Renault Mégane přijede už do Frankfurtu na lehčí modulární platformě

Renault Mégane přijede už do Frankfurtu na lehčí modulární platformě

Autosalon ve Frankfurtu zažije premiéru nové generace Renaultu Mégane. Současná třetí generace je na trhu od roku 2008 a už je nejvyšší čas na výměnu. Ačkoli se nedá očekávat technologická revoluce, přeci jen bude dost věcí na Méganu nových.

Auto použije modulární platformu CMF, na které jezdí třeba Nissan Pulsar, Nissan Qashqai nebo i velký Renault Espace. Díky nové platformě má být Renault Mégane lehčí a zároveň pevnější a ještě bezpečnější. Design by se mohl ve velkém inspirovat v konceptu Renault Eolab.

Škoda Rapid Spaceback 1.2 TSI versus Renault Mégane 1.2 TCe

Škoda Rapid Spaceback 1.2 TSI versus Renault Mégane 1.2 TCe

Očekávejte základní přeplňovaný tříválec a pak modernizované motory plnící normu Euro 6. Páteří nabídky zřejmě bude různě laděný motor 1.2 TCe s manuální nebo dvouspojkovou převodovkou. Samozřejmě přijdou i diesely a několik verzí se s emisemi CO2 dostane pod 100 g/km.

Z bezpečnostních systémů dostane Renault Mégane protikolizní systém s automatickým brzděním, sledování slepého úhlu v zrcátkách, systém hlídání opuštění jízdního pruhu a výbava se rozšíří o všemožné hračky jako adaptivní LED světla a podobně. Přesto se bude snažit Renault útočit na zákazníky především cenou.

TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 8 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 85 příspěvků
Minitest BMW 630d xDrive Gran Turismo: Rudý samet

BMW 630d xDrive GT (minitest)

Třílitrový šestiválce s jedním turbodmychadlem byl ještě donedávna základním vznětovým agregátem BMW 6 GT. Výkon 195 kW není malý, dost možná ani více nepotřebujete.

8.  5.  2018 | Jan Mička | 12 příspěvků