Renault Mégane si už v Česku můžete koupit i jako GT Line. Pod půl milionu

18 komentářů

Lukáš
1. února • 16:40

Dobrý den, prosím poradíte mi, kde koupit střešní nosiče na auto?

Michal
3. února • 16:08

Na jaké auto hledáte střešní nosiče? pozor na to, musíte vybírat podle auta.

Lukáš
6. února • 16:42

Mám mazdu 3 sedan rok 2004, 77 kw benzín, chtěl bych koupit rovnou i rakev na auto, protože přece jenom do sedanu se toho moc nevleze.

Ivos
8. února • 15:14

Pokud chcete koupit kvalitní střešní nosiče, tak doporučuji střešní nosiče od www.neumax.cz, mají tam nosiče značky Neumann, jsou velice kvalitní.

Milhaus
26. dubna • 10:09

A já bych právě volil automat. Teď mám manuál a když vylezu ze služebního automatu tak se mi chce brečet. Příští auto bude automat. Jen lituji že jsem vloni koupil manželce nové auto a nevzal ten automat.

Roman
26. dubna • 13:54

Taky už manuál nechci. Je to ostuda a pravěk. Jenom těch 50 000 navíc mi přijde moc.:-) Kdyby to bylo do 30ti, tak bych neváhal.

Grey
26. dubna • 14:11

Ostuda? Pro koho? Proč brát ostatním možnost volby? Proč ty, co chtějí manuál odsuzuješ?

Shimi
26. dubna • 9:17

Promarněná šance. Pokud chci Warmhatch nižší střední třídy s manuálem, tak mám u Renaultu smůlu. A přitom zrovna verze GT-line se k tomu úplně nabízí. GT 205 je jenom v automatu za 605t., GT-line 205 s manuálem a cenou kolem 500t. by byla trefa do černého, škoda.

Jan
26. dubna • 9:57

jj souhlas,ona bude 1,3TCe s manuálem 160k,ale zase tak nepojede jak 1,6 205k......
A ještě dorazí asi až v srpnu......

Jirka
26. dubna • 10:03

presne tak dat tam cenu do pul milionu s 1.6 a manual nebudou stacit vyrabet. driv prodavali plnotucny dvoulitr v Megane GT ale ten byl moc tvrdy. jenom tohle kdyby udelali utrhnou jim ruce. na 1.2 bych za pul mice zvedavej nebyl.

Takurcite
29. dubna • 21:28

Ta tvrdost predchoziho GT je proste blabol, nic jineho :)
Zaplat panbuh za ten dvoulitr. Uz zacinaji mizet...

mpolan
26. dubna • 10:22

Kdyby tohle udělali, tak nebudou vydělávat. Renault není nízkonákladovka, aby si mohl dovolit takhle podstřelovat ceny.

Aladin
26. dubna • 10:16

V době, kdy má většina konkurence za půl míče R3 1.0, je to stále dobré.

qwertz
26. dubna • 18:40

To je otázka. 1.0TSI od VW je i s větším autem rychlejší a má lepší spotřebu. Na druhou stranu 1.0EB je podobně zdechlá jako 1.2TCe, takže to pak raději R4 od Renaultu.

Grey
26. dubna • 14:08

Jakože si mám koupit jednookého mezi slepými? Děkuji, nechci. Ani slepého, ani jednookého...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Aladin
26. dubna • 14:26

Nu dobrá. A co je tedy za 500tis v nižší střední dvouoké?

Grey
26. dubna • 16:45

Já v NST nekupuji, kupuji v ST. Ale tam je situace stejná, nic mě neoslovuje, nic nepovažuji za výhodnou nabídku (navzdory proklamacím výrobců), takže nic nekupuji. I když jsme plánoval koupit už 2-3 roky dozadu. Současné auto se nesere, doufám, že pár let ještě vydrží. Beru to pozitivně, alespoň šetřím...

Shimi
26. dubna • 14:52

Třeba Astra 1.6T 147 kW a nebo Leon FR 1.8 TSI 132 kW.

Doporučujeme

Články odjinud