Renault Megane R.S. Trophy-R si podrobil Nürburgring. Překonal čas všech předokolek

Držet se zavedených tradic se rozhodl i Renault. Proto svůj nejnovější výtvor vzal na Nürburgring, aby jej podrobil nejtěžší zkoušce. A vyšlo to.

Před pár týdny jsme se seznámili s novým Meganem R.S. Trophy, ostrým hatchbackem, který oproti standardnímu R.S. nenabídne tolik univerzálnosti, ale je určený spíše pro hardcorovější řidiče. Vrcholem potravního řetězce ostrých diamantů ale není.

První jízda s Renaultem Megane R.S. Trophy: Když to máte rádi tvrdě

První jízda s Renaultem Megane R.S. Trophy: Když to máte rádi tvrdě

Nad ním totiž sedí ještě R.S Trophy-R. K dispozici má těch samých 300 koní jako běžné Trophy, jen je díky odtučňovací kůře o 130 kg lehčí. Má také vylepšenou aerodynamiku a ještě více okruhově laděný podvozek.

Za pomoci partnerů, jako jsou Akrapovič, Brembo, Bridgestone, Öhlins nebo Sabelt tak stvořili okruhovou střelu, která si to ještě před oficiální premiérou vyrazila rozdat se Zeleným peklem. A povedlo se to, padl totiž čas 7:40,1, což je rekord mezi předokolkami. Čas platí pro délku trati 20,600 km. Celou délku 20.832 km pak zvládl za 7:45,389.

Renault Megane dostal nový naftový motor. Čtyřválec 1.7 dCi má 150 koní a automat

Renault Megane dostal nový naftový motor. Čtyřválec 1.7 dCi má 150 koní a automat

Rekordní Megane byl již od začátku stavěn jako skoro závodní auto. Nelze se tak divit, že je o téměř deset sekund rychlejší než minulé R.S. Trophy-R. K oficiálnímu představení vozu dojde již tento pátek. Do prodeje půjde na konci letošního roku a vznikne pouze několik set kusů.

TEST Opel Astra 1.4 Turbo CVT: Tříválec + CVT = Drahá poukázka na průšvih?

Opel Astra 1.4 Turbo CVT

Kompaktní Opel se při aktuálním faceliftu velmi výrazně změnil, jakkoli to tak na první pohled nevypadá. Všechny motory jsou nyní výhradně tříválcové a ten nejsilnější se pojí s převodovkou CVT. Zní to vám to jako zaručený recept na mizérii na kolech?

dnes | Petr Schnagl | 21 příspěvků
Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

17.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik | 1 příspěvek