Renault odhalil Talisman Estate. Nabídne nejvíce místa pro cestující

Renault ukáže ve Frankfurtu nový Talisman a to rovnou ve verzích sedan i kombi, které bylo pod tradičním označením Estate odhaleno právě dnes. Pokud vás nástupce Laguny Grandtour zajímá, můžete si ho prohlédnout na prvních oficiálních fotkách i na videu. A Renault přidal také základní informace.

Renault Talisman: „Nová Laguna“ nabízí řízení všech kol a 608 l v kufru

Renault Talisman: „Nová Laguna“ nabízí řízení všech kol a 608 l v kufru

Talisman s karoserií kombi má stejné vnější rozměry jako sedan. To znamená délku 4,86 m, šířku 1,87 m, výšku 1,46 m a rozvor 2,81 m. Jinak tvarovaná střecha ale přináší pro hlavy zadních cestujících tři centimetry navíc v oblasti hlavy. Stejně jako u sedanu tedy i zde Renault slibuje nejprostornější interiér v dané třídě. Porovnání se Škodou Superb bude jistě velmi zajímavé.

Na Superb ale Talisman nestačí co do objemu zavazadelníku. Jeho základní hodnota činí 572 litrů, přičemž ložná plocha je dlouhá 1116 mm. Po sklopení zadních sedadel vznikne plocha dlouhá dva metry a jeden centimetr, respektive prostor o objemu 1700 litrů.

Škoda Superb 2.0 TDI vs. Volkswagen Passat 2.0 TDI: Srovnání prostornosti

Škoda Superb 2.0 TDI vs. Volkswagen Passat 2.0 TDI: Srovnání prostornosti

Také Talisman Estate dostane systém řízení zadní nápravy 4Control a adaptivní tlumiče. Systém Multi-Sense známý třeba z nového Espace pak nabídne možnost vybrat jeden z režimů Comfort, Sport, Neutral, Eco a Perso. Zástup dalších asistentů zahrnuje všechno možné od čtení značek, přes adaptivní tempomat, až po hlídání slepého úhlu.

Test Renault Espace 1.6 dCi 160 EDC: Všechno je jinak

Test Renault Espace 1.6 dCi 160 EDC: Všechno je jinak

Nabídka motorizací obsahuje pět možností, přičemž dvě jsou benzinové a tři naftové. Zájemci o zážehové čtyřválce mohou sáhnout po motoru 1.6 TCe naladěném na 110 kW (150 k) nebo 147 kW (200 k), v obou případech spojeném se sedmistupňovou dvouspojkovou převodovkou EDC.

U dieselů jsou k dispozici známé motory 1.5 dCi (81 kW/110 k) a 1.6 dCi (96 kW/130 k a 118 kW/160 k). Do prodeje vstoupí Talisman Estate v první polovině příštího roku. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků