Renault Mégane R.S. Trophy-R má další rekord. Hondě napráskal i na okruhu ve Spa

Takur  |  25. 07. 2019 10:41

Nic naplat, rovinkovych kovboju je spousta, ale jak se zacne zatacet, renaultsport kraluje.

Odpovědět  |   | 
Karel.  |  25. 07. 2019 12:34

Jo, ještě kdyby to umění předvedl tam kde to všichni očekávají, v F1. Tam je to s náskokem nejhorší tovární tým.

Odpovědět  |   | 
Adi  |  25. 07. 2019 14:29

Souhlas, v F1 se jim nedaří dle představ, nutno však podotknout, že Renault je v F1 jako tým od roku 2016. Podívej se, kde byly v prvních letech týmy Mercedes, či RB. Věřím, že se brzy zlepší.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  25. 07. 2019 18:37

Nemáš nedostatky v informacích? V roce 2016 se jen znovu vrátil do tohoto kolotoče. Historie je mnohem bohatší.
https://cs.wikipedia.org/wiki/Renault_F1...

Odpovědět  |   | 
Adi  |  25. 07. 2019 19:44

Neboj nemám. Odešli fakticky v r. 2010, kdy to koupila Genii capital a obnovila značku Lotus. Ale věř mi, byt 6 let mimo a převzít vybrakovany a zadlužení Lotus zpět opravdu defakto znamená, ze začínali od začátku. Jejich poznatky o sasi z roku 2010 jim byli víš k čemu ;) Kszdopadne letos jedou 4. Sezónu a již jim skončila doba hájení, aktuální 5. Místo v PK je zklamání, to nepopírám.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  26. 07. 2019 21:39

To může být, ne však, jak píšeš https://www.idnes.cz/sport/motorsport/renault-... ... ,ale nikdy jsem neslyšel, že by Renault prodal své sportovní oddělení.

Odpovědět  |   | 
renda4  |  25. 07. 2019 11:56

Takže ten Renault je sériovka, klobouk dolů ...

Odpovědět  |   | 
kratas  |  25. 07. 2019 12:44

čas dobrej klobouk dolů, ale furt se bavíme o francouzkym renaultu, asi bych nepsal, že napráskali Hondě, protože Honda by mohla na tom okruhu jezdit ještě teď, Renault těžko jak známe jejich výrobky...

Odpovědět  |   | 
Adam  |  25. 07. 2019 13:17

Honda CTR je ale narozdíl od toho Renaultu sériově vyráběná bez vylepšení jako má ten Renault..mít to samé, tak je rychlejší 😉

Odpovědět  |   | 
Adi  |  25. 07. 2019 14:27

Ta Honda CTR, která zajela časy na Nordscheife a ve SPA opravdu není ta, kterou si můžete objednat. Nebo si snad myslíte, že kovový rám a absence zadních sedaček se dá u Hondy objednat? Takže kromě toho, že je MRS Throopy-R rychlejší auto, tak si ho přesně takové můžete u Renult Sport objednat Jen bych si být Vámi pospíšil, myslím, že většina z těch 500 ks, co Renault vypustí, je již vyprodaných. Aby ne, kdo by nechtěl být majtelem nejlepší předokolky všech dob že.

Odpovědět  |   | 
ACE  |  25. 07. 2019 17:45

To je pravda, kdo by nechtěl a proto je možná lepší počkat pár měsíců a koupit si tu další.

Odpovědět  |   | 
engine  |  25. 07. 2019 20:25

Nechci nějak zpochybňovat tvé znalosti, ale Civic, který zajel ve Spa rekord, zadní sedačky měl a žádný rám neměl. Bylo to plně sériové auto.

Odpovědět  |   | 
Adi  |  25. 07. 2019 22:25

Opravdu? Pokud vím, tak na Nordschleiffe měl nejlepší čas CTR s rámem a bez zadních sedaček, tedy neseriove provedení. Ze by použili na okruh ve Spa jiné auto?

Odpovědět  |   | 
engine  |  26. 07. 2019 08:12

Vzhledem k tomu, že jedno auto bylo bílý a jedno červený, tak asi jo.

Odpovědět  |   | 
Adi  |  26. 07. 2019 09:41

Tedy asi ano. Je fakt, že dostat na cca 2:50s dlouhém okruhu 5s. vychází cca 13 - 14s na Nordschleife. Takže to asi byla série.

Odpovědět  |   | 
chacha  |  25. 07. 2019 13:25

Dealeři by tyhle údaje měli lepit na výlohy, informace které rozhodují o tom zda si zákazník koupí to či ono auto. Přece nikdo nepodstoupí takovou potupu aby vlastnil hot hatch který byl až druhý, nedej bože třetí tady či támhle.

Odpovědět  |   | 
Cyril  |  25. 07. 2019 15:41

Nejlepší mezi předokolkami, to je titul asi tak na úrovni nejrychlejší sprinterky na 100m nad 65 let.

Odpovědět  |   | 
Adi  |  25. 07. 2019 15:55

Myslím, že tento stroj by si namazal na chleba i drtivou většinu čtyřkolek a zadokolek v podobné cenové a výkonové kategorii

Odpovědět  |   | 
Cyril  |  25. 07. 2019 17:26

Ano a to je právě ta kategorie důchodkyně nad 65.

Odpovědět  |   | 
Twan  |  26. 07. 2019 18:33

nebyl by si rychly ani s predokolkou natoz s tim co si predstavujes ze by si ridil.....

Odpovědět  |   | 
Bruto  |  23. 08. 2019 15:19

Podobné cenové kategorie těžko. Vzhledem k tomu, že stojí jak dvě CTR.

Odpovědět  |   | 
engine  |  25. 07. 2019 20:44

Někde jsem četl, že těch konkrétních aut, ve stejné specifikaci jako auto, který zajelo rekord, bude vyrobeno jenom 30 kusů. Nevíte někdo, co je na tom pravdy?

Odpovědět  |   | 
Adi  |  25. 07. 2019 22:29

Bylo / bude jich vyrobeno 500 ks. Renault není Honda nebo Seat, aby nabízel zákazníkům auta, která jen vypadají podobne jako ta, který ty časy zajela. U Renaultu dostaneš přesně takové auto, jaké ten rekord zajelo.

Odpovědět  |   | 
engine  |  26. 07. 2019 08:10

Ale auto, který rekord zajelo, mělo karbon-keramický brzdy, kovaný kola a bůh ví, co ještě. A těhle aut má prý být vyrobeno 30 ks. Do Seatu a Hondy bych se moc nenavážel, to jsou automobilky, který vyrábí, na rozdíl od Renaultu, kvalitní auta.

Odpovědět  |   | 
Adi  |  26. 07. 2019 09:49

Mužeš mi, prosím, přesně popsat, co myslíš tím kvalitní? Poruchovost? Zpracování? Nebo snad myslíš rychlost na okruhu? :)
Asi by ses měl nějakým produktem Renault Sport projet. Mám Hondu rád a vím, že dělají dobrá auta, ale určitě bychsi netroufnul tvrdit, že Megane je hosší auto než Civic, že CR-V je lepší než Koleos. Motorově (z pohledu spolehlivosti a použitých technologií) je na tom dle mě aliance Renault - Nissan - Mitsubishi lépe než Honda a VAG koncern. Nové 1,3 Tce a 1,8 Tce jsou skvělé motory. Diesly 1,7 dCi a 2,0 dCi patří technologicky ke špičce. Diesly 1,5 dCi komě aliance bere ve velkým i Mercedes do svých aut. Jestli se opíráš o spolehlivostní problémy Lagun II v letech 2001 - 2003, o Megane okolo roku 2004, tak si lehce zamrzl v čase. Je totiž rok 2019 a mohu tě ujistit, že allianční vozy na tom ve spolehlivosti nejsou hůře než Honda, i VAG koncern. Navíc R.S. dělá dlouhodobě lepší / rychlejší vozy než Type-R, což je taková třešnička na dortu

Odpovědět  |   | 
engine  |  26. 07. 2019 11:21

Mě v ničem ujisťovat nemusíš, dva týdny zpátky se mi konečně podařilo prodat Megana z roku 2011, kterýho jsem měl od novoty do 70000 km. Jestli chceš seznam závad, tak ti to můžu sepsat třeba do mailu, až budu mít čas. Tahle značka u mě skončila, na to nemám nervy.

Odpovědět  |   | 
Adi  |  26. 07. 2019 14:10

Velmi zajímavé,
já byl majitelem Megane 3 1,5 dCi 66 kW, nové od r. 2011, prodával jsem ho kamošovi v r. 2017 do firmy, když měl cca 120 tis. Km.
Poruchy: vadné čidlo měření venkovní teploty v cca 90 tis. Km, oprava mě stála 500 Kč. Toť vše.
Nyní již dva roky poctivě slouží v kamšovi firmě, má okolo 200 tis. Km a co mi říkal, tak měnili jen baterii za novou.
Jinak pravidelný servis a výměna spotřebních komponent - brzdy, destičky.
Asi si měl smůlu na kus, kterou můžeš mít u každé značky.
Klidně se do mailu rozepiš, zajímá mě, co se, dle mých dostupných informací velmi spolehlivé generaci Megane, tak chronicky dělo.
tom.adamikos@gmail.com
Díky.

Odpovědět  |   | 
Market  |  26. 07. 2019 06:48

Ano, bude ich 30, budu mat karbon keramicke brzdy, lahsie disky a ine vylepsenia.
Cena bude odhadujem 60-70 tis. Euro. Za tie peniaze by som si to ja ale urcite nekupil.

Odpovědět  |   | 
engine  |  26. 07. 2019 08:15

Díky za potvrzení. Taky bych to za to nedal, za ty peníze už dají pořídit mnohem zajímavější auta.

Odpovědět  |   | 
Adi  |  26. 07. 2019 09:53

Možná "prémiovější", určitě né rychlejší...

Odpovědět  |   | 
Market  |  26. 07. 2019 10:40

Zakladna cena Trophy R vo Francuzku ma byt od 55.000 Eur. Za tie peniaze sa uz da kupit napr. predvadzacka BMW M2 Comp. (pre VIP zakaznika po zlave aj nove), co je nielen premiove, ale urcite aj lepsie a vykonnejsie auto ako ten Renault.
Sorry, pre mna je ten dvojsedadlovy podla mna do beznej premavky takmer nepouzitelny Renault cenovo uplne uleteny.
Nevravim ale, ze si tych 500 ks nenajde svojich kupcov.

Odpovědět  |   | 
Adi  |  26. 07. 2019 14:29

Souhlasím, že cena 55 tis. EUR je brutální. Každopádně máš malosérii s puncem exkluzivity, kdy cena jen poroste, protože jen 500 ks vs ano, prémiovější masovku od vrtule, která je masovka a koupit si ji může skoro každý. Na okruhu ten baworák nebude rychlejší, pže je skoro o 200 kg těžsí a nebude mít vyvážení díky těžkému motoru takové jako ten Megane. BMW M2 Competetion je pro řidiče, kteří se rádi baví, ale i ukazují. M3 RS Thropy - R je pro hardcore fandy HH kategorie, kteří nahání desetiny na okruhu a chtějí mít něco,co si nemůže koupit každý. Případně je to pecka pro sběratele. Myslím, že obě auta mají co nabídnout, avšak jsou cíleny na trochu jinou klientelu.

Odpovědět  |   | 
Market  |  26. 07. 2019 15:48

Ja velmi dobre viem, co je limitka, a aj preco som si ju ako vikendovku kupil.
Mam 1/799

Odpovědět  |   | 
Stewee  |  26. 07. 2019 13:53

áno, je to tak... viac ich nevyrobia, lebo dať na toto záruku, ani sa nedivím... klasická séria v akých sa vyrábajú bežné hothatch by ich v záručných opravách zruinovala... preto ten malilinký nevyhnutný počet, aby sa to vôbec sériou dalo nazvať

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

17.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 18 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik
TEST Peugeot 508 SW GT 2.0 BlueHDi EAT8: Cena za design

Peugeot 508 SW GT 2.0 HDi EAT8

Kombi varianta nové 508 je pohledný a jemně avantgardní vůz, však také po zásluze získal letos ocenění Red Dot Design Award. Není to ale jediná jeho cena za design. Cenu za design totiž zaplatí i zákazníci. Jak fakticky, tak především v přeneseném významu.

13.  10.  2019 | Petr Schnagl | 105 příspěvků

Nejčtenější články

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. Luxus za pakatel si budete moci i půjčit

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. L…

Bezdrátové nabíjení telefonu, automatická klimatizace, LED světlomety, elektricky nastavitelná sedadla a armáda USB portů. S tím vším dorazí Lynk & Co do Evropy.

8.  10.  2019 | | 66 N/A
Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konkurenty potrápí cenou i kufrem

Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konk…

Konkurent Škody Karoq se nyní již oficiálně pohybuje po našem území. Své konkurenty trápí i nízkou cenou.

11.  10.  2019 | | 68 N/A
Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v historii. Scala by se měla ještě učit

Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v histo…

Někteří lidé neprahnou po výbavě, ale chtějí prostě jenom obyčejné auto za skvělé peníze. Řada značek to dnes nechce chápat. Hyundai mezi ně ale nepatří.

4.  10.  2019 | | 255 N/A
Čekání na novou Octavii se nemusí vyplatit. Ještě dlouho vám nenabídne vše

Čekání na novou Octavii se nemusí vyplatit.…

Nová generace Škody Octavia klepe na dveře. Ale teď už doopravdy. Testovacích prototypů se na cestách hemží spousta, věřit se jim ale nedá prakticky v ničem.

22.  9.  2019 | | 74 N/A
Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu v podstatě nemá konkurenci

Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu …

Tesla Model 3 by měla k prvním českým zákazníkům dorazit na začátku příštího roku. Elektromobil s obdobnými parametry za tyto peníze tu zatím nemáme.

3.  10.  2019 | | 147 N/A