Renault Mégane R.S. Trophy-R spatřen na Ringu. Dočkáme se nového rekordu?

Renault se chystá na představení vůbec nejostřejší verze současného Méganu R.S.

Po vyladěném Méganu R.S. Trophy nám už zanedlouho Renault ukáže ještě ostřejší variantu Trophy-R. Novinka byla nyní zahlédnuta při natáčení na německém Nürburgringu, a to bez jakéhokoliv maskování. Automobilka zde totiž pracovala na propagačním videu a vypilovaný hatchback se dost možná pokoušel o nový rekord v kategorii předokolek.

Trophy-R samozřejmě přijede s ještě razantnějšími úpravami, které pomohou ostrý hatchback zrychlit v každém ohledu. Uvidíme však, zda se Renault schýlí také k vyladění 1,8litrového přeplňovaného čtyřválce, který již v dosavadním Trophy produkuje rovných 300 koní (220 kW) a 400 N.m točivého momentu (420 N.m s automatem).

Renault Mégane R.S. Trophy má českou cenu. Co všechno dostanete navíc?

Renault Mégane R.S. Trophy má českou cenu. Co všechno dostanete navíc?

Každopádně ale dojde na další úroveň odlehčování hmotnosti. Podobně jako v minulosti bychom tak čekali například odstranění zadních sedaček, možná použití zadních oken z plexiskla, uvedení ještě lehčích kol, přičemž k lepší ovladatelnosti pomohou i dále vyladěný podvozek, vyztužené šasi, silnější brzdy a další „maličkosti“.

S natáčením v „Zeleném pekle“ by přitom mohl Renault Sport opravdu koukat na stanovení nového rekordu pro produkční vozy s pohonem předních kol. Francouzská značka si v této kategorii opakovaně připisovala rekordní časy na Nürburgringu, v současnosti je ale nejrychlejší předokolkou Honda Civic Type R s časem 7:43,8 s.

Minitest Renault Megane 1.3 TCe EDC 103 kW: Malá motorová revoluce

Minitest Renault Megane 1.3 TCe EDC 103 kW: Malá motorová revoluce

Vůbec bychom se tedy nedivili, kdyby Trophy-R již rekordní čas zajel a Renault v tuto chvíli pouze pracuje na marketingové části uvedení nové nejrychlejší předokolky na „ringu“. Přesné datum uvedení novinky ale zatím ještě neznáme.

TEST Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid: Dost dobrá i pro Lexus

Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid

Nová Toyota Corolla se přiřítila na český trh hned ve třech karosářských verzích. Pro první test jsme zvolili tu nejpraktičtější, navíc s nejvýkonnějším hybridním pohonem. Dokáže opodstatnit vyšší cenu? A bavíme se vůbec ještě o mainstreamovém modelu?

včera | Jan Mička | 130 příspěvků
TEST Honda GL1800 Gold Wing DCT: Motorka za mega! Skoro...

Honda GL1800 Gold Wing DCT

Šestiválcový cestovní křižník s unikátní podvozkovou konstrukcí je to nejrozmařilejší, co Honda v jedné stopě nabízí. Gold Wing je ale zároveň také s velkou rezervou tou nejdražší dvoukolovou Hondou. Má vrcholné provedení šesté generace zlatokřídlé legendy čím opodstatnit cenovku zvící bezmála 900.000 Kč?

16.  6.  2019 | Petr Schnagl | 13 příspěvků
TEST Volkswagen T-Cross 1.0 TSI DSG R-Line: Důležitá módní záležitost

VW T-Cross 1.0 TSI DSG

Volkswagen rozštěpil Polo na dva samostatné modely. Oplastované CrossPolo je minulostí a jeho pozici zastoupila novinka jménem T-Cross. Nabízí kromě zvýšené stavby karoserie ještě něco?

15.  6.  2019 | Miro Mihálik | 64 příspěvků