Dual clutch musím pochválit. Je parádní konfigurací do sporťáku ...ani mě není třeba sekvenčku čečeB-]
Dual clutch je super, jen ne kazdy vyrobce se s tim popral se cti... a zrovna renckova dual clutch si muze podat ruku s korejskou a fordi. Pomale a nelogicke. Ale co uz.
Jít jinam a kúpit něco s manuálem.
Mlčeti zlato, u tebe to platí jako u nikoho jiného
To je teda úspěch.Porsche a jiné značky se vrací u sportovních aut k manuálu, ale tady zvítězily nad emisrmi ztrátou charakteru auta.Výborné.Nadpisy se této redakci opravdu daří.Zavřít celý web a bude hned lépe.
https://www.topgear.com/car-reviews/renault/megan... ...
vůbec jsme se nedozvěděli v čem byl ten fígl a nakonec ani to, proč tam není manuál.Imho by mě zajímalo, jestli jde izolovaně posoudit, v čem je manuální řazení méně ekologické než automat?
Manuální řazení je méně ekologické, protože ho víc kontroluje člověk a ne elektronika. Elektronicky kontrolované řazení, ti vytáčení motoru v dané rychlosti nedovolí.
Ahojte, já bych to viděl celkem jednoduše. Manuál se moc neprodával (asi), a musí platit sankce za překročení limitů. Takže to spojili a vzniklo toto.......
No tak o tom, že by si méně lidí koupilo sportovně laděné auto s manuálem, slyším prvně. Spíše je to vnucování automatu ze strany automobilky, které se děje napříč značkami. Pravděpodobně by to okecali nějakou ekologií, ale nechce se jim do toho odůvodňování...
Ahoj, asi máš pravdu takže to spojili a vzniklo toto...
Najít originál článek a bude po zahádě.Tady jsou těžcí Mimoni na překlady a důležité info vůbec.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.