Renault Mégane RS se představil v edici Red Bull Racing RB8

Renault představil novou edici, která vylepší povedený hot-hatch Mégane RS v provedení RS265. Jako základ tedy posloužila varianta s přeplňovaným dvoulitrem naladěným na 265 koní a 360 Nm, doplněná o šestistupňovou manuální převodovku a samosvorný diferenciál.

Renault Mégane RS Trophy: 265 koní

Renault Mégane RS Trophy: 265 koní

Edice Red Bull Racing RB8 přidá na karoserii stříbrné detaily (přední i zadní spoiler, kliky a zpětná zrcátka), devatenáctipalcová kola obutá do stejných pneumatik Bridgestone, se kterými zajel Mégane RS265 Trophy rekord na Nürburgringu a to vše doplňuje jediná barva karoserie, samozřejmě modrá.

Renault Mégane RS v barvách F1

Renault Mégane RS v barvách F1

V interiéru nemůžou chybět kovové pedály, sportovní sedadla Recaro, multimediální systém R-Link a pár dalších detailů typu uvítací obrazovky Red Bull Racing nebo možnosti exportovat data na USB. Prodej odstartuje v červenci ve Francii, kde je připravena základní cena 36 000 euro. Postupně tato edice dorazí celkem do 26 zemí po celém světě. 

TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

dnes | Radek Pecák | 41 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků