Renault odtajnil ceny svých scéniců. Za větší je příplatek jen 15 000 Kč

Oblíbené rodinné vozy Renault Scénic a Grand Scénic přicházejí na tuzemský trh v nové generaci. Základní cenovka je nastavena na částku 449 900 Kč.

Na částce 449 900 Kč začíná ceník nové generace modelu Renault Scénic. Za tuto částku zákazník získá vůz vybavený benzinovým čtyřválcem o zdvihovém objemu válců 1,2 litru a s výkonem 115 koní.

Ve výbavě nejnižšího stupně Life, který se pojí výhradně s výše zmiňovaným agregátem, se pak objeví například asistent rozjezdu do kopce, šest airbagů, tempomat s omezovačem rychlosti, aktivní brzdový asistent schopný detekovat chodce, světla LED pro denní svícení, palubní počítač, manuální klimatizace, volant potažený kůží a rádio.

Renault Scénic a Grand Scénic: MPV s příchutí crossoveru [první jízdní dojmy]

Renault Scénic a Grand Scénic: MPV s příchutí crossoveru [první jízdní dojmy]

Dalšími motorizacemi v nabídce je silnější benzinová "dvanáctistovka" s výkonem 130 koní a čtyři verze turbodieselů. K dispozici je jak verze 1,5 litru (dci 110), tak i 1,6 - ve výkonových variantách 130 nebo 160 koní. Tu nejsilnější lze získat rovněž s dvouspojkovou šestistupňovou automatickou převodovkou.

Stejné motory se nabízí i pro Grand Scénic. Jeho ceník začíná na úrovni až 499 900 Kč, protože nejobyčejnější verze Life v nabídce na tuzemském trhu nebude.

Základní výbava je proto bohatší. Obsahuje navíc například mlhovky, dvouzónovou klimatizaci nebo bezklíčkový přístup do vozu.

Zajímavostí u obou vozů je skutečnost, že nelze volit velikost disků kol. Vždy se jezdí na dvacetipalcových pneumatikách.

Za ostatní verze Grand Scénicu se v porovnání s kratší verzí připlácí 15 000 Kč.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

 

TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

dnes | Milan Lažanský | 27 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 24 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků