Renault Modus: první informace o cenách a výbavách

Renault zveřejnil britské ceny nového modelu Modus - miniMPV postavené na bázi nové generace Clia. Už nyní je možné v Anglii přijímat objednávky, které budou vyřízeny v září. Modus se dodává s pěticí motorů, 1.2 55 kW, 1.4 72 kW, 1.6 80 kW a 1.5 dCi ve verzích 48 a 59 kW. Všechny modely používají manuální pětistupňovou převodovku, pro šestnáctistovku je navíc k mání za příplatek čtyřstupňový automat.

V Anglii se bude Modus nabízet se čtyřmi výbavami; nejlevnější Authentique zahrnuje ve standardu čtyři airbagy, dálkové ovládání centrálního zamykání, posilovač řízení či přední okna v elektrice. Ve standardu je rovněž možnost odklopit vzadu vnitřní sedák, „srazit“ postranní sedáky k sobě a pak je posunout dozadu, aby bylo více místa pro nohy. Základní cena modelu Authentique 1.2 bude 9 250 liber.

Výbava Expression s příplatkem 400 liber přidává dva okenní airbagy, výškové nastavení sedadla řidiče, el. okna vzadu a CD přehrávač. Dynamique se nabízí až s motorem 1.4 za cenu 10 500 liber a oproti Authentique přidává litá kola a přední mlhovky. Za příplatek 950 liber si mohou britští zákazníci pořídit Cool Pack (ke všem uvedeným výbavám), který přidává klimatizaci a panoramatickou střechu.

Nejvyšší výbava Privilége stojí o 1 100 liber více než Dynamique a získáte v ní navíc dešťový a světelný senzor, el. sklápění zpětných zrcátek, el. okna vzadu, klimatizaci a lepší CD přehrávač než má verze Expression. Panoramatická střecha je za příplatek 550 liber.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 

Minitest Nissan Qashqai 1,6 DIG-T: Po faceliftu s hezčí tváří

Nissan Qashqai DIG-T 160 (minitest)

Co nabízí populární crossover po faceliftu a jaká je kombinace vbrcholné benzinové motorizace s manuální převodovkou a pohonem předních kol.

16.  12.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků