Renault Mégane RS dostane manuál a natáčení zadní nápravy

Renault Mégane RS dostane manuál a natáčení zadní nápravy

Ostrý Renault Mégane z divize RenaultSport opět bude. A dokonce se dočká i klasické manuální převodovky, neboť je po ní stále dostatečně velká poptávka. Zajímavostí je příchod aktivního natáčení zadních kol.

Ohledně motorů je těžké něco předjímat, protože Renault všechno tají. Navíc má na vývoj ostrého Méganu ještě zhruba dva roky, než bude potřeba nový model představit. V současnosti je v nabídce přeplňovaná šestnáctistovka s výkonem 147 kW (200 k), ale to bude na Mégane RS málo.

Předokolka vs zadokolka vs čtyřkolka: Záleží na tom ještě?

Předokolka vs zadokolka vs čtyřkolka: Záleží na tom ještě?

Logicky by se tak nabízela zásadně modernizovaná verze současného dvoulitru, která by mohla dostat přímé vstřikování a vodou chlazené turbodmychadlo s proměnnou geometrií lopatek. Výkon ale zřejmě nepřekročí 220 kW (300 k).

„Nárůst výkonu je spíše věcí evoluce, důležitý je podvozek, řízení a vyvážení. Přesto je velký výkon součástí tohoto příběhu,“ řekl britskému Autocaru Patrice Ratti, šéf divize Renault Sport Technologies.

Test Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D: Žádný úkol není nesplnitelný

Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D

Toyota sice v Evropě propaguje hybridy, stále však nabízí i nezničitelná auta, která ji v minulosti proslavila.

včera | Radek Pecák | 8 příspěvků
Minitest Subaru Forester 2.0i-L: Vylepšený kmet dostal dvě oči navíc

Subaru Forester 2.0iL (minitest)

Forester chce v letošním roce k poctivému podvozku nabídnout i porci aktivní bezpečnosti. Přesvědčí matador kategorie i ty "bezpečně smýšlející"?

16.  1.  2018 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC: Jsou vylepšení znát?

Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC (minitest )

Mitsubishi ASX se v provedení modelového roku 2018 nezměnilo po technické stránce, zapracovalo ale na designu.

13.  1.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků