Renault odhalil Mégane R.S. 275 Trophy. Hádejte, co je cílem této novinky

Mégane R.S. v provedení Trophy se představil už v roce 2011. Tehdy měl 265 koní a tehdy také stanovil rekord na Nordschleife v kategorii produkčních předokolek. Čas měl hodnotu osm minut a osm sekund. Jenže nový Seat Leon Cupra 280 dokázal zajet lepší čas a tři roky starý rekord smazal. No a Renault plánuje získat své prvenství zpět. Takže přichází posílený Mégane R.S. 275 Trophy.

Renault

Renault Mégane RS Trophy: 265 koní

Jak název napovídá, výkon motoru byl zvýšen o deset koní na konečnou hodnotu 275 k dostupnou při 5500 ot./min. Točivý moment dosahuje na 360 Nm v rozmezí od tří do pěti tisíc. Akrapovič k tomu dodal titanový výfuk s karbonovou koncovkou, Öhlins pak přidal nastavitelné tlumiče.

Mégane R.S 275 Trophy stojí na devatenáctipalcových kolech obutých do pneumatik Michelin Pilot Sport Cup 2. Ty údajně Michelin stvořil přesně pro potřeby nejostřejšího Méganu. Samozřejmostí je coby základ podvozek Cup a samosvorný diferenciál na přední nápravě.

Testy | Renault

Test Renault Megane Coupe RS: rychle, jistě

Mégane R.S 275 Trophy poznáte například podle šedých detailů na karoserii, v interiéru pak podle Alcantarou potaženého volantu nebo podle výrobního čísla umístěného na prahové liště. Do prodeje zamíří novinka nejprve ve Francii, a to přesně třetího června. Následně se dostane do dvaceti zemí, respektive na pět kontinentů. Ve Francii zaplatí zájemci 38 000 euro.

Renault už dříve odstartoval kampaň #UNDER8. Čeho se týká, to není potřeba připomínat. Další pokračování příběhu Méganu R.S. 275 Trophy máme očekávat šestnáctého června. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Foto: Renault

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

25.  6.  2017 | Michal Žďárský | 10 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test: VW Golf GTI je i po faceliftu nejlepším hot-hatchem všedních dnů...

Volkswagen Golf GTI (2017)

Nedávný facelift Volkswagenu Golf se dotkl i verze GTI. Vyzkoušeli jsme základní variantu s manuální převodovkou.

15.  6.  2017 | Milan Lažanský | 44 příspěvků