Renault Mégane GT a GT Line, dva nové přírůstky

Automobilka Renault se rozhodla letos v Ženevě zabít hned více much jednou ranou a to konkrétně u modelové řady Mégane. Ta se po této akci bude moci pochlubit hned třemi novými přírůstky. Po modelu CC, který jsme vám blíže představili zde, přichází na scénu ostřejší verze GT a stylová varianta pro poklidnější povahy v podobě GT Line.

Verze s prostým označením GT, kterou má na svědomí divize Renault Sport, má řidiči nabídnout větší emoce, silnější agregáty a celkově zlepšit a přiblížit pocity z řízení ostrého vozu. Jistě nelze očekávat nějaké trhání asfaltu či lámání rekordů, ale trochu náročnějšímu řidiči nabízený výkon jistě postačí. Na výběr bude z dvojice agregátů a to z benzínového čtyřválce TCe s výkonem 180 koní a dieselového čtyřválce dCi nabízejícího výkon 160 koní. Samozřejmě součástí je i vylepšené šasi, tvrdší řízení a sportovněji působící bodykit. Uvnitř najdeme kombinaci speciálního čalounění GT s karbonovými doplňky. Standardem jsou zde 18-ti palcová kola. Verze GT bude samozřejmě dostupná pro všechny karosářské varianty.

Teď se posuňme k verzi GT-Line, která toho už tolik nenabízí, bude ovšem levnější a těm, kteří jdou v prvé řadě po vzhledu, jistě i plně postačí. Stylingové doplňky GT Line včetně 17-ti palcových litých kol budou k dispozici se všemi běžně dostupnými agregáty avšak pouze od výbavy Dynamique. Příchod obou verzí na trh je očekáván začátkem léta.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
Renault Mégane GT a GT Line
TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

včera | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 31 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků