Jsem trochu skeptický k údaji 0-100 za 7,5s. Vzhledem k celkem vysoké max. rychlosti to neukazuje na nějaké krátké zpřevodování a při dvojím řazení do 100 km/h je s autem o výkonu 129 kW 7,5s nereálné. S tímto dCi jsem se svezl v Laguně, 125kW tdi jede lépe, ale Golf má s tímto motorem 0-100 o dost horší. Mě se to jeví, jako že si Renault honí triko, reál bude tak 8,5s.
to si myslím taky golf 2,0tdi není lenoch a zrychlení na kilo má o něco (dost) horší...no uvidíme, jistě to pojede pěkně ale stejně to hrabe na špatný straně a tak přenýst krouták a výkon na mokru bude docela pr.... jinak k tomu diesel vs. benzín- samozřejmě benzín je rychlejší vždy všude vyjma pružnýho zrychlení....argumenty o tom že diesel se nemusí točit jsou trochu dětinské...
Ostré Clio nemá 140 koní ani náhodou... První generace Clia (1,8 16V) měla 136 koní (nemluvím o Cliu Williams), další generace Ph i měla 172 a její následník 182 koní... Clio Sport - letošní model disponuje 200 koňmi...více zdehttp://www.renaultclub.cz/renault_clio_sport_2,0_16v_200k.html
A ty tam nekde vidis info o Cliu Sport , ja tam clu Clio GT a to se ztejme bude prodavat jako Pack GT a ten bude mit moznost i dieselu 85kW. Teda aspon tohle malo sem nasel na netu.
V článku píšeme o verzi GT ne o verzi Sport. Jsou to dva odlišné modely. Sport je posunut samozřejmě mnohem výše, ovšem i GT bude poměrně ostré náčiní. Přeci jen v tomto segmentu 140 koní a odladěný podvozek již něco svede. Proto považuji verzi GT za ostrou, byť ne vrcholnou. Tou je verze Sport.
Reagoval jsem spíše na textaci "budou si muset vystačit", což je právě tou drobnou nepřesností. Vystačit si mohou s modelem mnohem silnějším (Clio Sport), jakkoliv budou mít k dispozici i Clio GT, o němž je zcela správně hovořeno jako o další novince. Stejně tak si "mohou vystačit" s verzí Mégane sport s 225 k (potažmo plánovaných 250 k).
... ze "hot-hatch" uz se rika i dieselove plechovce s vykonem 175 koni
To sem nějak nepochopil - jak by se melo rikat malymu autu co ma 175 koni? City transport?
Hodi se napr.obycejne oznaceni 2.0 DCI 16 V popripade 2.0 DCI 16V 175 je to klasickej diesel co ma laguna standardne Oznaceni sportovni si to nezaslouzi ani omlylem to by pak dopadlo jako skoda (simply never) a jejich spatne pokusy o sportovnejsi varianty ala fabie RS a OCTAVIE 1 i 2 generace RS a novej vyplod 2.0 TDI RS co teprve prijde.Sp[ortovni varianta ma mit benzin co lacni po otackach a ne diesel
Sportovni varianta ma mit benzin co lacni po otackach a ne dieselHmm, tak já myslel že se bavíme o termínu hothatch. Asi bych souhlasil, že do skupiny sportovních vozů většina dieselů nepatří, ale u hothatche by mě dobrej diesel nevadil. A o kvalitě chrochtáků od renaultu myslím nejsou pochyby...
Ano, pochyby o kvalite Renaultu nikdo nema. Jednim slovem - priserna!
Kolik si mel Renaultu ty Prisero , divize Sport patri k jednem z nejlepsich na svete, kazdej Rencek s oznacenim Sport se dela a delal v Alpine a je stavenej maloseriove s naslednou kontrolou kvality o ktere se muze zdat treba i Porsche , jeste si tak neco o nich zjistit co . Schvalne se jed zeptat do nejakeho servisu kolik us servisovaly Sportu s nejakou zavadou od vyroby .
Tak si ho, Samane, klidne kup. Ale az pak budes co tyden v servisu, budes si chtit za tu vyhodnou koupi nafackovat
Ja us mam druheho Renaulta a zatim preblem za celich 6 let nenastal , takze si klidne koupim dalsiho .
kvalita renaultu je otrasna
HotDieselHatch
Tak jsem se svezl se 170k Passatem a jsem zklamany. Tim, ze tam je velke turbo to nema zadny spodek, do dvou tisic do skoro nejede no a nahore to trochu jede. Kde jsou moderni bi-turba ktere maji kolem 220k a 450Nm??? Jediny bi-turbo ve ctyrvalci bude mit PSA/Ford 2.2 HDI 170k a to je na hmotnostne prerostlou 407 hodne malo...
protože to neumějí-umí to porsche bmw a blbnul s tim opel ale sekvence je holt složitá, jinak k 2.0 tdi 125kw se nedá říct nic jinýho než co jsi napsal
Chceš konstantní a pořádný zátah? Zapomeň na kamna a zkus to třeba tady:http://auto.cz/testy/opel-vectra-gts-2-8-v6-turbo-rychle-a-relativne-usporne.html
a co by si cakal ? ved 170 koni v passate je dost malo na sportove zazitky. keby si tych 170 koni mal v renaulte clio tak by si inak hovoril
Což o to,170 koní je relativně dost,ale v benzínu
Ja mam presne opacnou zkusenost - abych dosahoval s benzinovym motorem stejne dynamiky, jakos dieslem, musi mit benzin vyrazne vyssi vykon. Je to dano tim, ze napriklad turbodiesel o vykonu 170k dosahuje tohoto vykonu ve 4000 ot/min, zatimco stejne vykonny benzin ma tento vykon treba v 7000 ot/min. A kdyz jede takto vykonny benzin treba na 4.000 ot/min, jeho okamzity vykon neni 170k ale treba jen 120k. Turbodiesel neni nutne vytacet kvuli vykonu, tudiz je vykon snaze dostupny. A proto potrebuju mnohem silnejsi benzin, abych s nim dosahoval kyzene dynamiky stejne pohodlne, jakou s naftou.
To zas není tak úplně pravda. Naftový motor má sice výkon položen více dole, na druhou stranu točí menší otáčky. Když pojedete s nafťákem na pětku třeba 100 km/h bude točit okolo 2000 otáček. Když pojedete s benzínem bude točit třeba 3500 otáček. Tedy oba vozy v tom okamžiku budou dost daleko od maxima výkonu a v obou autech, pokud chcete opravdu zrychlit musíte podřadit. U nafty třeba na čtverku, u benzínu na trojku. Pokud ani jedno, tak oba motory se budou chvíli trápit, než se přiblíží ke svému výkonovému maximu.Benzínoý motor má v drtivé většině případů lepší dynamiku, než naftový, ovšem to neplatí pokud budeme zrychlovat z malé rychlosti na vysoký převodový stupeň. Zdárným příkladem je třeba 60-100 na pětku, tam se benzín nechytne, ovšem udělat to samé na trojku, tak zůstane nafta vzadu..
No nevím, ale můj Civik 2,2iCTDi, 60-100 zabírá na trojku jak cip.Nevím , nevím zda by zůstal pozadu.
No jo, ale ja se svym benzinakem na tu 3ku budu zrychlovat klidne do 140, kdezto ty ztratis drahoceny chvilky prerazenim. To samy na 2ku - tu muzu klidne trapi to 100ky ...Podle me 170k je na sportovni zazitky porad malo - pred mesicem jsem v USA najezdil asi 6000km v aute o 240 konikach (Pontiac G6 GTP, 3.9V6, zrychleni 0-60MPH za 6.6) a tam se o tom uz trochu bavit da, ale porad tomu neco chybi . Kdyz jsem pak prijel domu tak jsem se divil ze my 90k auto vubec nechce ject (i manzelka to zaznamenala, cimz je to jeste vetsi sok , pripadal jsem si chvilema hur nez ve S120.
ano, v kolegovej honde accord 2.0 to relativne staci, ale na sportove zazitky je to aj tak malo
Tak skus druhy kus, mozno ten nebol dobry, ja som sa viezol s takym istym Passatom a isiel celkom slusne a napriek tomu ze niesom fans VW isiel velmi slusne.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.