Renault napodobí Škodu. Captur po faceliftu má do tmy vyzařovat písmeno C

Nový Captur od toho původního rozeznáte především podle odlišné spodní části předního nárazníku.
Renault napodobí Škodu. Captur po faceliftu má do tmy vyzařovat písmeno C

Renault se při faceliftu svého úspěšného modelu Captur nepouštěl do žádných větších akcí.

Neměl k tomu ostatně ani žádný velký důvod. Jen v minulém roce se ho totiž v Evropě prodalo přes 215 tisíc kusů a jde tak o nejprodávanější crossover v segmentu B.

Test Renault Espace 1.6 dCi 160 EDC: Všechno je jinak

Test Renault Espace 1.6 dCi 160 EDC: Všechno je jinak

Nyní v Ženevě ukáže vůz, jehož vzhled je oproti dosavadní verzi odlišný především ve spodní partii nárazníku. Tam také nalezly místo nové LED světlomety pro denní svícení. Mají tvar C, což je písmeno, které ve svém světelném, podpisu využívá na svých modelech rovněž mladoboleslavská Škoda. "Céčko" bude zářit do tmy i z koncových světel.

Drobnou změnu prodělala také maska, která byla doplněna o výraznou chromovanou lištu a v předním i zadním nárazníku je teď "outdoorový" spojler.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Navíc si zákazníci budou moci zvolit výrazně více kombinací dvoubarevné karosérie. Například střechu bude možné nyní lakovat i šedivou barvou.

Designových interiérových paketů bude po modernizaci hned šest. A ještě jedna změna - od třetí úrovně výbavy bude možné si připlatit také za střešní okno. Ovšem, pouze tehdy, pokud si zaplatíte dvoubarevné provedení vozu...  

Test ojetiny: Nepříliš drahý a trošku opomíjený Renault Mégane III

Test ojetiny: Nepříliš drahý a trošku opomíjený Renault Mégane III

TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

18.  10.  2018 | Milan Lažanský | 50 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 26 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků