nepřesností v prospektech má renault celou řadu i v případě výbavy.To co je v katalogu psany jako serie je v ceniku za příplatek a podobně.Dost mě to mrzí, ale ne natolik abych si grandtoura 1,9dCi neobjednal.Jen dodací termín 8-10 týdnů je pekelnej termín.Uz měsíc čekám a ještě nejsem ani v půlce.I když ohledně těch motorů nevím jak to je,protože i katalozích firem na chiptuning jsou udávány oba 270nm i 300nm,ale grantour1.9dCi ma kazdopadně 300.
Nazdárek pánové,
objednal jsem si meganka 1.9dci a mam dotaz ohledne prospektů (třeba máte někdo podobné zkušenosti), v testu kombika ve svete motoru se píše u motoru 1.9 dci točivý moment 300 nm ale v prospektech je u kratsi verze uvedeno 270 nm coz me trochu mate, volal jsem do renaulta kde mi bylo sdeleno ze do kombase i do kratase se davají samozřejmě stejné motory. Take jsem si vsimnul ze jim nesedi momentová charakteristika u 1,4 16V, krivka momentu je upne mimo popisovanou charakteristiku, asi jsem detailista. Jeste by me zajimalo jestli máte někdo zkušenosti se spotřebou u 1.9 dci, četl jsem jeden test kde se asi redaktor zbláznil - uváděli tam 8.5 litu na 10 km coz me přijde jako by jezdili s přívěsem nebo neustále v zácpě.
Mám právě na test Mégane sedan 1.9 dCi a spotřeba za dobu testu 6,7 l; není to málo, ale dá se to přežít. Motor je velmi tichý, jen ten elektrický posilovač řízení mi zkrátka nesedl.
Ja uz som kombika objednal, takze by ma celkom potesil nejaky pozitivny test tejto verzie. Po vsetkych prepoctoch a porovnaniach som zistil ze oktavia nema sancu. Aspon teda na Slovensku a konkretne 1,6 16V.
Mam ho od januara, dnes ma 9600km. Je to raketa, na jednotke mu treba troska pritlacit, ale ked tam vlozis 2ku, 3ku a 4ku tak sa uz treba len divat pozorne pred seba. Troska som ockom mrkal po Toyote Avensis, ale to su uz ine husle a hlavne peniaze. Na novu Octaviu som sa pozriet bol. S cenou nevedeli nic urobit a s vybavou ma uz vobec nepresvedcili - rozdiel pri rovnakom motore a vybave cca 100.000 Sk. Pozrel som aj porovnanie cien nahradnych dielov a cuduj sa svete, Francuzi vyrabaju lacnejsie + pravidelna prehliadka po 30.000! Vzdy som v Skodu veril, ale kupil som si Megane . Nelutujem ani chvilu
Megane Grandtour je dospělé auto oproti Meganu v 5-dvéřové verzi. Měl jsem možnost se projet v 1.5 dCi 60kW, není to špatné, ale optimum bude 1.5 dCi 74kW a 200N/m. Co se týká spotřeby tak velmi dobrá, hlučnost (nebo spíš tichost) skoro jako benzin a zátah tak akorát (u výkonější 1.5 to bude opravdu otimální). Co se týče cenové urovně tak je to velmi výhodně i proti Octavii (porovnval jsem liftback Octavii Collection 1.9 TDI 66 vs. Megane Grandtour 1.5 dCi Confort Dynamique ... Octavia o 50 tisíc levnější ... ale také jinak veliká uvitř .... jasný výsledek pro Megane). Podle mě bude Megane Grandtour zvedne prodeje Renault tak o 20 až 30 %.
Mike,a co si objednaval konkretne? A aky mas datum dodania? Ja som bol minuly tyzden na skusobnej jazde, a musim povedat, ze toto auto zeriem a pocas skusobnej jazdy som nenasiel absolutne ziadne negativum. Mam vsak drobne pripomienky:1.) Dlha dodacia lehota - viac nez 3 mesiace!2.) Neexistuje alarm z vyroby - jedine dodatocne domontovat v servise.3.) Parkovaci asistent sa tiez neda objednat z vyroby, domontuju len v servise ako prislusenstvo.Po neblahych skusenostiach s predoslym autom, do ktoreho servis "sahal" chcem uz len vsetko rovno z vyroby...Ja mam zalusk na 1.6 16V s vybavou Luxe Dynamique s farbou bud siva boreal alebo bezova angorska. Sprvu som rozmyslal o leasingu, ale vtedy vychadza velmi vysoka poistka, pretoze na nu nie je mozne uplatnit ziaden bonus Takze dosetrim nejake korunky a vezmem ho radsej v hotovosti, a na poistke usetrim 13tisic rocne
Skusobnu jazdu som si samozrejme dal aj ja. Vsetko bolo super, ale cakal som ze ten motor bude o nieco zivsi. Mozno sa to po par tisicoch rozcvici...
Objednal som 1,6 16V Confort Dynamique + klima a radio na CD. Farbu som po dlhom zvazovani dal nakoniec angorsku bezovu. Mal by prist v polovici novembra, takze este v akcii -25000,-. Alarm tam ze vraj moze ist len orig. Renault, ale nemontuju ho vo vyrobe ale az tu . Dalej tam davam domontovat aj Construct a co sa tyka toho parkovacieho radaru, tak to mi sam obchodnik nedoporucil, s tym ze tam nemontuju orig. ale nejaky taky co este ani poriadne nefunguje. Je to sice dobra vec, ale ked je to takto, tak to radsej zvladnem aj bez neho. S parkovanim nemam problemy.
... co sa tyka odbornosti ludi co domontovavaju prislusenstvo v znackovych servisoch, tak mam taktiez neblahe skusenosti. Napr. VW na Dolnozemskej. ... Uff, hnusne spomienky . Modlim sa ze Renault bude v poriadku .
Ahoj, myslím, že motor 1,6 16V bude i v kombíku pro běžného řidiče dostatečně živý... pokud budete mít nové auto jako jsem měl já a budete moct motor pěkně naučit...
Měl jsem starého Mégana Combi 1,4 16V 70 kw, auto jsem kupoval jako lehce ojeté s najetými 10000 km. Do první výměny oleje (20tis km) jsem motor raději moc nevytáčel, od 15k spíš jen občas přes 5tis ot. a to jen krátkodobě, teprve o výměně oleje jsem začal auto trochu trápit, zjistil jsem, že se motor celkem ochotně vytáčí až k 6,500 ot/min, kdy nastupuje omezovač (na 1. a 2. př. stupeň níž tuším 6000). Jedinou úpravou na motoru byl dodaný bavlněný filtr Green (a to jen vložka do boxu místo původního - žádné otevřené sání).
Každý si asi řekne, že 1,4ka nemohla s kombíkem moc hýbat, i kamarádi byli nejprve poněkud skeptičtí. Svou živostí a výkonem mě moje "Megi" dost překvapila, přiznám se, že jsem se nechal vyhecovat po cestě z dovolené, když jsem jel v německu po dálnici asi 170 a předjela mě pohledná francouzka v "krátkém" Mégane také 1,4 16V, opravdu to hnala a jeli jsme spolu přes 150km a to místy i přes 200 km/h, vzájemně se pouštěli a tehdy jsem poprvé poznal kolik dokáže Mégane jet... jeho maximum bylo cca 218 Km/h, kdy se ozval v 6500 ot. omezovač... této rychlosti jsem dosáhl několikrát a to i s výše zmiňovanými kamarády v pěti lidech... opravdu nechápali. Podobných příhod jsem měl celou řadu...a to nejen na dálnici... hodně záleží asi na řidiči a celkovým sžitím se s autem. Příjemná byla i spotřeba - pohybovala se od nějakých 5,5 l při klidné jízdě na chalupu až po 12l při letu po dálnici s průměrem okolo 180-190 km/h. Běžně jsem jezdil za 7-8 litrů... ale upozorňuji, že mám poněkud těžší nohu
Bohužel jsem musel Mégana z fin. důvodů před rokem prodat, auto mělo v té době najeto 90tis km a kromě destiček, oleje, filtrů a svíček nevyžadovalo prakticky žádnou údržbu.
Ahoj a přeji hodně štastných km s novým Méganem (mimochodem trochu Vám závidím, no snad na něj jednou taky ušetřím)
Ano, auto s 1.4 motorem jede 218kmh a ted prosim tu o cervene karkulce ...
Jo jede, věř mi nebo ne (samozřejmě tachometrových), ovšem to by musel kecat i otáčkoměr protože to sedělo i podle otáčkoměru. Samozřejmě, že mu dlouho travalo než se na tu rychlost rozhoupal, ale fakt to tolik jelo - pak už zasáhl omezovač (6500 ot/min)
Naprostý nesmysl Možná z obrovského kopce a s tornádem v zádech a na laně za bavorákem...
Bylo to na rovině a několikrát.... jo a samozřejmě z kopce taky ale to nepočítám .... z toho padá každej kámen....
Jo a ten bavorák ta myslím taky jednou byl... nějak mi nejdřív nechtěl uhnout a pak se strašně divil co ho to předjíždí )))) Jo jo Méganek, s láskou na něj vzpomínám...
Už se o tom nechci hádat a hlavně ne s nevěřícím Tomášem... pardon, tedy Pájou...
Ja som mal skusobnu s 1.5 dCi, bohuzial 1.6 16V nebol k dispozicii. Ten diesel neni zly, ale ja som proste benzinovy typ. Takze urcite uprednostnim 1.6 16V. Tak to s tym parkovacim som nevedel, ze nie je original - lebo v katalogu je spominany nejaky Renaultacky. Ja uvazujem preto o Luxe, lebo by som chcel aj tempomat. V tom baliku to vychadza cenovo vyhodnejsie. Videl som nazivo v akcii tu Renault inteligentu kartu, ta tiez nie je zla - casto totiz nosim vselico mozne (kvoli tomu chcem aj vymenit hatchback za combi) a paci sa mi idea len tak sa priblizit k autu a len otvorit dvere...A kde si objednaval? Rad by som totiz videl potom nazivo tu angorsku bezovu na celom aute, a nie len na vzorkovniku 10x10 cm Pripadne ak by si vedel poslat potom foto mailom, to by ma tiez potesilo.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.