Nový Renault Mégane má české ceny. Za očekávaný plug-in hybrid dáte 750 tisíc

Honimir  |  05. 08. 2020 08:05

Proti korejcum teda nic moc, kdo by to před pár lety řekl...

Odpovědět  |   | 
Jozef  |  05. 08. 2020 08:24

A za dverami už čakajú čínania....... blíži sa kolaps euroautomobiliek🤔🤔🤔

Odpovědět  |   | 
pirate  |  05. 08. 2020 08:35

Neblíží.

Odpovědět  |   | 
Skeptik  |  05. 08. 2020 08:45

No, Čína by mohla konkrétně psa mimo frankofonní země extra zatopit. A protože v Číně nejsou na psa moc zvědaví, mohlo by to pro ně být fatální.

Odpovědět  |   | 
Lord Owl  |  05. 08. 2020 08:54

PSA kupuje/koupil Fiat Chrysler, takže třeba budou hrdě s downsizem čelit ataku asiatům. Ale co na to evropský konzervativní zákazník, že ?.

Odpovědět  |   | 
loupacek  |  05. 08. 2020 10:19

Vrcholna ryze spalovaci motorizace se 117 kW a to jeste 1.3 litru. To jako vazne?

Odpovědět  |   | 
Polo  |  05. 08. 2020 10:23

A to Renault kdysi vyráběl Clio s 3.0 V6

Odpovědět  |   | 
iPace  |  05. 08. 2020 10:37

ano i ne, Clio V6 kompletne navrhli v TWR, prvni faze se vyrabel ve Svedsku (2001-03) a teprve 2 faze se vyrabela v Diepe v Francii, vesmes nebyt iniciativi TWR kde postavili prototyp, tak to Renault nikdy nenechal delat ani jako maloserii

Odpovědět  |   | 
Polo  |  05. 08. 2020 11:12

Tak jsem se dopustil nepřesnosti. Tak ne vyráběl, ale prodával.

Odpovědět  |   | 
Ffff  |  06. 08. 2020 00:30

Psa nic nekupuju. Je to spoluprace 50 na 50. Jsi mimo.

Odpovědět  |   | 
jablko  |  05. 08. 2020 08:53

Ale blíži ....

Odpovědět  |   | 
šofér  |  05. 08. 2020 09:07

každý výrobce aut má zatím proti číňanům čas, než získají na své auta EU homologaci, takže až jí budou mít, evropané to mohou řešit. Jak říká přísloví, "nevytahuj nohavice, brod je ještě daleko!".

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  05. 08. 2020 09:53

O tom, jak čínské značky zatopí těm evropským se psalo už před deseti lety, a stále se tu prodávají maximálně stovky kusů. Ani s elektromobily se moc nevytáhli, ačkoli tam jsou teoreticky proti Evropě napřed, aspoň co se baterií a pohonů týče.

Odpovědět  |   | 
Jozef  |  05. 08. 2020 10:45

Keď to dokázali korejci, dokážu to aj čínané...... to si pište !!!

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  05. 08. 2020 11:00

Korejci měli oproti nim výhodu vstupu v době, kdy požadavky nebyly tak náročné. Dnes je to mnohem těžší, a v době přesyceného trhu ještě mnohem složitější.

Odpovědět  |   | 
Skeptik  |  05. 08. 2020 10:49

Že zatopí, to stále platí. Čínské automobilky logicky expandují na svých a příbuzných trzích. Až budou lačné po menším evropském trhu, vstoupí. Stejně, jako rozsekali konkurenci levných mobilů, vklínili se mezi notebooky, najdou způsob, jak ukousnout evropským automobilkám.

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  05. 08. 2020 10:59

Čínské automobilky expandují tam, kde je to nic nestojí. Do Evropy se zkoušely protlačit už mnohokrát a vždycky jen narazily. Za nízké ceny tu prodávat nedokáží a za ceny srovnatelené s konkurencí o ně zase nikdo nestojí.
A že by něco "rozsekali"? Nevšiml jsem si... Čínské levné mobily jsou neskutečný odpad, a mobily výkonem a parametry srovnatelné se zavedenou konkurencí stojí... jako ta konkurence.

Odpovědět  |   | 
šofér  |  05. 08. 2020 12:17

Tak kdyby jste napsal, že elektrifikaci v Evropě zatopí Čína, protože "sedí" na světových zásobách lithia, taky bych to i bral, ale že by rozsekali evropský automobilový trh, tomu nevěřím.

Odpovědět  |   | 
Skeptik  |  05. 08. 2020 13:37

Já je rád nemám, ale díky kvantitě výroby, podpory komunistického státu za účelem zničení nečínské konkurence, porušování lidský práv ve vsech směrech, nedbání na ekologii, budou schopni se dostat na zajímavé ceny. A kvalitu budou umět, někteří už umí.

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  05. 08. 2020 18:15

No vidíš, dělají to tak dvě desítky let a stále nejsou ani náznakem schopni konkurovat Evropě. Navíc polovina z toho, co píšeš, už dávno není pravda. Ekologii si začínají taky hlídat, lidská práva s tím nemají co do činění (ne, v Číně už opravdu hodně dlouho nefunguje nějaká otrocká práce), a podpora státu jim čím dál více klesá, protože ani ten stát není nekonečně bohatý.

Odpovědět  |   | 
Skeptik  |  05. 08. 2020 19:27

Nevím v kolika čínských vozech jsi seděl ty, ale já se k nim občas ve světě na výstavách dostanu. 20let zpět do nich nešlo nastoupit, 10let zpět byly k usmání, 5let zpět divné a dnes jsou některé značky téměř na rovno se světovým mainstreamem. Jen co se čínský trh plně saturuje, hned jsou tady. Ostatně Geely může skrz Volvo čerpat zkušenosti co nabízet, jak dělat reklamu a prodej.

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  05. 08. 2020 20:00

Čínský trh má problémy s odbytem už třetím rokem, kde máš ty Číňany v Evropě?
Máš pravdu, jsou téměř na rovno s mainstreamem. S jeho spodní částí, což je třeba Fiat Tipo nebo dosluhující 308 a Mégane. Na novinky se nechytají a přitom by si představovali ceny jako za Volkswagen.
Číňan není Korejec. Číňan se snaží, aby to na oko vypadalo, Korejec aby to perfektně fungovalo. Mysli si co chceš, Čína pro příštích dvacet let nemá co nabídnout.

Odpovědět  |   | 
Polo  |  05. 08. 2020 10:16

Pokud se jim povede prodávat na trhy, kde se zatím nechovají jako idioti, tak přežijou. Proto taky nový auta vypadaji tak asijsky. Musejí se líbit Čiňanům. Ve svazu evropských socialistických republik už je bez pokuty a regulací skoro nemožné něco vyrobit a prodat.

Odpovědět  |   | 
iPace  |  05. 08. 2020 10:40

blbost, Cinsk aauta maji v Evrope zatim dost problem, a ani prichazejivsi novacci zatim nijak zvlast nezarej, vesmes jedinej kdo ma zatim uspech je Volvo, a to zrejme i proto ze spousta lidi netusi nebo nechce tusit ze to je z urcite casti produkce Cina, navic ty nove prichazejici modely nemaj zas tak uzasne ceny, jsou drazsi nez Korejci

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  05. 08. 2020 10:49

Volvo není Čína. A pokud je, pak tvůj Jaguar je zase Indie a to je ještě horší.
Volvo prostě pokračovalo v tradici značky, není to žádná nově zavedená nebo na pronikající značka z Číny Xien Wen Hu Xu...

Odpovědět  |   | 
iPace  |  05. 08. 2020 13:14

vsechny elektrifikovana Volva se vyrabeji v Cine a vetsina z nich sem miri vlakem, a muj Jaguar byl vyrobeny v Rakousku u Magna Steyr a baterky jim dodava tusim LG z Koree, v EE se vyrabej Volva jen s ciste ICE motory bez elektrifikace

Odpovědět  |   | 
iPace  |  05. 08. 2020 13:14

EU

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  05. 08. 2020 14:05

To je hezké, jak si to umíš okecat. Takže tvůj Jaguar, stoprocentně vlastněný indickou firmou, je v pořádku. Vyrobili ho v Rakousku. Volvo vyrobené ve Švédsku je čínské...

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  05. 08. 2020 09:54

A proti kterým to je "nic moc"?

Odpovědět  |   | 
Polo  |  05. 08. 2020 11:15

Přiznám se, že to Rio z vedlejšího článku se mi líbí víc.

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  05. 08. 2020 12:18

Jo jo, to jsou opravdu srovnatelná auta...

Odpovědět  |   | 
Annaa  |  05. 08. 2020 11:12

Ahoj kluci))

čeká na vás tady ...

http://sl2.ru/AREuIC3

jméno anxxna
18+ ❤️

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  05. 08. 2020 12:12

Takže na tom odkazů čeká Mégane do zásuvky? Tak jo, mrknu.

Odpovědět  |   | 
Alias  |  05. 08. 2020 16:10

Chapu, ze se Renault snazi pomoci hybridu snizovat celkove emise. Ale nedokazu si uz moc predstavit, jak do autosalonu nakraci klasicky Renault zakaznik, ktery si vybere hybrid Megana za 850 papiru...

Odpovědět  |   | 
Jan  |  05. 08. 2020 16:24

Já ho koupil v roce 2019 s 1,33TCE v kombi za 395000,- nejetý,nový super výbava Winter edition,ze 115k přehráno na 160k (stejný motor) jezdí parádně,motor fantazie MB,dnes bych vysolil 560 tis...spokojenost

Odpovědět  |   | 
1933  |  05. 08. 2020 17:49

Zvýšiť výkon motora o 1/2 nejakou pochybnou úpravou a ešte sa tým chváliť, to je podobná úchylka ako si dat na Octavku zadné krídlo.
Nalepil si si aj fejkove chladenie bŕzd a na zadný kufor nálepku Brabus a Monster Energy?
Potom nezabudni napísať, aký je Renault na lebo nevydržal ani 100.000km

Odpovědět  |   | 
Jan  |  05. 08. 2020 18:03

Tady to je ale jinak,jeden motor,který se vyrábí ve třech naladěních 115,140,160 k,jedná se tu čistě o software motoru,jinak je vše totožné včetně převodovky,brzd,úpravu dělá přímo autorizák renault za cca 4000,- Kč,je to jeden motor od Mercedesu a rozdíl je jen v software,narozdíl od konkurence ,těch 400 tis to dá bez problému,odzkoušeno,ve FR je už o cca 2 roky dříve...

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  05. 08. 2020 18:17

Tak ten rozdíl mezi 85 kW a 117 kW fakt není jen v softwaru a naladění řídicí jednotky. Inu, hodně štěstí...
A není to motor od Mercedesu.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Honda Jazz Crosstar 1.5 e:HEV Executive: Nákupní vozík v montérkách

Honda Jazz Crosstar 1.5 e:HEV

Moderní interpretace nákupního vozíku je dostupná ve dvou různých variantách. Po základní se nyní podíváme na tu, která míří více na lifestyle.

včera | Vladimír Kadera | 70 příspěvků
Za volantem hybridního Renaultu Clio E-Tech: Sesadí Toyotu z trůnu? Šanci má!

Renault Clio 1.6 SCe E-Tech

Minulý týden jsme se poprvé projeli s novými elektrifikovanými Renaulty. Po plug-in hybridním crossoveru Captur přišla řada na full-hybridní Clio E-Tech, kterému se toho dá vytknout jen málo.

15.  10.  2020 | Jan Mička | 28 příspěvků
S Renaultem Captur E-Tech poprvé v ČR: Jezdí skvěle a za málo, i díky Formuli 1

Renault Captur E-Tech PHEV

Plug-in hybridní model Renaultu v nabídce chyběl. Francouzi ale nedávno na český trh uvedli hned dva – Captur E-Tech a Megane Grandtour E-Tech. Dnes si povíme, co čekat od prodejně velmi úspěšného městského crossoveru.

13.  10.  2020 | Jan Mička | 38 příspěvků

Nejčtenější články

Tatra 700 Miloše Zemana pořád jezdí. Je nádherná, dochovala se i unikátní výbava

Tatra 700 Miloše Zemana pořád jezdí. Je nád…

Registrační značka neklame, jedna ze Zemanových Tater stále brázdí české silnice. Ta druhá si hoví v prostorách muzea.

12.  10.  2020 | | 82 N/A
Rusol David
PrezidentTatra
Škoda Decatop z Holandska je extrémně vzácná. Slavný první kus jezdí v Česku

Škoda Decatop z Holandska je extrémně vzácn…

Mezi speciality první novodobé škodovky s pohonem předních kol patřívaly nejen akční modely, ale i zahraniční přestavby. Nejunikátnější z nich byla dopřána Holanďanům.

17.  10.  2020 | | 5 N/A
Prejzek Lukáš
Škoda FavoritRetro
Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na dno. Místy to vypadalo, že vyletí z trati

Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na d…

Ostrá novinka naší domácí značky se podívala na slavný německý okruh. Pneumatiky vřískaly v podstatě neustále.

21.  9.  2020 | | 202 N/A
Kadera Vladimír
Octavia RSNürburgring
Renault Arkana nakonec míří i do Česka! O levné SUV-kupé může být velký zájem

Renault Arkana nakonec míří i do Česka! O l…

Stylové SUV-kupé za lidovou cenu zprvu určené pro Rusko míří dále do světa. Česku se rovněž nevyhne.

23.  9.  2020 | | 48 N/A
Fuglevič Daniel
EvropaArkanaRenault
Podle Audi neexistuje. RS 001 s nápisy JZD Slušovice ale tajně testovali v ČSSR

Podle Audi neexistuje. RS 001 s nápisy JZD …

Audi léta tvrdí, že muzejní exponát Sport Quattro RS 002 skupiny S s pětiválcem uprostřed je nástupce Sport Quattra S1 E2 skupiny B. Není to tak docela pravda. Mezi těmito automobily stojí funkční prototypy RS 001, které byly kvůli utajení před Volkswagenem testovány za železnou oponou v Československu. Když se existence strojů provalila, pod osobním dohledem Piëcha musely být rozebrány a dodnes se o nich nemluví.

27.  9.  2020 | | 38 N/A
Mihálik Miro
WRCprototypQuattroRallyeAudiTajnéRetro