Renault Mégane R.S. Trophy má českou cenu. Co všechno dostanete navíc?

38 komentářů

OnlyTruth
6. února • 11:27

ten diferencial torsen ho robi sportovym autom

Jouda
5. února • 23:21

Tohle auto zadupe konkurenci do země. Stačí se podívat na testy verze cup s konkurecí a je jasné, že srajdy typu Honda, Golf jsou mimo. Rozdíl na okruhu je 1 sekunda. Trophy bude ještě dál. Převodovka, podvozek, brzdy je někde jinde. Samozřejmě automat. Manuál je pro srajdy.

Pantani
6. února • 21:48

Přesně tak, jedině automat. Nechápu, jak si manuál může vůbec ještě někdo koupit, nebo alespoň ho koupit do normálního auta, jako je tohle. Manuál je omyl automobilovýho průmyslu a jeho zánik nesnese odkladu. Manuál jedině za příplatek.

JK
7. února • 0:49

V autě, které si člověk kupuje tak trochu pro radost z řízení a ne pouze k přesunu je automat nesmysl a přesto je například na výběr i zde. Každému podle chuti. ;-)

Market
6. února • 22:40

Presne takto uvazuju ludia, ktori maju problem koordinacie pohybu ruk a noh...Zahraj si radsej Play Station :-)

R
6. února • 17:19

Joudo joudo, samozrejme automat...i jdi ty joudo :-D

bzzz
6. února • 12:45

Na okruhu 1 sekunda = v realu zalezi hlavne na ridici. Prevodovka, podvozek, brzdy nekde jinde... pokud konkurencni bohate staci resp. se to nekde jinde projevi za hranou, tak zase hlavne o ridici potazmo egu ;-)

mpolan
6. února • 15:26

Jenže ten řidič pojede stejně se všemi auty, takže pak rozdíl udělá skutečně jen to auto.

Pantani
5. února • 20:36

Proč to zase musí mít ještě tvrdší podvozek? Proč to auto nemůže bejt malý (jako třeba tohle je), nemůže mít výkon a zároveň bejt pohodlný?

Honza
6. února • 11:32

Pokud chcete "pohodlí" tak stačí sáhnout po klasickém R.S. bez CUP podvozku popřípadě po GT ale to se v aktuální generaci už nedělá (čeká se na nový motor nejspíš 1.8 z R.S. s menším turbem) Nicméně bych pohodlí u sportovního auta nižší střední třídy asi opravdu nečekal. Mám aktuální GT na originálních 18" diskách a oproti R.S. s Cup podvozkem je to rozdíl, ale i tak na horších silnicích to není pohodlné svezení.

Pantani
6. února • 16:55

Chvíli jsem jezdil v Golfu mk6 na 18" kolech s origo tzv. sportovním podvozkem (snížení + trošku tužší) bez DCC a na okreskách to nic moc taky nebylo. Jenže ono ani na silnicích 1. třídy, kde jsem se s ním pohyboval většinou.Nynější auta, proklamovaný jako "sportovní", si na sportovní jenom hrajou. Pokud si tu rádoby sportovnost v názvu odpustíme, mělo by to jít udělat líp. Proč teda nejde udělat pohodlný malý auto, který bude 300+ koní? Nějakej tip? - odcházející Golf 7R? Ten i na 18" taky není žádná úplná sláva i když má třeba DCC. Navíc to DCC je fakt jen kosmetická úprava co se tuhosti týče

older
7. února • 13:58

TIP? AMG A35

Tomáš
5. února • 19:08

Recaro sedadla jsou za příplatek. Dnes jsem si konfigurovali výbavu a recaro příplatek 55 tisíc. Jinak už objednávám Trophy.

Petr Vavra (Panvavra)
7. února • 6:21

Já bych koupil jedno, ušetřil bych a spolujezdce taky nemám rád. To je fakt docela raketa.

Market
6. února • 6:50

Cupra R ma ovela lepsi motor a nema to nevyspitatelne natacanie zadnej napravy. Design Renaultu je ale vazne vydareny.

JK
6. února • 11:30

V čem má lepší motor? Pokud jsem koukal dobře, tak Megane má sice menší objem, ale papírově o kousek lepší hodnoty. Navíc je zvenčí nesrovnatelně hezčí/zajímavější a bude pravděpodobně patřit opět mezi nejzábavnější hračky ve třídě. Seat působí, že je sportovní spíš tak nějak "jakoby". Ale kdo ví, třeba za deset let to bude etalon třídy.

Market
6. února • 11:56

Priame porovnanie 300 konovej verzie Trophy s 310 konovou Cuprou R som este nevidel, ale oproti 280 konovej verzii je Cupra R podstatne zivsia a ma ovela vacsiu ochotu ist do otacok...

JK
7. února • 12:43

Jenže ta 310K verze je limitka (799 kusů), to asi není úplně ideální srovnávání. Klasická Cupra má potom tuším "jen" 290K.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Market
7. února • 18:11

Uz prve Leon CUPRA 280 mali realne 300 konikov. Jeden znamy z TT dal CUPRU R v standarde zmerat na brzde a vraj sa dostali skoro na 330 konikov. Cize zrejme kazda CUPRA ma realne viac, ako Seat deklaruje.

JK
9. února • 20:03

Asi by to chtělo podobně změřit i Megane, ale dobrá. Beru. ;-) Ale vzhledově je určitě zajímavější Megane - alespoň tedy pro mě.

Market
10. února • 12:44

Ako som uz pisal: Design Renaultu je vazne vydareny, ale ma pomerne maly priestor na nohy na zadnych sedadlach.

Jano
5. února • 19:49

Gratulujem a prajem vela šťastných kilometrov.

JK
5. února • 18:26

Zvenčí je to na pohled hezká hračka, ale ten interiér. Z Francouzské trojky je v této oblasti Renault prostě nejslabší.

OnlyTruth
6. února • 11:39

100% suhlas , krasne auto len interier je take cudo... hlavne ten vertikalny display

JK
6. února • 11:49

Ten displej mi připomíná digitální kuchyňskou váhu - navíc jen něco od Sencoru. Nepůsobí to dobře, ty šedivé tlusté rámečky jsou zlo. Ale nejhůře to odnáší Talisman. Zvenčí je to krásné auto - takhle bych si představoval spojení slov Passat a design (podobnost tam prostě je, ale Talisman vypadá nesrovnatelně zajímavěji). Ale uvnitř to opticky působí, že došel rozpočet i lidi na vývoj. Tak snad je nové Clio, i přes tu krájecí desku, první vlaštovkou naděje na lepší zítřky uvnitř Renaultů. :-)

Ne321
7. února • 9:23

Otazkou je zdali by vam ten Talisman prisel stale tak designove zajimavy, kdyby jich jezdilo tolik jako Passatu. Ona ta neotrelost designu je hodne dana tim, ze clovek potka Talismana jednou za ctvrtleti, kdyby jich stalo padesat na kazdem firemnim parkovisti tak by se mozna okoukal stejne rychle jako Passat.

JK
7. února • 9:42

S tím určitě souhlasím - je to pravděpodobné, nicméně Passat je v tomto zrovna docela specifický - ostatně jako většina aut koncernu. Je to prostě dělník, auto k přesouvání se z A do B, oproštěn od jakéhokoli závanu emoce/radosti/zajímavosti. Tedy nepamatuji se, že by kdy jakýkoli nový Passat vyvolával takový ten efekt "tohle si musím koupit". Něco trochu jiného je Superb. Kdo ještě pamatuje, čím byla Škoda před VW, tak i přes brblání a hejt značky ví, že každý nový Superb je prostě nejlepším autem, které se kdy v MB dělalo, tedy i ten největší odpůrce značky si někde v koutku duše, ve tmě, v koutě, potichu, vnitřně zafandí. :-D Passat nikdy nepřekročí auru spotřební věci. Tedy i kdyby bylo Talismanů všude stejně, jako Passatů, pořád by vypadal lépe Talisman - zvenčí.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
bzzz
7. února • 11:32

Vetsina aut jsou spotrebni veci, to jen ###### z nich delaji neco vice, jen protoze jsou nektere drazsi nebo rychlejsi ;-)Skode fandim, ale i Superb trpi klasickum skodovackym neduhem, slusne vypada az v plne palbe ;-)Ja vim, ze je to otazka vkusu, ale mne Talisman neprijde ani nahodou hezci/emotivnejsi nez Passat:https://i.ytimg.com/vi/mr8-QgAR-gg/maxresdefa... ... Kolikrat staci jina barva, jine disky, nejaka lista atp a dojem je uplne jinde.

JK
7. února • 12:32

Nesouhlasím. Jako skoro každá lidská činnost má i tvorba/výroba auta svůj přesah - ne vždy samozřejmě. Stejně jako v klasickém umění je rozdíl mezi obrázkem z Ikei a uznávaným tvůrcem, tak i auto může být jen věc, nebo zábavné skoro až umělecké dílo. Ostatně jako úplně vše. Můžete bydlet v promyšleném bytě, domě, vile, nebo v paneláku, či katalogovém pekle z 90.tých. A ne vždy je rozdíl otázkou peněz. Dražší ještě nikdy nebylo hlavní definicí hodnotnějšího.Superb počítám ještě jednu až dvě generace bude snad s čímkoli fungovat, jako "páni, tohle je vážně Škoda?" Ale už se pomalu na trhu etabloval a značka samotná dlouhodobě pracuje na smazání nánosu a pachuti té 40leté minulosti, kdy prostě "nevyráběla auta". Tedy i tenhle efekt brzy zmizí, a bude to také "jen" slušné přesunovadlo z A do B.No přiložený odkaz není šťastně zvolen - ten srovnávací obrázek nahrává mému tvrzení výše. Talisman má zajímavější barvu, kola, navíc zasazaní do prostoru i efektnější nasvícení. :-D

OnlyTruth
6. února • 13:33

uplne suhlasim

Panvavra
5. února • 17:49

Mám Megane 1.6 Coach / kupátko/ - jede to skvěle za 6 litrů benzínu, Je už druhé - /první mi nabourali stěhováci - staví se z něho rallycros - najeto 255 000 km a jede jako pilka/ Následník - 156 000 km z Německa, drobná koroze ale jinak to samé. Kdysi / v 94. r. jsem vlastnil R 5 1.8 i 1.4 Turbo - opět jsem jen jezdil + servis. Podotýkám vše ojeté, vylítané cca 120 tkm. Další bude opět Renault a to jsem měl kde co - Alfy 2, Fordy 4, Škoda 2, Ladu 2. Pravda je že si většinu oprav dělám sám ale spolehlivější vozejk / mechanicky/ jsem v lidovkách nenašel. Pro rejpaly: je mi 59 let, od 18 let auta a motorky, nájezd cca 40 tkm ročně.

R
6. února • 17:16

Pane Vavra, a co elektronika? Treba takove hloupe elektricke okna, central, atd. taky v pohode? Dekuji za info

Petr Vavra (Panvavra)
7. února • 6:12

Bingo! :-D, Zámek kufru - obě, okna vzadu taky, čidla u motoru tak nějak na přeskáčku. Silentbloky u motoru taky žádný hit, ale proti Alfě 164 je to v klidu - to bylo peklo na zemi.

aaa
5. února • 22:46

Internet toho snese hodně, i spoustu lží. Proč si myslíte, že Vám to někdo bude věřit? Jen proto, že jste to napsal na internet, tak to musí být automaticky pravda? Hodně naivní.

Jan
5. února • 18:28

Já mám najeto 272000km na Meganovi a jen spotřebák,jinak drží super..

fogel
5. února • 17:07

To máš pravdu. Můžeš si ji koupit v dýzlu,kombíku i s tažným.

Kajman
5. února • 15:47

Za tolik peněz mužů met Octavii . Francooza nebrat 😂

Milhaus
5. února • 20:48

Ta se přesně hodí pro křupana jako seš ty co mele z huby sračky.

Doporučujeme

Články odjinud