Renault Mégane II: slast pro vaše smysly (megatest)

38 komentářů

tom69
20. dubna • 12:08

       WWW.REKLAMACE.VYROBCE.CZ    REPORTAZ V MOTOZURNALU   http://www.renault.czweb.org/

jiki
7. října • 15:03

TEBE UŽ ZNÁM Z VŠECH DISKUZÍ O MEGANECH, TY MUSIŠ BÝT DOBREJ MAGOR!!

tom69
23. října • 18:10

 Tato diskuze  na auto cz     http://cafe.auto.cz/viewtopic.php?t=3424&arch=0    byla zalozena na zaklade spatnych zkusenosti s prodejcem vozu Renault a dovozcem Renault CR pri reseni reklamaci u noveho vozu a mely by byt navodem, pro ty z Vas, kteri jiz nejaky problem resi a nebo se chystaji zakoupit novy vuz.

Jeden z mala prispevku z me korespondence s Renault CR.

> Dobry den,
>
> ocekaval jsem, ze od spolecnosti Renault obdrzim obratem odpoved,
> jakym zpusobem se bude ubirat muj ne ojedinely pripad. Je mou
> povinnosti Vas informovat, ze jsem jiz ucinil kroky vedouci k
> medializaci praktik dovozce i prodejcu vozu Renault a Dacia. Myslim,
> ze je potreba tyto praktiky zmenit a pokud toho neni schopna sama
> spolecnost, je na nas zakaznicich, abychom ji k tomu donutili. Verte,
> ze tyto praktiky, ktere jsou v rozporu s dobrymi mravy i s platnymi
> zakony teto republiky, budou jiste zajimat mnoho potencionalnich
> zakazniku.
>
>
> S pozdravem TV


Vážený pane,

dovolujeme si reagovat na Vaše podněty týkající se Vámi zjištěných závad na vozidle Renault Megane II.

V této souvislosti jsme od Vás obdrželi e-mailovou poštou jednak dne 5. října t.r. kopii Vaší korespondence se spotřebitelskou organizací, dále text ustanovení vyňatého ze zákona č. 40/1964 Sb. a v neposlední řadě i dopis adresovaný naší společnosti.

Co se týče Vašich informací, obsažených v e-mailové zprávě ze dne 3.10.2005, , případu věnujeme značnou pozornost, neboť nám záleží na spokojenosti našich klientů Prozatím byla vyžádána dokumentace k historii vozu, kdy z listin, které byly předloženy, neplyne existence Vámi popisované závady. Je pravdou, že pokud se vada na věci projeví v době do 6 měsíců od převzetí věci, je třeba, aby prodejce prokázal, že vada vznikla až po přechodu vlastnictví věci na kupujícího. Pokud se to prodávajícímu nepodaří, je konstruována právní domněnka, že vada existovala již při převzetí věci a kupujícímu z takto daného skutkového stavu vyplývají příslušné nároky.



Podle informací, které máme k dispozici, Vás prodávající vyzval k přistavení vozu, aby mohla být provedena diagnostika případné vady. Z dosavadního průběhu lze tedy konstatovat, že z Vaší strany nebyla poskytnuta potřebná součinnost, nutná k postupu dle § 616 zákona č. 40/1964 Sb. Velmi nás mrzí, že tento vstřícný krok pokládáte za chybný a v souvislosti s tím hodláte učinit kroky směřující k poškozování dobrého jména naší společnosti. Bohužel v takovém případě bude společnost nucena bránit se zákonnými prostředky, které k tomu účelu český právní řád nabízí.


Předpokládáme však, že mezi Vámi a prodávajícím dojde k dalším jednáním ohledně odstranění shora uvedeného nedostatku. Další vývoj záležitosti budeme velmi pečlivě sledovat a věříme, že bude přijato řešení, se kterým budete spokojen.

S pozdravem


Kamila Záleská
služby zákazníkům

PS od Tom69: Tuto odpoved od Renault CR jsem obdrzel tyden po tom, co jsem navstivil dealera a ten zavady na voze potvrdil, jako vidno, aktualni informace o stavu veci si u dovozce prilis neoveruji. I to muze o necem vypovidat

Pepa
2. července • 6:41

Auto je to výborné! Ale: po šesti dnech mi v rámci reklamace museli vyměnit celý motor ( ujeto 1000 km). Firma AUTO KOUTEK požadovala 900,- /den za zapůjčení náhradního vozu!!! Hučí elektronika ve zpětném vnitřním zrcátku (ujeto 1900 km)

 

Rudík
5. června • 22:41

Mám Megane II 1,6l 16V 3-door a musím přiznat, že jsem ho kupoval s tím, že se většině lidí nebude líbit...Jenže co mi je do nich - hlavní je můj dojem a navíc ho platím já a ne oni.

Jezdím s ním už 11 měsíců, do práce, na nákupy, na dovolenou, nebo prostě jen tak.Spotřeba ve městě se nedostane pod 9 litrů, na dálnici při 130 km/h je to kolem 5 litrů, při svižnější jízdě to jde pěkně nahoru  
Mimochodem - na dovolenou jsme jeli 3 a kufr nám v pohodě stačil - co proboha sebou vozíte, že se Vám zdá nedostačující...?
Jízdní vlastnosti jsou super, jen ve městě se mi občas stane, že při dobržďování na místech, kde je zvlněný asfalt trošku "uskakuje" zadek.Motor je relativně tichý (srovnávám s Felicií - mé předchozí auto) i ve vysokých otáčkách,
navíc si radio se zvyšující se rychlostí zvyšuje hlasitost - moooooc dobrá věc
Výhled z auta se mi zdá dostačující.Když vzadu sedí někdo vyšší, tak samozřejmě překáží ve výhledu, ale chtěl bych vědět, ve kterém autě to tak není...?Navíc si myslím, že je auto bráno jako 2+2, protože středová část zadních sedaček je vyvýšená, takže se na ní při delší cestě sedí dost nepohodlně.
Berte to jako mou zkušenost, vcelku nezaujatou, protože aut, která se mi líbí je mnohem, MNOHEM víc (Peugeot 307 CC, Peugeot 307 SW, Mazda RX 8,...), ale v porovnání s výbavou, kterou mám, jsem cenově úúúúúplně někde jinde... 

Adela
28. května • 21:57

Este k tomu dizajnu. Aj na Ford Focus sme si dlhsie zvykali, ked prisiel na trh ,  tiez to bolo ine auto ako ostatne a bolo to aj auto roka 1999 a teraz? Je ho vidiet vsade, kupuje sa este vzdy, ma velky uspech. Ludia si zvykli na Focus, inak tiez velmi pekny kusok, takze aj Megane II ma sancu. A myslim si, ze Megane je lacnejsi ako Focus. Aspon nas od kupy Focusu odradzala hlavne cena.

Adela
24. května • 8:44

Myslim si, ze je to vec vkusu, ake auto sa komu paci. Keby sa kazdemu pacilo to iste, bolo by to ako za sociku, same skodovky, ale vtedy sme si nemohli vyberat. Mne sa MII paci, aj sme si ho kupili 1.6 16V, prave ten s tym zadkom ala Jennifer Lopez, ved je to auto roka 2003 a co sa tyka bezpecnosti, 5***** v teste Euro NCAP. Maly kufor? V jeho triede su auta s este mensim kufrom, Corolla, Mazda 3, Stilo, zavisi od tvaru kufra. Plati zasada, ze cim vacsi kufor, nabalite don ovela viac a hlavna kopu zbytocnosti. Na lyze pouzivame magneticky nosic, na dlhsiu dovolenku stresny box. Ako som si vsimla aj majitelia aut s ovela vacsim kufrom maju problem s balenim. Je to vec nazoru. Inak je to auto super, nekupila by som si Golf alebo Skodu. Dizajneri nemaju ziadnu fantaziu.A miesto vzadu? Nezda sa mi, ze ho bolo malo, a ani Octavia ho nema viac, hoc to auto posobi vacsim dojmom, lebo je dlhsie. Mame dve deti, takze zatial to priestorovo staci. Uz bolo na case vymysliet nieco nove, lebo uz vela aut kopirovalo ine znacky a malo vela spolocnych prvkov. Ludia si postupne zvyknu aj na novy Megane, uz aj u nas ho jazdi ovela viac. Je to len vec zvyku a vkusu.

Boss
17. dubna • 15:17

First of all what shit "MEGATEST" !!!!!!!!!!! What is MEGA and where is the TEST?
Second that car is not build for the Czech market. Megane II win Car of The Year in Europe for 2003 and has 5 star for security (EURO NCAP).

 

Devil
30. dubna • 14:51

5 star for security (EURO NCAP).  (EURO NCAP is RENAULT & COMP)

rado
17. dubna • 10:06

To co bolo za trapne video ? To som tahal 4 mb aby som videl par sekundove video, kde 90% tvori ukazka prepinania udajov na palubnom pocitaci a zatiahnutie rucnej brzdy ? Z jazdy tam vidiet 2 sekundy prechodu cez jednu zakrutu.

Cakal som nejaku akciu na testovacej drahe, alebo aspon nieco podobne, nie pohlad na nicim vynimocny p. pocitac

it
15. dubna • 17:20

Svezení v tom není špatné, jel jsem v 1,9 dCi - 120 k, uvnitř tiché, dobré jízdní vlastnosti i směrová stabilita při přejezdu příčných nerovností, řízení a řazení přesné, brzdy citlivé, spojka malá ovládací síla. Auto docela dynamické. Ale: výhled dozadu špatný, palubní počítač a rychloměr s otáčkoměrem hůř čitelné, dalo by se zvyknout. Při výšce 178 cm si za mne nesedla 12-ti letá dcera, resp. si sedla, ale byl problém, kam dát nohy. Kufr dost malý. Kdo chce v autě vozit i děti ve věku nad 10 let + zavazadla, asi musí "o dům dál". Nebo vyčkat na sedan či kombi, ale místo vzadu zůstane zřejmě stejné. Rozvor je sice velký, nebo snad největší ve třídě, ale místo v podélném směru holt není a asi už nebude. Pro dva důchodce fajn auto. Design zádě je opravdu odvážný, ale proč ne. Komu se auto líbí, ten si koupí, komu nelíbí, koupí něco jiného. Proto je na světě více než jeden výrobce aut...Design je neměřitelný a tak subjektivní, že to nemá cenu rozebírat a zabývat se tím.  

Launcher
15. dubna • 10:58
Pony
30. dubna • 14:46

Ako a odkial mam ten Xvid nainstalovat?   Pouzivam klassa Red Hat 7.3.

Peter L
15. dubna • 9:09

Ja som si recenziu vyložil asi takto: Odpudzujúce auto s nahovno motorom (vysokootáčkový 1,6). Každý sa za ním obzrie, to je pravda. Ale asi si pomyslí, že takéto málo využiteľné auto mať nemusí. Keby mne  osobne dal zamestnávateľ toto auto ako služobný voz, tak dám okamžite výpoveď.

Ten motor mi pripadá, ako papierový boj s VW (1,6 FSI). Hlavne že má na papieri vyšší výkon. Ale z praktického hladiska - napr. jazda v meste je to na obtiaž - veď načo mi je taký motor, ktorý musím držať stále v otáčkach? To si radšej kúpim vysavač.

Toto vozidlo považujem za hlboký omyl automobilky a pravdepodobne Mégane III bude zase oplývať ladnými francúzskymi tvarmi.

peta
1. srpna • 9:51

...hm, chtěla by jsem vidět jak dáváš výpověď. určitě se na takový auto nikdy nezmůžeš. jinak megane II. se mi zdá opravdu skvělý auto, to jak vzhledu, tak důležitý bezpečnosti, osobně se mi v něm jede moc dobře. myslím, že jsou dva druhy lidí...někomu se zdá bohovský, naprosto jiný...o to jde, a ti druzí ho nesnáší, nelíbí se jim....patřím k těm prvním...je úžasný

majstro
19. dubna • 9:19

Taky bych byl takhle nasranej, kdyby moji starou popelnici predjizdel novej Megane

Peter L
22. dubna • 9:59

Ja som človek tolerantný. Preto mi nevadí, keď moje nové Toledo predbieha Renault Megane.

Petr Broža
26. dubna • 18:35

Mně zase nevadí, když mého starého formana předjíždí mercedes

peters
15. dubna • 10:34

Nevím, co vám na tom autě připadá odpuzující. Nevím, jestli jste v něm jel, ale určitě vám svezení s ním doporučuju. Proč by měli vést papírový boj s VW, to určitě není prioritou značky Renault. Tahle značka patří k nejprodávanějším v Evropě i u nás a Mégane se taky prodává velkem slušně. U nás i venku jsem jich viděl celkem dost na to, že se prodává tak krátkou dobu. Takže se zastánci VW, Seat a dalších konzervativních vozů nejdřív podívejte, jak se to auto prodává a hlavně se s ním svezte. Takový Leon Méganu nesahá ani po kotníky, ať už se to týká vzhledu, výbavy, ceny, jízdních vlastností a hlavně bezpečnosti.  

Rüdiger
24. dubna • 15:17

Souhlas !

Funny
22. dubna • 21:57

Já bych to s tím opěvováním Meganu II zas až tak nepřeháněl. Je na trhu pár měsíců a už je mají před prodejnami polepené slevami v desítkách tisíc Kč. To je u nového modelu vskutku ojedinělé, jiné jsou dlouho po uvedení na trh nedostatkovým zbožím s dodacími lhůtami půl roku i déle (od VW to byl Passat IV, Sharan II a teď Touareg, u Fordu totéž Mondeo I a pak Focus a Galaxy II, dalo by se vypsat i mnoho dalších).

Renault teď stáhnul Avantime pro totální nezájem, pravděpodobně totéž čeká Vel Satis a skoro bych vsadil že i Megane II. Ono nejde jen o to vymyslet avangardní obludu a s nedostatkem zdravého rozumu ji uvést na trh, kumšt je udržet ji v prodejích nad hranicí rentability. A to se Renaultbossům poslední dobou těžce nedaří a Espace IV to asi sám nespasí. Měli by se jít učit do Koreje.

Michal
23. dubna • 7:56

Co vím tak Vel Satis se prodává podstatně líp než Avantime, tak nevím, proč by ho stahovali.

Condor
15. května • 16:19

Nevim co pan vi o businessu a o Renaultu.

Jenom mohu dodat, ze je uplne normalni ze v teto dobe se davaji akcni ceny na vsechno. A co se tyce dukazu, ze auto je dobre pomoci dlouhe cekaci lhuty tak verte ze na Megane Grandtour se ceka 4 mesice.

(Za komancu se cekalo na Trabanta 20 let - to musel byt ale vuz

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
PeterL
16. května • 20:14

táto debata je už hodne dávno out-of-topic, napriek tomu zareagujem: debata bola o Megane II hatchback, nie Grandtoure. Dnes - po nejakom čase od uvedenia na trh si dovolím konštatovať, že Megane II hatchback bol spolu s Vel Satisom predajný prepadák a náhrada obchodne úspešného Megane I sa nekonala ani zďaleka.

Ešte k Vel Satisu: po celej Bratislave jazdí 1 (slovom jeden) ks. Myslím, že je to šéf nejakého dílerstva Rernaultu, ktorý si asi vyberať nemohol.

Funny
24. dubna • 2:22

To je pravda. Avantime dosáhl něco přes 30% plánovaných počtů prodejů, Vel Satis se pohybuje kolem 55%. Obojí je zoufale málo.

Peter L
16. dubna • 15:34

Tá poznámka Auto Emoción vs. Mégane... Skúsme spraviť malý pokus. Opýtaj sa 10-tich svojich známych, keby si mali vybrať medzi Leonom a Meganom. A potom napíš.

Petr
18. dubna • 15:39

Nesouhlasím s Vaším názorem. Hovoříte o pocitech, o tom jak budou reagovat Vaši kamarádí. To je malý statistický vzorek, stejdně jako trh v Česku nebo na Slovensku. Jsme příliš malá země na to, aby se výrobce ohlížel na naše požadavky. Renault se v Evropě prodává velmi dobře. Skutečnost, že jeho desing nevyhovuje naší konzervativní povaze na tom nic nemění. Kvůli těch pár prodaným vozům tady se Renault na prdel neposadí. Doporučuji vystrčit hlavu z ulity a dívat se na to pohledem z venku. Vždyť ta naše zemička není na družicových snímcích ani vidět.  

pepan
15. dubna • 12:47

nic ve zlém,ale o seatu říkat že je konzervativní mno polemizoval bych. K poznámce že leon nesahá meganu ani po ....jestli jsi jel v obou auťákách  je každé absolutně o něčem jiném .

Back
15. dubna • 10:58

"nesahá ani po kotníky" řekl bych, že by bylo výstižnější " nesahá ani po ráfky ".

Novacek
14. dubna • 10:00

A to francouzi delaji jinak tak pekna auta (Peugeot nebo Citroen)...

bman
14. dubna • 17:12

Souhlas. Předek ještě ujde, ale ten zadek.
Myslím, že by to výrobci s tím futurismem neměli přehánět.
Designe je perfektni u Peugeotu a Seatu. Takovej Leon nebo Toledo.

Yaroukh
14. dubna • 12:24

souhlas :o)

Master_MMS
14. dubna • 9:37

Myslim, ze Renault vsadil na spravne karty a ze novy Megane bude mit uspech. S minulou generaci se neda absolutne srovnavat. I kdyz uspechu Focusu a 307 nedosahne. Az prijde Golf V tak bude v nizsi stredni tride opravdu naslapnuto. Ale zpet k Meganu, me se velmi libi jeho podvozek, je jisty a docela tvrdy, jako u nemockeho auta Dale take system vybav, ktery moc hezky v megatestu :) popsal Petr Broza...

tom69
20. dubna • 12:11

     WWW.REKLAMACE.VYROBCE.CZ     REPORTAZ  V  MOTOZURNALU     www.renault.czweb.org
REKLAMACE A RENAULT, KVALITA SERVISU A MNOHO DALSICH INFORMACI

Honza
14. dubna • 11:03

Zapomněl jste na novou Almeru (snad také tento rok)...

xX
14. dubna • 11:33

S tou Almerou bych se divil - v unoru nebo breznu zacali prodavat faceliftovanou verzi, takze bych to videl jeste tak na 2-3 roky. Mimochodem na auto.cz je dneska clanek o Nissan Evalia - to by mel byt do jiste miry nastupce Almery - jestli se opravdu bude prodavat tak jak vypada a bude na trhu za 2-3 roky, tak na nej cekam. Podle me je to opravdu podareny kousek .

Yaroukh
14. dubna • 12:24

Klidne se vsadim, ze nova Almera prijde do 1.5 roku. :o) Faceliftovana 2-3 roky nevydrzi.

Back
14. dubna • 10:26

Za vše mluví zájem zákazníků, ale zatím žádný velký zájem u nás o Megane II není a ani nebude. V té záplavě nových modelů co příjde co nevidět na trh v nižší střední třídě (Focus,Golf, Astra, Mazda 3, Octavia, Seat,Citroen ...) se z námahou vleze do desítky ve střední třídě.   

Doporučujeme

Články odjinud