychlostech to žere i trávu kolem silnice.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  03. 01. 2017 18:57

Diesel mi do domu nesmí, takže pro mne jedině TCe. Mám s francouzskými auty dost zkušeností, po pár tisících kilometrech spotřeba dost výrazně padá dolů. Spotřebám z různých testů až tak moc nevěřím... Mé auto v nich vyšlo přes šest litrů a já jezdím skoro o litr méně.

Odpovědět  |   | 
RoPo  |  03. 01. 2017 11:03

Je potvrzeno, že lze namontovat i 16", 17" a 18" kola, ale vyjma 16", vše v 225mm šířce.

Odpovědět  |   | 
roman  |  03. 01. 2017 16:42

Renault se poslední léta potýká se zásadním nedostatkem - k designově a výbavově hodně povedeným vozům nabízí hodně nepovedené motory a převodovky.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

První jízda s Volkswagenem Golf VIII: Klasik všech klasiků v digitálním věku

Volkswagen Golf VIII

S novým Volkswagenem Golfem jsme se staticky seznámili koncem října při oficiálním odhalení. Nyní se osmým vydáním evropského bestselleru konečně svezeme.

dnes | Svět motorů | 41 příspěvků
TEST Ford Focus ST Plus Performance: Bejby nebude sedět v koutě!

Ford Focus ST Plus Performance

Akronymem rychlého Fordu je od pradávna označení RS a hot-hatch modrého oválu se již několikátou generací zove Focus RS. Jeho bejby bratříček ST se v očích nadšenců vždy tak trochu krčil v koutku a tam si fidlal ty své druhé housličky. K patnáctým narozeninám ale dostal od hodných strýčků z vývojového oddělení elektrickou kytaru… a k ní koncertní kombo s elektronickými efekty.

5.  12.  2019 | Petr Schnagl | 31 příspěvků
Za volantem elektrické Škody Citigoe iV: Odsouzena k úspěchu. Na doživotí?

Škoda Citigoe iV

Na prezentaci v Nizozemsku jsme vedle plug-in hybridní Škody Superb poprvé vyzkoušeli také první sériově vyráběný elektromobil s okřídleným šípem ve znaku. Odsouzen k úspěchu ale byl už dlouho před tím.

3.  12.  2019 | Jan Mička | 155 příspěvků

Nejčtenější články

Nová Škoda Octavia dostala vychytávku, která pomůže v boji proti pirátům silnic

Nová Škoda Octavia dostala vychytávku, kter…

Škodovka je nejenom u nás vyhlášená svými chytrými řešeními. V případě nové Octavie ukázala, že i malý detail v interiéru může být hodně přínosný.

13.  11.  2019 | | 248 N/A
Škoda spustila výrobu nové Octavie. Linkou už ale projelo něco zajímavějšího

Škoda spustila výrobu nové Octavie. Linkou …

Z linky v Mladé Boleslavi už sjíždí první kusy nové Octavie. Během toho však továrna již pomalu najíždí i na produkci prvního modelu na elektrické platformě MEB.

1.  12.  2019 | | 50 N/A
Škoda Favorit mohla být krásná. Pak na ni ale dolehly socialistické kompromisy

Škoda Favorit mohla být krásná. Pak na ni a…

Třicáté výročí 17. listopadu 1989 si lze připomenout různě. Třeba i svým způsobem revolučním automobilem, který se stal symbolem tehdejší doby a zároveň pojítkem mezi starým AZNP a Škodou pod křídly VW.

17.  11.  2019 | | 55 N/A
Slovensko nabízí dotace na elektromobily. Elektrická Škoda rázem stojí pakatel

Slovensko nabízí dotace na elektromobily. E…

Vysokou cenu elektromobilů mohou částečně srazit státní dotace. Slováci proto spouštějí zajímavý program.

23.  11.  2019 | | 150 N/A
Už i Škoda si utahuje z Elona Muska. Soucítí s ním a kouká na vlastní minulost

Už i Škoda si utahuje z Elona Muska. Soucít…

Kdo by to čekal? V hromadě vtípků na účet Elona Muska a jeho Cybertruck se nyní objevil i jeden od Škodovky.

29.  11.  2019 | | 34 N/A