Renault Mégane X64 (1995-2003): Elipsa

18 komentářů

pláša35
10. října • 21:33

REDAKCI: Vážený pane Holče, děkuji Vám za krásný článek o Renaultu Mégané I. Při jeho čtení jsem však znejistěl. Výbava RN že je základní? Jako fanda značky a bývalý majitel Clia z té doby jsem tušil, že je to omyl. Navíc hluboký. Naštěstí vím, jak to napravit a poskytnout nejen Vám správné informace. Tady jsou. http://renaultclub.cz/renault_megane_5_dv.html...
Splést se může každý a Vy to jistě opravíte. Děkuji. S pozdravem Martin

hmm
1. října • 18:08

Renault a celá Francie....centimetr semtam žádná míra.... A antikorozní úprava horší než škoda 100...

pláša35
10. října • 21:19

Š 100 se dle zkušeností i výpovědí majitelů dávala na sběr i po pěti letech. A nejen ona. V 70. letech byla koroze skutečně problémem. Vždyť teprve v 90. letech se běžněji objevovali záruky na neprorezavění karoserie 5, 6 či více let. Přesnost a kvalita výroby se také značně zlepšila. Vždyť zde mluvíme o období před dvaceti lety. Tehdy to byla "Auta s rytmem života".

Kubic63
27. září • 14:28

Můj R M classic 1,6 RT (1998) jezdí u třetího majitele stále. Výborné auto, nikdy nezradilo, jezdilo za 5-6l/100km:-)):-)):-))

asdf
27. září • 11:12

Stále pěkné auto

JirkaK
27. září • 8:45

Ano, stále jich jezdí dost a především podle zkušeností známých kteří je mají jsou jedničkové Mégany bezproblémové a spolehlivé. A to už se u dnešních aut skoro nevidí.

Atnarfus
27. září • 20:31

Až na praskání předních pružin, zadních tlumičů, vyrezání jehlových ložisek na zadní nápravě... vyložený etalon kvality a spolehlivosti. Je to běžná paštika jako produkovali všichni výrobci.
Tahle plechovka měla ale jako bonus hodně mizernou antikorozní ochranu. Hnije to jak Felicie.

Pietor
2. října • 5:10

To chce vybírat modely které byly vyrobeny po 10/2000.
Po tom to datu mají antikorozní úpravu ukázkovou.

Petr Maleček (dj.kure)
1. října • 10:41

Antikorozní ochranu měl naopak jednu z nejlepších v té době...

Petr Maleček (dj.kure)
1. října • 10:41

Zvláštní, s ničím takovým jsem se nesetkal... jediné, co bylo potřeba vyměnit byly misky pružin a tlumiče (vytekly). Zbytek naprosto OK. Někteří lidé řešili zadní torzku, když přetěžovali nápravu.

kingusak
29. září • 9:52

jehlová ložiska měl pažout ne megane, moje coupe r.v.99 nerezne péra, tlumiče a cívky stále původní - závady za 10 let manžeta, stahování oken, výfuk, lak

james
28. září • 15:17

naco im to vysvetlujes.. hantaki zberatelia relikvii dookola kvilia to iste.. ze pred 20 rokmi bolo vsetko super, drzaak a podobne kktiny dokola.. su zadubeni, zaspali v dobe

fogel
27. září • 22:41

Je vidět,že ti to napovídal Pepa v hospodě.Ty jsi megana určitě neměl.To jsi asi popletl s nějakým pažoutem.Antikorozní ochranu měl lepší než opel či ford nebo felicie,ale po 15 letech provozu hnije snad každé auto,kromě toho zmiňovaného pažouta

jouda
27. září • 21:29

Ano, chyby ta auta mají, ale i po těch letech jezdí a musím říct, že jsou i příjemně pohodlná, narozdíl od některých daleko mladších ročníků nejmenovaných firem.

Euroeko
27. září • 9:20

No jasne, dnesni auta se nevidej dvacet ket stary!!! Chytracku

Valet
27. září • 7:59

Sranda ked uz je aj taketo auto v rubrike retro.....vo svojej dobe nicim specialnym nezaujal, v interieri detto..s odstupom casu vsak clovek,hlavne v porovnani s dnesnymi autami, o to viac oceni jednoduchy,cisty elegantny dizajn exterieru predfacelift verzie hatchback

Jan
27. září • 8:16

V mém okolí jich ještě dost jezdí;-) ,jednička měla některé věci lepší řešené než dvojka výměny žárovek,chladič vydržel celou životnost auta,přístup k motoru atd. I dnes krásné auto;-)

Petr Maleček (dj.kure)
1. října • 10:39

Jedničkového megana jsem měl asi 4 roky (1.9dTi 72kW), bylo to skvělé auto, jen jsem bohužel kvůli spuchření těsnění pod čelním oknem a vlivem zatékání musel vyměnit UCH jednotku (u levého kolene řidiče). Což nebylo zrovna nejlevnější. Jinak mechanicky bylo vše naprosto OK :)

Doporučujeme

Články odjinud