Renault Mégane RS se představil v edici Red Bull Racing RB8

Renault představil novou edici, která vylepší povedený hot-hatch Mégane RS v provedení RS265. Jako základ tedy posloužila varianta s přeplňovaným dvoulitrem naladěným na 265 koní a 360 Nm, doplněná o šestistupňovou manuální převodovku a samosvorný diferenciál.

Renault Mégane RS Trophy: 265 koní

Renault Mégane RS Trophy: 265 koní

Edice Red Bull Racing RB8 přidá na karoserii stříbrné detaily (přední i zadní spoiler, kliky a zpětná zrcátka), devatenáctipalcová kola obutá do stejných pneumatik Bridgestone, se kterými zajel Mégane RS265 Trophy rekord na Nürburgringu a to vše doplňuje jediná barva karoserie, samozřejmě modrá.

Renault Mégane RS v barvách F1

Renault Mégane RS v barvách F1

V interiéru nemůžou chybět kovové pedály, sportovní sedadla Recaro, multimediální systém R-Link a pár dalších detailů typu uvítací obrazovky Red Bull Racing nebo možnosti exportovat data na USB. Prodej odstartuje v červenci ve Francii, kde je připravena základní cena 36 000 euro. Postupně tato edice dorazí celkem do 26 zemí po celém světě. 

TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

dnes | Jan Mička | 2 příspěvky
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 21 příspěvků