Renault Mégane R.S. Trophy-R má další rekord. Hondě napráskal i na okruhu ve Spa

34 komentářů

engine
25. července • 20:44

Někde jsem četl, že těch konkrétních aut, ve stejné specifikaci jako auto, který zajelo rekord, bude vyrobeno jenom 30 kusů. Nevíte někdo, co je na tom pravdy?

Stewee
26. července • 13:53

áno, je to tak... viac ich nevyrobia, lebo dať na toto záruku, ani sa nedivím... klasická séria v akých sa vyrábajú bežné hothatch by ich v záručných opravách zruinovala... preto ten malilinký nevyhnutný počet, aby sa to vôbec sériou dalo nazvať

Market
26. července • 6:48

Ano, bude ich 30, budu mat karbon keramicke brzdy, lahsie disky a ine vylepsenia.
Cena bude odhadujem 60-70 tis. Euro. Za tie peniaze by som si to ja ale urcite nekupil.

engine
26. července • 8:15

Díky za potvrzení. Taky bych to za to nedal, za ty peníze už dají pořídit mnohem zajímavější auta.

Adi
26. července • 9:53

Možná "prémiovější", určitě né rychlejší...

Market
26. července • 10:40

Zakladna cena Trophy R vo Francuzku ma byt od 55.000 Eur. Za tie peniaze sa uz da kupit napr. predvadzacka BMW M2 Comp. (pre VIP zakaznika po zlave aj nove), co je nielen premiove, ale urcite aj lepsie a vykonnejsie auto ako ten Renault.
Sorry, pre mna je ten dvojsedadlovy podla mna do beznej premavky takmer nepouzitelny Renault cenovo uplne uleteny.
Nevravim ale, ze si tych 500 ks nenajde svojich kupcov.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Adi
26. července • 14:29

Souhlasím, že cena 55 tis. EUR je brutální. Každopádně máš malosérii s puncem exkluzivity, kdy cena jen poroste, protože jen 500 ks vs ano, prémiovější masovku od vrtule, která je masovka a koupit si ji může skoro každý. Na okruhu ten baworák nebude rychlejší, pže je skoro o 200 kg těžsí a nebude mít vyvážení díky těžkému motoru takové jako ten Megane. BMW M2 Competetion je pro řidiče, kteří se rádi baví, ale i ukazují. M3 RS Thropy - R je pro hardcore fandy HH kategorie, kteří nahání desetiny na okruhu a chtějí mít něco,co si nemůže koupit každý. Případně je to pecka pro sběratele. Myslím, že obě auta mají co nabídnout, avšak jsou cíleny na trochu jinou klientelu.

Market
26. července • 15:48

Ja velmi dobre viem, co je limitka, a aj preco som si ju ako vikendovku kupil.
Mam 1/799 :-)

Adi
25. července • 22:29

Bylo / bude jich vyrobeno 500 ks. Renault není Honda nebo Seat, aby nabízel zákazníkům auta, která jen vypadají podobne jako ta, který ty časy zajela. U Renaultu dostaneš přesně takové auto, jaké ten rekord zajelo.

engine
26. července • 8:10

Ale auto, který rekord zajelo, mělo karbon-keramický brzdy, kovaný kola a bůh ví, co ještě. A těhle aut má prý být vyrobeno 30 ks. Do Seatu a Hondy bych se moc nenavážel, to jsou automobilky, který vyrábí, na rozdíl od Renaultu, kvalitní auta.

Adi
26. července • 9:49

Mužeš mi, prosím, přesně popsat, co myslíš tím kvalitní? Poruchovost? Zpracování? Nebo snad myslíš rychlost na okruhu? :)
Asi by ses měl nějakým produktem Renault Sport projet. Mám Hondu rád a vím, že dělají dobrá auta, ale určitě bychsi netroufnul tvrdit, že Megane je hosší auto než Civic, že CR-V je lepší než Koleos. Motorově (z pohledu spolehlivosti a použitých technologií) je na tom dle mě aliance Renault - Nissan - Mitsubishi lépe než Honda a VAG koncern. Nové 1,3 Tce a 1,8 Tce jsou skvělé motory. Diesly 1,7 dCi a 2,0 dCi patří technologicky ke špičce. Diesly 1,5 dCi komě aliance bere ve velkým i Mercedes do svých aut. Jestli se opíráš o spolehlivostní problémy Lagun II v letech 2001 - 2003, o Megane okolo roku 2004, tak si lehce zamrzl v čase. Je totiž rok 2019 a mohu tě ujistit, že allianční vozy na tom ve spolehlivosti nejsou hůře než Honda, i VAG koncern. Navíc R.S. dělá dlouhodobě lepší / rychlejší vozy než Type-R, což je taková třešnička na dortu ;-)

engine
26. července • 11:21

Mě v ničem ujisťovat nemusíš, dva týdny zpátky se mi konečně podařilo prodat Megana z roku 2011, kterýho jsem měl od novoty do 70000 km. Jestli chceš seznam závad, tak ti to můžu sepsat třeba do mailu, až budu mít čas. Tahle značka u mě skončila, na to nemám nervy.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Adi
26. července • 14:10

Velmi zajímavé,
já byl majitelem Megane 3 1,5 dCi 66 kW, nové od r. 2011, prodával jsem ho kamošovi v r. 2017 do firmy, když měl cca 120 tis. Km.
Poruchy: vadné čidlo měření venkovní teploty v cca 90 tis. Km, oprava mě stála 500 Kč. Toť vše.
Nyní již dva roky poctivě slouží v kamšovi firmě, má okolo 200 tis. Km a co mi říkal, tak měnili jen baterii za novou.
Jinak pravidelný servis a výměna spotřebních komponent - brzdy, destičky.
Asi si měl smůlu na kus, kterou můžeš mít u každé značky.
Klidně se do mailu rozepiš, zajímá mě, co se, dle mých dostupných informací velmi spolehlivé generaci Megane, tak chronicky dělo.
tom.adamikos@gmail.com
Díky.

Cyril
25. července • 15:41

Nejlepší mezi předokolkami, to je titul asi tak na úrovni nejrychlejší sprinterky na 100m nad 65 let.

Adi
25. července • 15:55

Myslím, že tento stroj by si namazal na chleba i drtivou většinu čtyřkolek a zadokolek v podobné cenové a výkonové kategorii ;-)

Bruto
23. srpna • 15:19

Podobné cenové kategorie těžko. Vzhledem k tomu, že stojí jak dvě CTR.

Cyril
25. července • 17:26

Ano a to je právě ta kategorie důchodkyně nad 65.

Twan
26. července • 18:33

nebyl by si rychly ani s predokolkou natoz s tim co si predstavujes ze by si ridil.....

chacha
25. července • 13:25

Dealeři by tyhle údaje měli lepit na výlohy, informace které rozhodují o tom zda si zákazník koupí to či ono auto. Přece nikdo nepodstoupí takovou potupu aby vlastnil hot hatch který byl až druhý, nedej bože třetí tady či támhle. B-]

Adam
25. července • 13:17

Honda CTR je ale narozdíl od toho Renaultu sériově vyráběná bez vylepšení jako má ten Renault..mít to samé, tak je rychlejší 😉

Adi
25. července • 14:27

Ta Honda CTR, která zajela časy na Nordscheife a ve SPA opravdu není ta, kterou si můžete objednat. Nebo si snad myslíte, že kovový rám a absence zadních sedaček se dá u Hondy objednat? Takže kromě toho, že je MRS Throopy-R rychlejší auto, tak si ho přesně takové můžete u Renult Sport objednat B-] Jen bych si být Vámi pospíšil, myslím, že většina z těch 500 ks, co Renault vypustí, je již vyprodaných. Aby ne, kdo by nechtěl být majtelem nejlepší předokolky všech dob že. ;-)

engine
25. července • 20:25

Nechci nějak zpochybňovat tvé znalosti, ale Civic, který zajel ve Spa rekord, zadní sedačky měl a žádný rám neměl. Bylo to plně sériové auto.

Adi
25. července • 22:25

Opravdu? Pokud vím, tak na Nordschleiffe měl nejlepší čas CTR s rámem a bez zadních sedaček, tedy neseriove provedení. Ze by použili na okruh ve Spa jiné auto?

engine
26. července • 8:12

Vzhledem k tomu, že jedno auto bylo bílý a jedno červený, tak asi jo.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Adi
26. července • 9:41

Tedy asi ano. Je fakt, že dostat na cca 2:50s dlouhém okruhu 5s. vychází cca 13 - 14s na Nordschleife. Takže to asi byla série.

ACE
25. července • 17:45

To je pravda, kdo by nechtěl a proto je možná lepší počkat pár měsíců a koupit si tu další. ;-)

kratas
25. července • 12:44

čas dobrej klobouk dolů, ale furt se bavíme o francouzkym renaultu, asi bych nepsal, že napráskali Hondě, protože Honda by mohla na tom okruhu jezdit ještě teď, Renault těžko jak známe jejich výrobky... :-P

renda4
25. července • 11:56

Takže ten Renault je sériovka, klobouk dolů ...

Takur
25. července • 10:41

Nic naplat, rovinkovych kovboju je spousta, ale jak se zacne zatacet, renaultsport kraluje.

Karel.
25. července • 12:34

Jo, ještě kdyby to umění předvedl tam kde to všichni očekávají, v F1. Tam je to s náskokem nejhorší tovární tým.

Adi
25. července • 14:29

Souhlas, v F1 se jim nedaří dle představ, nutno však podotknout, že Renault je v F1 jako tým od roku 2016. Podívej se, kde byly v prvních letech týmy Mercedes, či RB. Věřím, že se brzy zlepší.

Mirek
25. července • 18:37

Nemáš nedostatky v informacích? V roce 2016 se jen znovu vrátil do tohoto kolotoče. Historie je mnohem bohatší.
https://cs.wikipedia.org/wiki/Renault_F1...

Adi
25. července • 19:44

Neboj nemám. Odešli fakticky v r. 2010, kdy to koupila Genii capital a obnovila značku Lotus. Ale věř mi, byt 6 let mimo a převzít vybrakovany a zadlužení Lotus zpět opravdu defakto znamená, ze začínali od začátku. Jejich poznatky o sasi z roku 2010 jim byli víš k čemu ;) Kszdopadne letos jedou 4. Sezónu a již jim skončila doba hájení, aktuální 5. Místo v PK je zklamání, to nepopírám.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Mirek
26. července • 21:39

To může být, ne však, jak píšeš https://www.idnes.cz/sport/motorsport/renault-... ... ,ale nikdy jsem neslyšel, že by Renault prodal své sportovní oddělení.

Doporučujeme

Články odjinud