Renault odhalil Mégane R.S. 275 Trophy. Hádejte, co je cílem této novinky

Mégane R.S. v provedení Trophy se představil už v roce 2011. Tehdy měl 265 koní a tehdy také stanovil rekord na Nordschleife v kategorii produkčních předokolek. Čas měl hodnotu osm minut a osm sekund. Jenže nový Seat Leon Cupra 280 dokázal zajet lepší čas a tři roky starý rekord smazal. No a Renault plánuje získat své prvenství zpět. Takže přichází posílený Mégane R.S. 275 Trophy.

Renault Mégane RS Trophy: 265 koní

Renault Mégane RS Trophy: 265 koní

Jak název napovídá, výkon motoru byl zvýšen o deset koní na konečnou hodnotu 275 k dostupnou při 5500 ot./min. Točivý moment dosahuje na 360 Nm v rozmezí od tří do pěti tisíc. Akrapovič k tomu dodal titanový výfuk s karbonovou koncovkou, Öhlins pak přidal nastavitelné tlumiče.

Mégane R.S 275 Trophy stojí na devatenáctipalcových kolech obutých do pneumatik Michelin Pilot Sport Cup 2. Ty údajně Michelin stvořil přesně pro potřeby nejostřejšího Méganu. Samozřejmostí je coby základ podvozek Cup a samosvorný diferenciál na přední nápravě.

Test Renault Megane Coupe RS: rychle, jistě

Test Renault Megane Coupe RS: rychle, jistě

Mégane R.S 275 Trophy poznáte například podle šedých detailů na karoserii, v interiéru pak podle Alcantarou potaženého volantu nebo podle výrobního čísla umístěného na prahové liště. Do prodeje zamíří novinka nejprve ve Francii, a to přesně třetího června. Následně se dostane do dvaceti zemí, respektive na pět kontinentů. Ve Francii zaplatí zájemci 38 000 euro.

Renault už dříve odstartoval kampaň #UNDER8. Čeho se týká, to není potřeba připomínat. Další pokračování příběhu Méganu R.S. 275 Trophy máme očekávat šestnáctého června. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Foto: Renault

Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

včera | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4: Potvrdila i u nás, že je dobře postavena?

Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4

Škodu Karoq v provedení s turbodieselem 2,0 TDI, manuální převodovkou a pohonem všech kol získala redakce Autorevue.cz na test jako jeden z prvních tuzemských sdělovacích prostředků. Jak funguje na českých silnicích?

10.  11.  2017 | Radek Pecák | 83 příspěvků