mne to pride ako brutalne precipovany motor, preto tam aj musi byt FAP, lebo inak by to po stlaceni plynu vyzeralo ako turbokamna TDI s powerboxom
dci motor mi dymil iba ked mi odisiel rg ventil. nedymi ani stary z 1.9 dci 98 roku
ano, lebo ten ma 66kw
1,9dCi a 66kW? Mám dojem že z první generace dCi jen 79kW (Laguna) a 75kW (mégane). A to jsou roky 1999. Nepleteš si to s dTi? Neboli přímý vstřik, ovšem bez CR?
kde je onen uzasny nejlepsi nejsilnejsi nejkrasnejsi 125kW naftak od vw... slibujou ho uz veeeelmi dlouho a kde nic tu nic... nez ho zacnou prodavat tak uz to bude vykonove pouze dobry prumer
VW 2.0 TDI 125kW se už dávno prodává.
Renault by mel hlavne zacit co nejdrive pripravovat nasazeni nove Laguny, protoze stavajici model ma nic moc prodeje i pres statisicove slevy (dokonce vyssi nez na Mondeo) ze strany ceskeho zastoupeni. Idealni by rovnez bylo kdyby se Frantici misto fascinace vsemi moznymi technickymi serepetickami soustredili na spolehlivost aby majitele nemuseli nadavat na novy model jako na stavajici a mohli s nim alespon obcas jezdit i jinam nez do servisu.
Pravdu mas staci se podivat na odkaz www.reklamace.vyrobce.cz
Přesně tak, měli by se soustředit na spolehlivost, ale patrně to nemá smysl, francouzská a italská auta budou vždy jen levné navoněné šmejdy, spolehlivost je třeba hledat u jiných výrobců, z jiných zemí.
Zajdi se zeptat do servisu VW nebo Mercedesu a budeš překvapen "německou"spolehlivostí!!!
No ja bych to tak kategoricky nevidel. Jak Taliani tak i Frantici dokazali vyrobit docela slusna auta, ale zrovna Laguna se co se spolehlivosti tyce moc nepovedla.
už se těším na test
Laguna je stále skvělé auto. Jednu mám a jsem naprosto spokojenej.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.