Renault Mégane si už v Česku můžete koupit i jako GT Line. Pod půl milionu

Shimi  |  26. 04. 2018 09:17

Promarněná šance. Pokud chci Warmhatch nižší střední třídy s manuálem, tak mám u Renaultu smůlu. A přitom zrovna verze GT-line se k tomu úplně nabízí. GT 205 je jenom v automatu za 605t., GT-line 205 s manuálem a cenou kolem 500t. by byla trefa do černého, škoda.

Odpovědět  |   | 
Jan  |  26. 04. 2018 09:57

jj souhlas,ona bude 1,3TCe s manuálem 160k,ale zase tak nepojede jak 1,6 205k......
A ještě dorazí asi až v srpnu......

Odpovědět  |   | 
Jirka  |  26. 04. 2018 10:03

presne tak dat tam cenu do pul milionu s 1.6 a manual nebudou stacit vyrabet. driv prodavali plnotucny dvoulitr v Megane GT ale ten byl moc tvrdy. jenom tohle kdyby udelali utrhnou jim ruce. na 1.2 bych za pul mice zvedavej nebyl.

Odpovědět  |   | 
Aladin  |  26. 04. 2018 10:16

V době, kdy má většina konkurence za půl míče R3 1.0, je to stále dobré.

Odpovědět  |   | 
Grey  |  26. 04. 2018 14:08

Jakože si mám koupit jednookého mezi slepými? Děkuji, nechci. Ani slepého, ani jednookého...

Odpovědět  |   | 
Aladin  |  26. 04. 2018 14:26

Nu dobrá. A co je tedy za 500tis v nižší střední dvouoké?

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  26. 04. 2018 14:52

Třeba Astra 1.6T 147 kW a nebo Leon FR 1.8 TSI 132 kW.

Odpovědět  |   | 
Grey  |  26. 04. 2018 16:45

Já v NST nekupuji, kupuji v ST. Ale tam je situace stejná, nic mě neoslovuje, nic nepovažuji za výhodnou nabídku (navzdory proklamacím výrobců), takže nic nekupuji. I když jsme plánoval koupit už 2-3 roky dozadu. Současné auto se nesere, doufám, že pár let ještě vydrží. Beru to pozitivně, alespoň šetřím...

Odpovědět  |   | 
qwertz  |  26. 04. 2018 18:40

To je otázka. 1.0TSI od VW je i s větším autem rychlejší a má lepší spotřebu. Na druhou stranu 1.0EB je podobně zdechlá jako 1.2TCe, takže to pak raději R4 od Renaultu.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  26. 04. 2018 10:22

Kdyby tohle udělali, tak nebudou vydělávat. Renault není nízkonákladovka, aby si mohl dovolit takhle podstřelovat ceny.

Odpovědět  |   | 
Takurcite  |  29. 04. 2018 21:28

Ta tvrdost predchoziho GT je proste blabol, nic jineho :)
Zaplat panbuh za ten dvoulitr. Uz zacinaji mizet...

Odpovědět  |   | 
Milhaus  |  26. 04. 2018 10:09

A já bych právě volil automat. Teď mám manuál a když vylezu ze služebního automatu tak se mi chce brečet. Příští auto bude automat. Jen lituji že jsem vloni koupil manželce nové auto a nevzal ten automat.

Odpovědět  |   | 
Roman  |  26. 04. 2018 13:54

Taky už manuál nechci. Je to ostuda a pravěk. Jenom těch 50 000 navíc mi přijde moc. Kdyby to bylo do 30ti, tak bych neváhal.

Odpovědět  |   | 
Grey  |  26. 04. 2018 14:11

Ostuda? Pro koho? Proč brát ostatním možnost volby? Proč ty, co chtějí manuál odsuzuješ?

Odpovědět  |   | 
Lukáš  |  01. 02. 2019 16:40

Dobrý den, prosím poradíte mi, kde koupit střešní nosiče na auto?

Odpovědět  |   | 
Michal  |  03. 02. 2019 16:08

Na jaké auto hledáte střešní nosiče? pozor na to, musíte vybírat podle auta.

Odpovědět  |   | 
Lukáš  |  06. 02. 2019 16:42

Mám mazdu 3 sedan rok 2004, 77 kw benzín, chtěl bych koupit rovnou i rakev na auto, protože přece jenom do sedanu se toho moc nevleze.

Odpovědět  |   | 
Ivos  |  08. 02. 2019 15:14

Pokud chcete koupit kvalitní střešní nosiče, tak doporučuji střešní nosiče od www.neumax.cz, mají tam nosiče značky Neumann, jsou velice kvalitní.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest VW Amarok 3.0 TDI V6 4Motion Aventura: Všech pick-upů král

VW Amarok 3.0 TDI/190 kW 4M (minitest)

Volkswagen, nikoli bez souvislosti s novým emisním měřícím cyklem WLPT, pozměnil motorovou nabídku svého již deset let sloužícího pick-upu Amarok, který nyní nabízí v podstatě jediný motor. Nebojte se, jsou to dobré zprávy.

21.  3.  2019 | Petr Schnagl | 46 příspěvků
Minitest Renault Kadjar 1.3 TCe: Malé srdce, velké odhodlání

Renault Kadjar 1.3 TCe (minitest)

Kadjar se v přívalu nových crossoverů možná poněkud ztrácí. O to více ale zaujme, když začnete zkoumat, co je za tou nenápadnou fasádu. A to i malé třináctistovce navzdory, protože funguje pozoruhodně dobře.

19.  3.  2019 | Miro Mihálik | 13 příspěvků
Minitest Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid 2WD: Napravení reputace?

Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid (minitest)

Honda se u nové generace modelu CR-V vzdala naftového motoru. Alternativou je hybrid s velice slušným výkonem 135 kW, který mě fascinoval ve více ohledech. Hlavně pak technikou.

17.  3.  2019 | Jan Mička | 37 příspěvků

Nejčtenější články

Policie opět nasadila do akce šmírovací autobusy. Natáčela přestupky řidičů

Policie opět nasadila do akce šmírovací aut…

Policie opět vytáhla do akce autobusy, ze kterých v rámci speciální akce natáčela přestupky řidičů.

20.  3.  2019 | | 91 N/A
Z nabídky Škody Fabia už moc nezbylo. Nejsilnější TSI s manuálem končí

Z nabídky Škody Fabia už moc nezbylo. Nejsi…

Nejdříve na Slovensku, nyní už i v Česku. Škoda omezila nabídku modelu Fabia a motor 1.0 TSI s výkonem 81 kW je už možné kombinovat pouze s převodovkou DSG. To se odráží na základní ceně.

2.  3.  2019 | | 223 N/A
Maximálka 250 km/h už v roce 1979. Přesto okřídlená Škoda pohořela

Maximálka 250 km/h už v roce 1979. Přesto o…

Soutěžní prototyp 130 RS A5 dostal ve své finální verzi pozoruhodnou pohonnou jednotku 1.6 DOHC s výkonem 186 koní při 8500 otáčkách za minutu, přesto se mu zazářit nepodařilo.

24.  2.  2019 | | 21 N/A
Nový Hyundai Sonata je krásný a určený pro celý svět. Zatopí Passatu a Superbu?

Nový Hyundai Sonata je krásný a určený pro …

V Ženevě se Hyundai neukázal, to ovšem neznamená, že neměl pro svět přichystanou nějakou novinku. Poprvé tak odhaluje podobu nové generace modelu Sonata.

7.  3.  2019 | | 144 N/A
Škoda našla způsob, jak projet Evropu elektromobilem zcela bez starostí

Škoda našla způsob, jak projet Evropu elekt…

Se šéfem českého zastoupení Škodovky jsme si v Ženevě povídali o dalším rozvoji elektromobility v České republice. A má poměrně jasná sdělení.

7.  3.  2019 | | 102 N/A