Renault Mégane GT a GT Line, dva nové přírůstky

Automobilka Renault se rozhodla letos v Ženevě zabít hned více much jednou ranou a to konkrétně u modelové řady Mégane. Ta se po této akci bude moci pochlubit hned třemi novými přírůstky. Po modelu CC, který jsme vám blíže představili zde, přichází na scénu ostřejší verze GT a stylová varianta pro poklidnější povahy v podobě GT Line.

Verze s prostým označením GT, kterou má na svědomí divize Renault Sport, má řidiči nabídnout větší emoce, silnější agregáty a celkově zlepšit a přiblížit pocity z řízení ostrého vozu. Jistě nelze očekávat nějaké trhání asfaltu či lámání rekordů, ale trochu náročnějšímu řidiči nabízený výkon jistě postačí. Na výběr bude z dvojice agregátů a to z benzínového čtyřválce TCe s výkonem 180 koní a dieselového čtyřválce dCi nabízejícího výkon 160 koní. Samozřejmě součástí je i vylepšené šasi, tvrdší řízení a sportovněji působící bodykit. Uvnitř najdeme kombinaci speciálního čalounění GT s karbonovými doplňky. Standardem jsou zde 18-ti palcová kola. Verze GT bude samozřejmě dostupná pro všechny karosářské varianty.

Teď se posuňme k verzi GT-Line, která toho už tolik nenabízí, bude ovšem levnější a těm, kteří jdou v prvé řadě po vzhledu, jistě i plně postačí. Stylingové doplňky GT Line včetně 17-ti palcových litých kol budou k dispozici se všemi běžně dostupnými agregáty avšak pouze od výbavy Dynamique. Příchod obou verzí na trh je očekáván začátkem léta.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
Renault Mégane GT a GT Line
Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

18.  9.  2018 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 44 příspěvků
TEST Nissan Leaf: Začneme už elektromobily brát vážně?

Nissan Leaf

Nissan je prvním mainstreamovým výrobcem, který nabízí svůj relativně dostupný elektromobil ve druhé generaci. Jedná se o konkurenční výhodu?

11.  9.  2018 | Milan Lažanský | 145 příspěvků