Renault Mégane RS se představil v edici Red Bull Racing RB8

Renault představil novou edici, která vylepší povedený hot-hatch Mégane RS v provedení RS265. Jako základ tedy posloužila varianta s přeplňovaným dvoulitrem naladěným na 265 koní a 360 Nm, doplněná o šestistupňovou manuální převodovku a samosvorný diferenciál.

Renault Mégane RS Trophy: 265 koní

Renault Mégane RS Trophy: 265 koní

Edice Red Bull Racing RB8 přidá na karoserii stříbrné detaily (přední i zadní spoiler, kliky a zpětná zrcátka), devatenáctipalcová kola obutá do stejných pneumatik Bridgestone, se kterými zajel Mégane RS265 Trophy rekord na Nürburgringu a to vše doplňuje jediná barva karoserie, samozřejmě modrá.

Renault Mégane RS v barvách F1

Renault Mégane RS v barvách F1

V interiéru nemůžou chybět kovové pedály, sportovní sedadla Recaro, multimediální systém R-Link a pár dalších detailů typu uvítací obrazovky Red Bull Racing nebo možnosti exportovat data na USB. Prodej odstartuje v červenci ve Francii, kde je připravena základní cena 36 000 euro. Postupně tato edice dorazí celkem do 26 zemí po celém světě. 

bazar

Renault Scenic 2
Rok výroby: 2004
Stav: 212 212 km
Cena: 50 000 Kč
Renault Fluence 1,5
Rok výroby: 2011
Stav: 34 737 km
Cena: 190 000 Kč
Renault Thalia 1,2
Rok výroby: 2006
Stav: 77 785 km
Cena: 50 000 Kč
Renault Thalia 1,5
Rok výroby: 2005
Stav: 176 957 km
Cena: 48 000 Kč
Renault Megane Scenic 1,6
Rok výroby: 2004
Stav: 153 438 km
Cena: 57 000 Kč
Renault Clio 1,2
Rok výroby: 2016
Stav: nový vůz
Cena: 260 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

17.  8.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků