Renault odhalil Talisman Estate. Nabídne nejvíce místa pro cestující

Renault ukáže ve Frankfurtu nový Talisman a to rovnou ve verzích sedan i kombi, které bylo pod tradičním označením Estate odhaleno právě dnes. Pokud vás nástupce Laguny Grandtour zajímá, můžete si ho prohlédnout na prvních oficiálních fotkách i na videu. A Renault přidal také základní informace.

Renault Talisman: „Nová Laguna“ nabízí řízení všech kol a 608 l v kufru

Renault Talisman: „Nová Laguna“ nabízí řízení všech kol a 608 l v kufru

Talisman s karoserií kombi má stejné vnější rozměry jako sedan. To znamená délku 4,86 m, šířku 1,87 m, výšku 1,46 m a rozvor 2,81 m. Jinak tvarovaná střecha ale přináší pro hlavy zadních cestujících tři centimetry navíc v oblasti hlavy. Stejně jako u sedanu tedy i zde Renault slibuje nejprostornější interiér v dané třídě. Porovnání se Škodou Superb bude jistě velmi zajímavé.

Na Superb ale Talisman nestačí co do objemu zavazadelníku. Jeho základní hodnota činí 572 litrů, přičemž ložná plocha je dlouhá 1116 mm. Po sklopení zadních sedadel vznikne plocha dlouhá dva metry a jeden centimetr, respektive prostor o objemu 1700 litrů.

Škoda Superb 2.0 TDI vs. Volkswagen Passat 2.0 TDI: Srovnání prostornosti

Škoda Superb 2.0 TDI vs. Volkswagen Passat 2.0 TDI: Srovnání prostornosti

Také Talisman Estate dostane systém řízení zadní nápravy 4Control a adaptivní tlumiče. Systém Multi-Sense známý třeba z nového Espace pak nabídne možnost vybrat jeden z režimů Comfort, Sport, Neutral, Eco a Perso. Zástup dalších asistentů zahrnuje všechno možné od čtení značek, přes adaptivní tempomat, až po hlídání slepého úhlu.

Test Renault Espace 1.6 dCi 160 EDC: Všechno je jinak

Test Renault Espace 1.6 dCi 160 EDC: Všechno je jinak

Nabídka motorizací obsahuje pět možností, přičemž dvě jsou benzinové a tři naftové. Zájemci o zážehové čtyřválce mohou sáhnout po motoru 1.6 TCe naladěném na 110 kW (150 k) nebo 147 kW (200 k), v obou případech spojeném se sedmistupňovou dvouspojkovou převodovkou EDC.

U dieselů jsou k dispozici známé motory 1.5 dCi (81 kW/110 k) a 1.6 dCi (96 kW/130 k a 118 kW/160 k). Do prodeje vstoupí Talisman Estate v první polovině příštího roku. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST BMW M140i: Dokonalost odsouzená k záhubě

BMW M140i

Pokud toužíte po nejlepším ostrém hatchbacku na trhu, zapomeňte na Civic Type-R nebo Golf R. Chtějte M140i s manuálem a samosvorem a peněz nelitujte. Tohle je poslední příležitost k nákupu.

23.  9.  2018 | Miro Mihálik | 30 příspěvků
Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

18.  9.  2018 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 44 příspěvků