Renault Mégane GT a GT Line, dva nové přírůstky

Automobilka Renault se rozhodla letos v Ženevě zabít hned více much jednou ranou a to konkrétně u modelové řady Mégane. Ta se po této akci bude moci pochlubit hned třemi novými přírůstky. Po modelu CC, který jsme vám blíže představili zde, přichází na scénu ostřejší verze GT a stylová varianta pro poklidnější povahy v podobě GT Line.

Verze s prostým označením GT, kterou má na svědomí divize Renault Sport, má řidiči nabídnout větší emoce, silnější agregáty a celkově zlepšit a přiblížit pocity z řízení ostrého vozu. Jistě nelze očekávat nějaké trhání asfaltu či lámání rekordů, ale trochu náročnějšímu řidiči nabízený výkon jistě postačí. Na výběr bude z dvojice agregátů a to z benzínového čtyřválce TCe s výkonem 180 koní a dieselového čtyřválce dCi nabízejícího výkon 160 koní. Samozřejmě součástí je i vylepšené šasi, tvrdší řízení a sportovněji působící bodykit. Uvnitř najdeme kombinaci speciálního čalounění GT s karbonovými doplňky. Standardem jsou zde 18-ti palcová kola. Verze GT bude samozřejmě dostupná pro všechny karosářské varianty.

Teď se posuňme k verzi GT-Line, která toho už tolik nenabízí, bude ovšem levnější a těm, kteří jdou v prvé řadě po vzhledu, jistě i plně postačí. Stylingové doplňky GT Line včetně 17-ti palcových litých kol budou k dispozici se všemi běžně dostupnými agregáty avšak pouze od výbavy Dynamique. Příchod obou verzí na trh je očekáván začátkem léta.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
Renault Mégane GT a GT Line
TEST Mazda CX-5 2.5 Skyactiv-G AWD AT: Umíněná kráska

Mazda CX-5 2.5 Skyactiv-G AWD

Být originální za každou cenu, když se všichni podřizují přísným emisním limitům, může být známkou punku ale i hlouposti. Skončí Mazda ve slepé uličce nebo objevila svou vlastní cestu na výsluní?

dnes | Miro Mihálik | 25 příspěvků
TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

19.  6.  2018 | Jan Mička | 68 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků