Nový Renault Mégane má české ceny. Za očekávaný plug-in hybrid dáte 750 tisíc

38 komentářů

Jan
5. srpna • 16:24

Já ho koupil v roce 2019 s 1,33TCE v kombi za 395000,- nejetý,nový super výbava Winter edition,ze 115k přehráno na 160k (stejný motor) jezdí parádně,motor fantazie MB,dnes bych vysolil 560 tis...spokojenost;-)

1933
5. srpna • 17:49

Zvýšiť výkon motora o 1/2 nejakou pochybnou úpravou a ešte sa tým chváliť, to je podobná úchylka ako si dat na Octavku zadné krídlo.
Nalepil si si aj fejkove chladenie bŕzd a na zadný kufor nálepku Brabus a Monster Energy?
Potom nezabudni napísať, aký je Renault na lebo nevydržal ani 100.000km

Jan
5. srpna • 18:03

Tady to je ale jinak,jeden motor,který se vyrábí ve třech naladěních 115,140,160 k,jedná se tu čistě o software motoru,jinak je vše totožné včetně převodovky,brzd,úpravu dělá přímo autorizák renault za cca 4000,- Kč,je to jeden motor od Mercedesu a rozdíl je jen v software,narozdíl od konkurenceB-] ,těch 400 tis to dá bez problému,odzkoušeno,ve FR je už o cca 2 roky dříve...

Allamarein
5. srpna • 18:17

Tak ten rozdíl mezi 85 kW a 117 kW fakt není jen v softwaru a naladění řídicí jednotky. Inu, hodně štěstí...
A není to motor od Mercedesu.

Alias
5. srpna • 16:10

Chapu, ze se Renault snazi pomoci hybridu snizovat celkove emise. Ale nedokazu si uz moc predstavit, jak do autosalonu nakraci klasicky Renault zakaznik, ktery si vybere hybrid Megana za 850 papiru...

Annaa
5. srpna • 11:12

Ahoj kluci))čeká na vás tady ...http://sl2.ru/AREuIC3jméno anxxna
18+ ❤️

stealth01
5. srpna • 12:12

Takže na tom odkazů čeká Mégane do zásuvky? Tak jo, mrknu.

Honimir
5. srpna • 8:05

Proti korejcum teda nic moc, kdo by to před pár lety řekl...

Allamarein
5. srpna • 9:54

A proti kterým to je "nic moc"?

Polo
5. srpna • 11:15

Přiznám se, že to Rio z vedlejšího článku se mi líbí víc.

Allamarein
5. srpna • 12:18

Jo jo, to jsou opravdu srovnatelná auta...

Jozef
5. srpna • 8:24

A za dverami už čakajú čínania....... blíži sa kolaps euroautomobiliek🤔🤔🤔

iPace
5. srpna • 10:40

blbost, Cinsk aauta maji v Evrope zatim dost problem, a ani prichazejivsi novacci zatim nijak zvlast nezarej, vesmes jedinej kdo ma zatim uspech je Volvo, a to zrejme i proto ze spousta lidi netusi nebo nechce tusit ze to je z urcite casti produkce Cina, navic ty nove prichazejici modely nemaj zas tak uzasne ceny, jsou drazsi nez Korejci

Allamarein
5. srpna • 10:49

Volvo není Čína. A pokud je, pak tvůj Jaguar je zase Indie a to je ještě horší.
Volvo prostě pokračovalo v tradici značky, není to žádná nově zavedená nebo na pronikající značka z Číny Xien Wen Hu Xu...

iPace
5. srpna • 13:14

vsechny elektrifikovana Volva se vyrabeji v Cine a vetsina z nich sem miri vlakem, a muj Jaguar byl vyrobeny v Rakousku u Magna Steyr a baterky jim dodava tusim LG z Koree, v EE se vyrabej Volva jen s ciste ICE motory bez elektrifikace

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Allamarein
5. srpna • 14:05

To je hezké, jak si to umíš okecat. Takže tvůj Jaguar, stoprocentně vlastněný indickou firmou, je v pořádku. Vyrobili ho v Rakousku. Volvo vyrobené ve Švédsku je čínské...

iPace
5. srpna • 13:14

EU

Polo
5. srpna • 10:16

Pokud se jim povede prodávat na trhy, kde se zatím nechovají jako idioti, tak přežijou. Proto taky nový auta vypadaji tak asijsky. Musejí se líbit Čiňanům. Ve svazu evropských socialistických republik už je bez pokuty a regulací skoro nemožné něco vyrobit a prodat.

pirate
5. srpna • 8:35

Neblíží.

jablko
5. srpna • 8:53

Ale blíži ....

Allamarein
5. srpna • 9:53

O tom, jak čínské značky zatopí těm evropským se psalo už před deseti lety, a stále se tu prodávají maximálně stovky kusů. Ani s elektromobily se moc nevytáhli, ačkoli tam jsou teoreticky proti Evropě napřed, aspoň co se baterií a pohonů týče.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Skeptik
5. srpna • 10:49

Že zatopí, to stále platí. Čínské automobilky logicky expandují na svých a příbuzných trzích. Až budou lačné po menším evropském trhu, vstoupí. Stejně, jako rozsekali konkurenci levných mobilů, vklínili se mezi notebooky, najdou způsob, jak ukousnout evropským automobilkám.

šofér
5. srpna • 12:17

Tak kdyby jste napsal, že elektrifikaci v Evropě zatopí Čína, protože "sedí" na světových zásobách lithia, taky bych to i bral, ale že by rozsekali evropský automobilový trh, tomu nevěřím.

Skeptik
5. srpna • 13:37

Já je rád nemám, ale díky kvantitě výroby, podpory komunistického státu za účelem zničení nečínské konkurence, porušování lidský práv ve vsech směrech, nedbání na ekologii, budou schopni se dostat na zajímavé ceny. A kvalitu budou umět, někteří už umí.

Allamarein
5. srpna • 18:15

No vidíš, dělají to tak dvě desítky let a stále nejsou ani náznakem schopni konkurovat Evropě. Navíc polovina z toho, co píšeš, už dávno není pravda. Ekologii si začínají taky hlídat, lidská práva s tím nemají co do činění (ne, v Číně už opravdu hodně dlouho nefunguje nějaká otrocká práce), a podpora státu jim čím dál více klesá, protože ani ten stát není nekonečně bohatý.

Skeptik
5. srpna • 19:27

Nevím v kolika čínských vozech jsi seděl ty, ale já se k nim občas ve světě na výstavách dostanu. 20let zpět do nich nešlo nastoupit, 10let zpět byly k usmání, 5let zpět divné a dnes jsou některé značky téměř na rovno se světovým mainstreamem. Jen co se čínský trh plně saturuje, hned jsou tady. Ostatně Geely může skrz Volvo čerpat zkušenosti co nabízet, jak dělat reklamu a prodej.

Allamarein
5. srpna • 20:00

Čínský trh má problémy s odbytem už třetím rokem, kde máš ty Číňany v Evropě? :-D :-D
Máš pravdu, jsou téměř na rovno s mainstreamem. S jeho spodní částí, což je třeba Fiat Tipo nebo dosluhující 308 a Mégane. Na novinky se nechytají a přitom by si představovali ceny jako za Volkswagen.
Číňan není Korejec. Číňan se snaží, aby to na oko vypadalo, Korejec aby to perfektně fungovalo. Mysli si co chceš, Čína pro příštích dvacet let nemá co nabídnout.

Allamarein
5. srpna • 10:59

Čínské automobilky expandují tam, kde je to nic nestojí. Do Evropy se zkoušely protlačit už mnohokrát a vždycky jen narazily. Za nízké ceny tu prodávat nedokáží a za ceny srovnatelené s konkurencí o ně zase nikdo nestojí.
A že by něco "rozsekali"? Nevšiml jsem si... Čínské levné mobily jsou neskutečný odpad, a mobily výkonem a parametry srovnatelné se zavedenou konkurencí stojí... jako ta konkurence.

Jozef
5. srpna • 10:45

Keď to dokázali korejci, dokážu to aj čínané...... to si pište !!!

Allamarein
5. srpna • 11:00

Korejci měli oproti nim výhodu vstupu v době, kdy požadavky nebyly tak náročné. Dnes je to mnohem těžší, a v době přesyceného trhu ještě mnohem složitější.

šofér
5. srpna • 9:07

každý výrobce aut má zatím proti číňanům čas, než získají na své auta EU homologaci, takže až jí budou mít, evropané to mohou řešit. Jak říká přísloví, "nevytahuj nohavice, brod je ještě daleko!".

Skeptik
5. srpna • 8:45

No, Čína by mohla konkrétně psa mimo frankofonní země extra zatopit. A protože v Číně nejsou na psa moc zvědaví, mohlo by to pro ně být fatální.

Lord Owl
5. srpna • 8:54

PSA kupuje/koupil Fiat Chrysler, takže třeba budou hrdě s downsizem čelit ataku asiatům. Ale co na to evropský konzervativní zákazník, že ?.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Ffff
6. srpna • 0:30

Psa nic nekupuju. Je to spoluprace 50 na 50. Jsi mimo.

loupacek
5. srpna • 10:19

Vrcholna ryze spalovaci motorizace se 117 kW a to jeste 1.3 litru. To jako vazne?

Polo
5. srpna • 10:23

A to Renault kdysi vyráběl Clio s 3.0 V6

iPace
5. srpna • 10:37

ano i ne, Clio V6 kompletne navrhli v TWR, prvni faze se vyrabel ve Svedsku (2001-03) a teprve 2 faze se vyrabela v Diepe v Francii, vesmes nebyt iniciativi TWR kde postavili prototyp, tak to Renault nikdy nenechal delat ani jako maloserii

Polo
5. srpna • 11:12

Tak jsem se dopustil nepřesnosti. Tak ne vyráběl, ale prodával.:-)

Doporučujeme

Články odjinud