Renault odtajnil ceny svých scéniců. Za větší je příplatek jen 15 000 Kč

Oblíbené rodinné vozy Renault Scénic a Grand Scénic přicházejí na tuzemský trh v nové generaci. Základní cenovka je nastavena na částku 449 900 Kč.

Na částce 449 900 Kč začíná ceník nové generace modelu Renault Scénic. Za tuto částku zákazník získá vůz vybavený benzinovým čtyřválcem o zdvihovém objemu válců 1,2 litru a s výkonem 115 koní.

Ve výbavě nejnižšího stupně Life, který se pojí výhradně s výše zmiňovaným agregátem, se pak objeví například asistent rozjezdu do kopce, šest airbagů, tempomat s omezovačem rychlosti, aktivní brzdový asistent schopný detekovat chodce, světla LED pro denní svícení, palubní počítač, manuální klimatizace, volant potažený kůží a rádio.

Renault Scénic a Grand Scénic: MPV s příchutí crossoveru [první jízdní dojmy]

Renault Scénic a Grand Scénic: MPV s příchutí crossoveru [první jízdní dojmy]

Dalšími motorizacemi v nabídce je silnější benzinová "dvanáctistovka" s výkonem 130 koní a čtyři verze turbodieselů. K dispozici je jak verze 1,5 litru (dci 110), tak i 1,6 - ve výkonových variantách 130 nebo 160 koní. Tu nejsilnější lze získat rovněž s dvouspojkovou šestistupňovou automatickou převodovkou.

Stejné motory se nabízí i pro Grand Scénic. Jeho ceník začíná na úrovni až 499 900 Kč, protože nejobyčejnější verze Life v nabídce na tuzemském trhu nebude.

Základní výbava je proto bohatší. Obsahuje navíc například mlhovky, dvouzónovou klimatizaci nebo bezklíčkový přístup do vozu.

Zajímavostí u obou vozů je skutečnost, že nelze volit velikost disků kol. Vždy se jezdí na dvacetipalcových pneumatikách.

Za ostatní verze Grand Scénicu se v porovnání s kratší verzí připlácí 15 000 Kč.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

 

Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

dnes | Miro Mihálik
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků