Renault Modus s novým benzínem a nafťákem

Renault Modus se na jaře začal prodávat s novým základním motorem 1.2 12V 48 kW (105 Nm), který uděluje vozu poměrně chabou dynamiku; na stovku se vůz dostane za 15 s, rozjede se na 154 km/h a spotřebuje v kombinovaném režimu 5,9 l paliva. S tímto motorem stojí Modus 334 900 Kč. Za dražší výkonnější verzi (55 kW) zaplatíte jen 339 900 Kč, takže připlatit si pět tisíc za deset koní se určitě vyplatí.

Druhou novinkou, která zatím není na českém trhu, je motor 1.5 dCi 78 kW s piezoelektrickým vstřikování paliva. Modus se s novým nafťákem rozjede na stovku za 11,2 s a spotřebuje jen 4,9 l paliva. Motor se bude standardně dodávat s manuálním šestikvaltem.

Poznámka: Tento motor ve variantě 63 a 78 kW dostane také Mégane a Scénic.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

včera | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků