Renault odtajnil ceny svých scéniců. Za větší je příplatek jen 15 000 Kč

Oblíbené rodinné vozy Renault Scénic a Grand Scénic přicházejí na tuzemský trh v nové generaci. Základní cenovka je nastavena na částku 449 900 Kč.

Na částce 449 900 Kč začíná ceník nové generace modelu Renault Scénic. Za tuto částku zákazník získá vůz vybavený benzinovým čtyřválcem o zdvihovém objemu válců 1,2 litru a s výkonem 115 koní.

Ve výbavě nejnižšího stupně Life, který se pojí výhradně s výše zmiňovaným agregátem, se pak objeví například asistent rozjezdu do kopce, šest airbagů, tempomat s omezovačem rychlosti, aktivní brzdový asistent schopný detekovat chodce, světla LED pro denní svícení, palubní počítač, manuální klimatizace, volant potažený kůží a rádio.

Renault Scénic a Grand Scénic: MPV s příchutí crossoveru [první jízdní dojmy]

Renault Scénic a Grand Scénic: MPV s příchutí crossoveru [první jízdní dojmy]

Dalšími motorizacemi v nabídce je silnější benzinová "dvanáctistovka" s výkonem 130 koní a čtyři verze turbodieselů. K dispozici je jak verze 1,5 litru (dci 110), tak i 1,6 - ve výkonových variantách 130 nebo 160 koní. Tu nejsilnější lze získat rovněž s dvouspojkovou šestistupňovou automatickou převodovkou.

Stejné motory se nabízí i pro Grand Scénic. Jeho ceník začíná na úrovni až 499 900 Kč, protože nejobyčejnější verze Life v nabídce na tuzemském trhu nebude.

Základní výbava je proto bohatší. Obsahuje navíc například mlhovky, dvouzónovou klimatizaci nebo bezklíčkový přístup do vozu.

Zajímavostí u obou vozů je skutečnost, že nelze volit velikost disků kol. Vždy se jezdí na dvacetipalcových pneumatikách.

Za ostatní verze Grand Scénicu se v porovnání s kratší verzí připlácí 15 000 Kč.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

 

TEST VW Arteon 2.0 TSI DSG 4Motion: Poslední funkční období

VW Arteon 2.0 TSI DSG 4Motion

Nebude trvat dlouho a Arteon přenechá „funkci“ vlajkové lodi Volkswagenu nové generaci SUV Touareg. Než se tak stane, pojďme si něco říci o nejvýkonnějším provedení nabídky.

19.  4.  2018 | Jan Mička | 44 příspěvků
Minitest Peugeot 308 GTi: Skvělý hot-hatch! Dokud nestisknete „Sport“

Peugeot 308 GTi (minitest)

Vyzkoušeli jsme vrcholnou verzi modelu 308 druhé generace po modernizaci. Dokazuje, že mezi rychlými hatchbacky si může vybrat každý přesně dle svých potřeb a přání.

17.  4.  2018 | Milan Lažanský
TEST Lexus IS 300h: Není dokonalý, ale má k tomu blízko

Lexus IS 300h

Absenci vznětového motoru automobilka Lexus vyvažuje hybridním ústrojím. A jsem toho názoru, že pro model IS je to ta nejlepší možná varianta.

14.  4.  2018 | Jan Mička | 27 příspěvků