Nový Renault Mégane má české ceny. Za očekávaný plug-in hybrid dáte 750 tisíc

Renault oficiálně ukázal model Mégane po modernizaci už začátkem února. Od dnešního dne je možné jej objednávat i na českém trhu, včetně očekávané plug-in hybridní verze.

Fáze 2, jak Renault modernizaci modelu Mégane nazývá, přijíždí na český trh s akčními cenami zvýhodněnými o 35.000 Kč (hatchback) a 45.000 Kč (kombi). Nejlevněji pořídíte hatchback s litrovým motorem o výkonu 84 kW, který s výbavou Life začíná na 405.000 Kč. Nakouknete-li do ceníku verze před modernizací, zjistíte, že nejlevnější provedení s třináctistovkou TCe 115 (85 kW) začínalo na ceně 409.900 Kč, respektive 354.900 Kč po slevě a zvýhodnění 35.000 Kč při výkupu starého vozu.

Renault Megane prošel modernizací: Přináší hybridní motor i více koní pro ostré R.S.

Renault Megane prošel modernizací: Přináší hybridní motor i více koní pro ostré R.S.

Základní výbava Life je dostupná jen s litrovým motorem TCe 120. Zahrnuje třeba šest airbagů, centrální zamykání s dálkovým ovládáním, tempomat s omezovačem rychlosti, elektricky ovládaná přední okna, full LED světlomety, 16palcová kola s velkoplošnými kryty, manuální klimatizaci, analogový přístrojový štít, rádio s USB a bluetooth handsfree či elektricky ovládaná a vyhřívaná zpětná zrcátka.

Renault může vyrobit Megane o prostoru Talismanu. Poslouží mu nová platforma

Renault může vyrobit Megane o prostoru Talismanu. Poslouží mu nová platforma

Připlatit si můžete za lak karoserie (16 až 20 tisíc), rezervní kolo (5000 Kč), paket Life s předními mlhovkami a zadními parkovacími senzory (7000 Kč) a překvapivě i systém e-call (3000 Kč), který je v nových vozech povinný. Renault zároveň uvádí, že Mégane TCe 120 bude k dispozici později.

Linie Zen je o 30.000 Kč dražší. Za 435.000 Kč je na výběr buď litrový tříválec TCe 120/84 kW, nebo třináctistovka TCe 115/85 kW, kdy výkonově silnější motor je dostupný do vyprodání skladových zásob. Oproti linii Life dostanete navíc třeba zadní parkovací senzory, automatickou dvouzónovou klimatizaci, přístrojový štít se 7palcovým displejem, infotainment Easy Link 7“, světelný a dešťový senzor či 16palcová ocelová kola s kryty Frexwheel.

Renault zveřejnil podrobnosti o hybridním Cliu a Capturu. Na trh je uvede už brzy

Renault zveřejnil podrobnosti o hybridním Cliu a Capturu. Na trh je uvede už brzy

Linie Intens začíná na 510.000 Kč a v základu má třináctistovku s výkonem 103 kW. Kdo by chtěl automat EDC, dostane jej za 52.000 Kč. Oproti linii Zen toho dostanete dost: třeba systém rozpoznávání dopravních značek, varování před opuštěním jízdního pruhu, elektronickou parkovací brzdu, přední parkovací senzory, volič jízdních režimů, navigaci, kožený volant, litá 16palcová kola či automatické přepínání dálkových světel.

S motorem 1.3 TCe 140 začíná také sportovně střižená verze R.S. Line. Stojí nejméně 545.000 Kč a za 625.000 Kč můžete mít nejsilnější ryze spalovací motor nabídky (TCe 170) s výkonem 117 kW a automatem EDC. R.S. Line nabízí oproti linii Intense sedadla s integrovanou hlavovou opěrkou, litá 17palcová kola a specifické prvky zvenku i uvnitř.

Nový Renault Mégane R.S. Trophy-R do detailu: 300 koní zůstává, pryč je 130 kg

Nový Renault Mégane R.S. Trophy-R do detailu: 300 koní zůstává, pryč je 130 kg

Uvedené ceny platí pro hatchback, v nabídce je však i kombi Grandtour, za které se připlácí 20 tisíc. Paleta motorů je širší o hybrid E-Tech Plug-in 160, kombinující motor 1.6 SCe (68 kW) s elektromotorem (51 kW). Celkový výkon činí 117 kW, tedy jako u motoru TCe 170, udávaná spotřeba však nepřesahuje 1,4 l/100 km díky akumulátoru o kapacitě 9,8 kWh, na který vůz ujede až 50 km bez kapky benzinu.

Plug-in hybrid je dostupný s výbavami Zen, Intens i R.S. Line a platí za nejdražší pohon nabídky. Ceny činí 750.000 Kč, 795.000 Kč a 830.000 Kč dle zvolené výbavy. V nabídce nechybí ani nafťák Blue dCi 115/85 kW s manuální i automatickou převodovkou (52.000 Kč). Dostupný je s výbavami Zen (491.000 Kč), Intens (536.000 Kč) a R.S. Line (571.000 Kč).

Renault

Francouzská automobilka Renault byla založena třemi bratry v roce 1899. Dnes je díky spojení s Nissanem třetí největší autoskupinou na světě.

Renault byl až do roku 1996 státní automobilka a i dnes francouzská vláda kontroluje část společnosti.

Renault Scénic • Renault Clio • Renault Zoe • Renault Captur • Renault Megane • Renault Grand Scenic • Renault Kadjar

Nový Hyundai i20 může vzbudit poprask! Řídili jsme prototyp s litrovým motorem

Hyundai i20 1.0 T-GDI

Nový Hyundai i20 je očekávaným soupeřem fabie a spol. Přijede až v říjnu, my už jsme jej ale exkluzivně vyzkoušeli.

dnes | Jiří BaborskýOndřej Mára | 26 příspěvků
Poprvé za volantem Škody Octavia RS iV: Eso v rukávu spořivého manažera

Škoda Octavia RS iV

Nová Škoda Octavia RS je k mání ve třech verzích pohonu. Vyzkoušeli jsme tu, která je z pohledu techniky nejkomplikovanější.

17.  9.  2020 | Vladimír Kadera | 87 příspěvků
S elektrickým VW ID.3 poprvé v Česku: Velký skok pro VW, problém pro ostatní?

VW ID.3 1st Edition 150 kW

Volkswagen ID.3 se na našem trhu už nějaký ten pátek prodává, vůbec první kontakt na české půdě jsme s ním však zažili až minulý týden. A vy můžete taky.

14.  9.  2020 | Jan Mička | 59 příspěvků