Renault odtajnil ceny svých scéniců. Za větší je příplatek jen 15 000 Kč

Oblíbené rodinné vozy Renault Scénic a Grand Scénic přicházejí na tuzemský trh v nové generaci. Základní cenovka je nastavena na částku 449 900 Kč.

Na částce 449 900 Kč začíná ceník nové generace modelu Renault Scénic. Za tuto částku zákazník získá vůz vybavený benzinovým čtyřválcem o zdvihovém objemu válců 1,2 litru a s výkonem 115 koní.

Ve výbavě nejnižšího stupně Life, který se pojí výhradně s výše zmiňovaným agregátem, se pak objeví například asistent rozjezdu do kopce, šest airbagů, tempomat s omezovačem rychlosti, aktivní brzdový asistent schopný detekovat chodce, světla LED pro denní svícení, palubní počítač, manuální klimatizace, volant potažený kůží a rádio.

Renault Scénic a Grand Scénic: MPV s příchutí crossoveru [první jízdní dojmy]

Renault Scénic a Grand Scénic: MPV s příchutí crossoveru [první jízdní dojmy]

Dalšími motorizacemi v nabídce je silnější benzinová "dvanáctistovka" s výkonem 130 koní a čtyři verze turbodieselů. K dispozici je jak verze 1,5 litru (dci 110), tak i 1,6 - ve výkonových variantách 130 nebo 160 koní. Tu nejsilnější lze získat rovněž s dvouspojkovou šestistupňovou automatickou převodovkou.

Stejné motory se nabízí i pro Grand Scénic. Jeho ceník začíná na úrovni až 499 900 Kč, protože nejobyčejnější verze Life v nabídce na tuzemském trhu nebude.

Základní výbava je proto bohatší. Obsahuje navíc například mlhovky, dvouzónovou klimatizaci nebo bezklíčkový přístup do vozu.

Zajímavostí u obou vozů je skutečnost, že nelze volit velikost disků kol. Vždy se jezdí na dvacetipalcových pneumatikách.

Za ostatní verze Grand Scénicu se v porovnání s kratší verzí připlácí 15 000 Kč.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

 

Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
Minitest VW T-Roc 1.5 TSI a 2.0 TSI: Dvakrát podstatně jinak

VW T-Roc 1.5 TSI vs 2.0 TSI (minitest)

Vyzkoušeli jsme dvě zážehové zážehové verze Volkswagenu T-Roc. Významně se liší i výbavou.

7.  6.  2018 | Milan Lažanský | 36 příspěvků