Renault nový Mégane RS jen poodhalil. Jezdil v uličkách monackého okruhu

Francouzská automobilka Renault využila volného pátečního dne a na slavném městském okruhu v Monaku poodhalila sportovní variantu modelu Mégane.

Historickou tradicí je, že první volné tréninky vozů Formule 1 se v Monaku jezdí již ve čtvrtek a závodní víkend pokračuje programem až v sobotu.

Volného pátku se rozhodla využít automobilka Renault, která v Monte Carlu poodhalila Mégane RS. Původní informace přitom hovořily o tom, že vůz bude na této akci představen v celé své kráse, což se nakonec nestalo.

Nový Renault Mégane RS má obrovský centrální výfuk

Nový Renault Mégane RS má obrovský centrální výfuk

Za volant neusedl nikdo jiný než Nico Hülkenberg, pilot F1 továrního týmu Renault, který po monackém okruhu odkroužil několik kol. Nejprve jezdil sám, poté se přidaly historické monoposty francouzské stáje. Celá akce byla zároveň oslavou 40 let Renaultu ve Formuli 1.

Ostrý Mégane je v nabídce automobilky od roku 2004. Nová generace bude jako první vyráběna pouze v pětidveřové variantě, navíc s možností volby mezi manuální a automatickou převodovkou. Podrobnosti o pohonné jednotce jsou zatím tajemstvím. Spekuluje se o 1,8litrovém přeplňovaném benzínu z vozu Alpine, který bude vyladěn na 300 koňských sil.

Renault Mégane jako speciál pro rallycross. Takhle bude vypadat

Renault Mégane jako speciál pro rallycross. Takhle bude vypadat

I nadále se bude jednat o hot hatch s pohonem předních kol. Renault tedy nebude následovat například Ford a jeho Focus RS, který je již nabízen jako čtyřkolka. Novinka na většinu trhů zamíří v prvním čtvrtletí příštího roku.

Oficiální odhalení vozu proběhne 12. září na autosalonu ve Frankfurtu.

Prohlédněte si první fotografie maskované novinky Renaultu...

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Premiéru Méganu RS jste mohli sledovat živě na Facebooku...

TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

včera | Milan Lažanský | 40 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 25 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků