Renault Modus s novým benzínem a nafťákem

Renault Modus se na jaře začal prodávat s novým základním motorem 1.2 12V 48 kW (105 Nm), který uděluje vozu poměrně chabou dynamiku; na stovku se vůz dostane za 15 s, rozjede se na 154 km/h a spotřebuje v kombinovaném režimu 5,9 l paliva. S tímto motorem stojí Modus 334 900 Kč. Za dražší výkonnější verzi (55 kW) zaplatíte jen 339 900 Kč, takže připlatit si pět tisíc za deset koní se určitě vyplatí.

Druhou novinkou, která zatím není na českém trhu, je motor 1.5 dCi 78 kW s piezoelektrickým vstřikování paliva. Modus se s novým nafťákem rozjede na stovku za 11,2 s a spotřebuje jen 4,9 l paliva. Motor se bude standardně dodávat s manuálním šestikvaltem.

Poznámka: Tento motor ve variantě 63 a 78 kW dostane také Mégane a Scénic.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

včera | Jan Mička | 4 příspěvky
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 21 příspěvků