Renault Modus s novým benzínem a nafťákem

Renault Modus se na jaře začal prodávat s novým základním motorem 1.2 12V 48 kW (105 Nm), který uděluje vozu poměrně chabou dynamiku; na stovku se vůz dostane za 15 s, rozjede se na 154 km/h a spotřebuje v kombinovaném režimu 5,9 l paliva. S tímto motorem stojí Modus 334 900 Kč. Za dražší výkonnější verzi (55 kW) zaplatíte jen 339 900 Kč, takže připlatit si pět tisíc za deset koní se určitě vyplatí.

Druhou novinkou, která zatím není na českém trhu, je motor 1.5 dCi 78 kW s piezoelektrickým vstřikování paliva. Modus se s novým nafťákem rozjede na stovku za 11,2 s a spotřebuje jen 4,9 l paliva. Motor se bude standardně dodávat s manuálním šestikvaltem.

Poznámka: Tento motor ve variantě 63 a 78 kW dostane také Mégane a Scénic.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 3 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků