Renault napodobí Škodu. Captur po faceliftu má do tmy vyzařovat písmeno C

17 komentářů

neodborník
5. března • 0:09

Cé jako Captur ? Né, jako Škoda ! Proč mají Škodovky v zadních světlech zrovna cé není nikdo ze Škodovky kupodivu schopen nějak rozumně vysvětlit. Asi se to zdál docela dobrej nápad, proč ne.

Honza
3. března • 10:20

O kvalitě koncernových výrobků hovoří článek o motorech 1,8 TSI a 2,0 TSI. Jakoby to nebylo DAS AUTO ale DAS Šmejd. Ale to se dovíme až u ojetin.

Perkins
3. března • 6:44

Tento clanek a dalsich x podobnych je jasny pripad imbecilni reklamy.Nijak nemam problem se Skodou ani Hyundai ale jejich PR jsou uplne stejne.Rozdil je jen v tom ze H to rekne v reklame naplno a je to pouze reklama. Ale Skoda na to jde daleko nebezpecnejsim zpusobem.Metodou vydirani tupeho stada novinaru.Nezminis ???!! Tak nedostanes!!! Jen blbecci Skodovkari ...tem to nedojde..takhle funguje cely VAGinisticky koncern...znova opakuji ze nemam problem v podstate se zadnou znackou.At si koupi kdo chce co chce !! Ale reci typu tohle je sracka a tohle je nejlepsi...to je fasisticky pristup...B-]...davejme si na to pozor!!

Čechystán
3. března • 7:00

Prave to je sokujici... jakou maji silu, jak se vetrou do vsech medii... je videt ze nezavislost medii je ta tam. Proste za tricet stribrnych... B-]To je stejnej hnuj jako tvori media o migraci tech poloopic do Evropy... socialistickej dobytek, kterej vede ten komunistickej kolchoz zvanej EU, zaprodanci budoucich generaci puvodnich evropanu.Uz aby sli vsichni socialisti, marxisti a komunisti do pr...

neodborník
5. března • 0:15

Původní migranti z doby stěhování národů jsou "původní" ?

mpolan
2. března • 21:49

Zase škodovácké blitky místního plátku... Asi nejvyšší čas to tu poslat celé do prĐele.

J.B.
2. března • 20:18

A Italové ti jsou nejhorší na světě :-) To tam chybí.

Tom
3. března • 7:07

Jejich PR oddělení pořád nemůže rozklíčovat proč tady jezdí tolik Fiatů, když by měli být 267 dnů v roce v servisu. :-) Hold někdo vymýšlí prostor na vzduch a díru na ehm ... deštníky a někdo prostě staví auta a obejde se bez každodenního žvanění o super kvalitě.

Tom
2. března • 18:06

Nemohl jsem si nevšimnout, že téměř obdobný tvar mají i kola, to taky vymysleli ve Škodovce? Borci jsou to... není nad šikovné české ruce v německé továrně.

Mirek
2. března • 17:44

Kdybyste místo hloupých článků raději udělali nějaké reálné testy. Je smutné, že se musí člověk dívat do zahraničí, aby viděl test auta, které se v česku vyrábí, ale bohužel to není škodovka, aby o to byl u vás zájem. Škoda se tady objeví v souvisosti s kdečím a trapně. Škodovky mi nevadí a rád se podívám na testy škodovek, ale ty pitomosti kolem, to je podprůměr a novinářská bída.http://garaz.tv/video/hyundai-i30-14-t-gd... ...

Axel Toronto (xax41)
2. března • 17:19

I Paraple bylo vymysleno az pote, co ho Schade Werke zacaly davat do dveri. Ze hlasna trouba Volkswagenu AutoBild pise na Skodovky oslavne ody neni nic noveho, ale nedavno jsem na jinem Nemeckem serveru cetl test na faceliftovanou Octavii kde stalo: Ano, Skoda je levna, ale i tak vypada. A to je to nejpresnejsi prirovnani jake jsem na ni slysel.

Honza
2. března • 16:04

Ano, všichni opisují od Škody. Škoda je nejlepší. Všichni obdivujeme Škodu. Ó my se máme....Už je ta adorace Škody nesnesitelná.....je x podstatně lepších aut jak kvalitou, tak poměrem cena/výkon, jen se to Čechům tají....

Sajbr
2. března • 18:44

Honzo porad prosím porad co je lepší, idealně co se nekazí a nežere a má to výkon a at to nestojí moc tak do 500 tisíc. ale at to trochu vypadá vzhledově

Čechystán
3. března • 6:53

Tobe a tobe podobnym Skodovka patri... nic jineho si nezaslouzite :-P

Suditscher
2. března • 23:23

Třeba takovej Frísák, nebo Hafling. :-P

pacho
2. března • 21:40

ja poradím Peugeot 308, Renault megane, kia ceed, Hyundai í 30, citroen c4, , stačí či ešte?.

each
2. března • 16:17

Přesně! Nevím o tom že by světla do C bylo něco co škoda vymyslela a použila jako první. Navíc u současných modelů už se od toho zase upouští. Ale škoda musí být prostě obsažená v každém textu jelikož za to platí nemalé peníze. Ať je článek o Hyundai nebo Mercedes vždy je potřeba porovnat se Škodou nebo když nic jiného tak aspoň napsat že narozdíl od Airbusu a Boingu nabízí Škoda jen 7 sedadel.

Doporučujeme

Články odjinud