Renault Mégane RS dostane manuál a natáčení zadní nápravy

Renault Mégane RS dostane manuál a natáčení zadní nápravy

Ostrý Renault Mégane z divize RenaultSport opět bude. A dokonce se dočká i klasické manuální převodovky, neboť je po ní stále dostatečně velká poptávka. Zajímavostí je příchod aktivního natáčení zadních kol.

Ohledně motorů je těžké něco předjímat, protože Renault všechno tají. Navíc má na vývoj ostrého Méganu ještě zhruba dva roky, než bude potřeba nový model představit. V současnosti je v nabídce přeplňovaná šestnáctistovka s výkonem 147 kW (200 k), ale to bude na Mégane RS málo.

Předokolka vs zadokolka vs čtyřkolka: Záleží na tom ještě?

Předokolka vs zadokolka vs čtyřkolka: Záleží na tom ještě?

Logicky by se tak nabízela zásadně modernizovaná verze současného dvoulitru, která by mohla dostat přímé vstřikování a vodou chlazené turbodmychadlo s proměnnou geometrií lopatek. Výkon ale zřejmě nepřekročí 220 kW (300 k).

„Nárůst výkonu je spíše věcí evoluce, důležitý je podvozek, řízení a vyvážení. Přesto je velký výkon součástí tohoto příběhu,“ řekl britskému Autocaru Patrice Ratti, šéf divize Renault Sport Technologies.

TEST VW Arteon 2.0 TSI DSG 4Motion: Poslední funkční období

VW Arteon 2.0 TSI DSG 4Motion

Nebude trvat dlouho a Arteon přenechá „funkci“ vlajkové lodi Volkswagenu nové generaci SUV Touareg. Než se tak stane, pojďme si něco říci o nejvýkonnějším provedení nabídky.

včera | Jan Mička | 33 příspěvků
Minitest Peugeot 308 GTi: Skvělý hot-hatch! Dokud nestisknete „Sport“

Peugeot 308 GTi (minitest)

Vyzkoušeli jsme vrcholnou verzi modelu 308 druhé generace po modernizaci. Dokazuje, že mezi rychlými hatchbacky si může vybrat každý přesně dle svých potřeb a přání.

17.  4.  2018 | Milan Lažanský
TEST Lexus IS 300h: Není dokonalý, ale má k tomu blízko

Lexus IS 300h

Absenci vznětového motoru automobilka Lexus vyvažuje hybridním ústrojím. A jsem toho názoru, že pro model IS je to ta nejlepší možná varianta.

14.  4.  2018 | Jan Mička | 27 příspěvků