Renault napodobí Škodu. Captur po faceliftu má do tmy vyzařovat písmeno C

Honza  |  02. 03. 2017 16:04  |  [62.245.79.xxx]

Ano, všichni opisují od Škody. Škoda je nejlepší. Všichni obdivujeme Škodu. Ó my se máme....

Už je ta adorace Škody nesnesitelná.....je x podstatně lepších aut jak kvalitou, tak poměrem cena/výkon, jen se to Čechům tají....

Odpovědět  |   | 
each  |  02. 03. 2017 16:17  |  [37.188.233.xxx]

Přesně! Nevím o tom že by světla do C bylo něco co škoda vymyslela a použila jako první. Navíc u současných modelů už se od toho zase upouští.

Ale škoda musí být prostě obsažená v každém textu jelikož za to platí nemalé peníze. Ať je článek o Hyundai nebo Mercedes vždy je potřeba porovnat se Škodou nebo když nic jiného tak aspoň napsat že narozdíl od Airbusu a Boingu nabízí Škoda jen 7 sedadel.

Odpovědět  |   | 
Sajbr  |  02. 03. 2017 18:44  |  [5.104.21.xxx]

Honzo porad prosím porad co je lepší, idealně co se nekazí a nežere a má to výkon a at to nestojí moc tak do 500 tisíc. ale at to trochu vypadá vzhledově

Odpovědět  |   | 
pacho  |  02. 03. 2017 21:40  |  [188.123.100.xxx]

ja poradím Peugeot 308, Renault megane, kia ceed, Hyundai í 30, citroen c4, , stačí či ešte?.

Odpovědět  |   | 
Suditscher  |  02. 03. 2017 23:23  |  [109.238.42.xxx]

Třeba takovej Frísák, nebo Hafling.

Odpovědět  |   | 
Čechystán  |  03. 03. 2017 06:53  |  [77.48.92.xxx]

Tobe a tobe podobnym Skodovka patri... nic jineho si nezaslouzite

Odpovědět  |   | 

I Paraple bylo vymysleno az pote, co ho Schade Werke zacaly davat do dveri. Ze hlasna trouba Volkswagenu AutoBild pise na Skodovky oslavne ody neni nic noveho, ale nedavno jsem na jinem Nemeckem serveru cetl test na faceliftovanou Octavii kde stalo: Ano, Skoda je levna, ale i tak vypada. A to je to nejpresnejsi prirovnani jake jsem na ni slysel.

Příspěvek byl 1× upraven, naposled 02. 03. 2017 17:20

Kdo neni dementni ozralej prolhanej hajzl, ten je Prazska kavarna

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  02. 03. 2017 17:44  |  [95.173.78.xxx]

Kdybyste místo hloupých článků raději udělali nějaké reálné testy. Je smutné, že se musí člověk dívat do zahraničí, aby viděl test auta, které se v česku vyrábí, ale bohužel to není škodovka, aby o to byl u vás zájem. Škoda se tady objeví v souvisosti s kdečím a trapně. Škodovky mi nevadí a rád se podívám na testy škodovek, ale ty pitomosti kolem, to je podprůměr a novinářská bída.

http://garaz.tv/video/hyundai-i30-14-t-gd... ...

Odpovědět  |   | 
Tom  |  02. 03. 2017 18:06  |  [85.92.51.xxx]

Nemohl jsem si nevšimnout, že téměř obdobný tvar mají i kola, to taky vymysleli ve Škodovce? Borci jsou to... není nad šikovné české ruce v německé továrně.

Odpovědět  |   | 
J.B.  |  02. 03. 2017 20:18  |  [86.49.187.xxx]

A Italové ti jsou nejhorší na světě To tam chybí.

Odpovědět  |   | 
Tom  |  03. 03. 2017 07:07  |  [85.92.51.xxx]

Jejich PR oddělení pořád nemůže rozklíčovat proč tady jezdí tolik Fiatů, když by měli být 267 dnů v roce v servisu. Hold někdo vymýšlí prostor na vzduch a díru na ehm ... deštníky a někdo prostě staví auta a obejde se bez každodenního žvanění o super kvalitě.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  02. 03. 2017 21:49

Zase škodovácké blitky místního plátku... Asi nejvyšší čas to tu poslat celé do prĐele.

Odpovědět  |   | 
Perkins  |  03. 03. 2017 06:44  |  [176.97.9.xxx]

Tento clanek a dalsich x podobnych je jasny pripad imbecilni reklamy.Nijak nemam problem se Skodou ani Hyundai ale jejich PR jsou uplne stejne.Rozdil je jen v tom ze H to rekne v reklame naplno a je to pouze reklama. Ale Skoda na to jde daleko nebezpecnejsim zpusobem.Metodou vydirani tupeho stada novinaru.Nezminis ???!! Tak nedostanes!!! Jen blbecci Skodovkari ...tem to nedojde..takhle funguje cely VAGinisticky koncern...znova opakuji ze nemam problem v podstate se zadnou znackou.At si koupi kdo chce co chce !! Ale reci typu tohle je sracka a tohle je nejlepsi...to je fasisticky pristup......davejme si na to pozor!!

Odpovědět  |   | 
Čechystán  |  03. 03. 2017 07:00  |  [77.48.92.xxx]

Prave to je sokujici... jakou maji silu, jak se vetrou do vsech medii... je videt ze nezavislost medii je ta tam. Proste za tricet stribrnych...

To je stejnej hnuj jako tvori media o migraci tech poloopic do Evropy... socialistickej dobytek, kterej vede ten komunistickej kolchoz zvanej EU, zaprodanci budoucich generaci puvodnich evropanu.

Uz aby sli vsichni socialisti, marxisti a komunisti do pr...

Odpovědět  |   | 
neodborník  |  05. 03. 2017 00:15  |  [88.101.190.xxx]

Původní migranti z doby stěhování národů jsou "původní" ?

Odpovědět  |   | 
Honza  |  03. 03. 2017 10:20  |  [90.181.123.xxx]

O kvalitě koncernových výrobků hovoří článek o motorech 1,8 TSI a 2,0 TSI. Jakoby to nebylo DAS AUTO ale DAS Šmejd. Ale to se dovíme až u ojetin.

Odpovědět  |   | 
neodborník  |  05. 03. 2017 00:09  |  [88.101.190.xxx]

Cé jako Captur ? Né, jako Škoda ! Proč mají Škodovky v zadních světlech zrovna cé není nikdo ze Škodovky kupodivu schopen nějak rozumně vysvětlit. Asi se to zdál docela dobrej nápad, proč ne.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

včera | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků

Nejčtenější články

25 ojetin, jejichž koupi němečtí technici nedoporučí. Přehled po kategoriích

25 ojetin, jejichž koupi němečtí technici n…

Přece jen objektivnější hodnocení spolehlivosti jednotlivých automobilů než průzkumy mezi vlastníky, nabízejí technici ze stanic technické kontroly. Nyní v Německu zveřejnili žebříček nejvíce a nejméně spolehlivých aut ve stáří od jednoho roku až do devíti let.

2.  10.  2017 | | 32 N/A
Test ojetiny: BMW X5 je za dvacetinu původní ceny. Motory drží, a zbytek?

Test ojetiny: BMW X5 je za dvacetinu původn…

BMW X5 bylo prvním SUV vyvinutým pod taktovkou mnichovské značky. Ceny nejlevnějších kusů nyní padají ke stu tisícům korun. Rozhodli jsme se zjistit, jak model funguje ojetý.

30.  9.  2017 | | 19 N/A
Deset "nesmrtelných" motorů. Ve výrobě vydržely desítky let

Deset "nesmrtelných" motorů. Ve výrobě vydr…

Některé motory se povedou, jiné nikoliv. My jsme pro vás vybrali desítku těch nejdéle vyráběných. Nejspíš nepřekvapí, že vznětový není ani jeden z nich…

15.  10.  2017 | | 23 N/A
9 skvělých aut, která nekoupíme v Evropě! A když už, tak jen obtížně...

9 skvělých aut, která nekoupíme v Evropě! A…

Jiný kraj, jiný mrav - to, co se dobře prodává v Japonsku, nemusí fungovat v Americe. Automobilky tak záměrně některé své modely na určitých trzích vůbec nenabízí. Tohle je náš přehled devíti hodně zajímavých automobilů, které se v Evropě neprodávají.

8.  10.  2017 | | 13 N/A
Test ojetiny Subaru Outback:  Pro ty, co jezdí do hor a nebojí se oprav

Test ojetiny Subaru Outback: Pro ty, co je…

Dvojici povedených vozů od Subaru dnes v bazaru naleznete od sedmdesáti tisíc korun. Na co se zaměřit při výběru?

14.  10.  2017 | | 36 N/A