Renault Mégane GrandCoupé má českou cenu. Kolik stojí třetí prostor?

Renault včera uvedl na český trh třetí karosářskou verzi modelu Mégane. Ve srovnání s hatchbackem je tříprostorové GrandCoupé o 10.000 korun dražší.

Na rozdíl od výchozího hatchbacku a nejpraktičtějšího kombi GrandTour jsou v nabídce pouze tři výbavové linie – Life, Zen a Intens (chybí Bose a GT). Základní cena 349.900 Kč se vztahuje k šestnáctistovce SCe 115 (85 kW), přičemž v základu dostanete šest airbagů, asistent rozjezdu do kopce, 16palcová kola s velkoplošnými kryty, diodové denní svícení, sadu na opravu pneumatik, manuální klimatizaci, rádio se 4,2palcovým displejem, USB vstupem a bluetooth handsfree nebo centrální zamykání s dálkovým ovládáním. Mégane hatchback s touto výbavou stojí 339.000 Kč, GrandTour nejlevněji pořídíte za 369.900 Kč.

Renault Mégane GrandCoupé: Kdo potřebuje Talisman? (jízdní dojmy)

Renault Mégane GrandCoupé: Kdo potřebuje Talisman? (jízdní dojmy)

Připlatit si můžete v podstatě pouze za lak karoserie (od 15.000 do 19.000 Kč), rezervu (3000 Kč), přední mlhovky (4000 Kč), servisní balíčky nebo prodlouženou záruku. Bez rozdílu výbav platí tovární garance na 5 let s omezením na 100.000 ujetých kilometrů.

Základní motor je s prostřední výbavou Zen dostupný od 369.900 Kč. Linie obsahuje automatickou dvouzónovou klimatizaci, dešťový a světelný senzor, ocelová 16“ kola s hezčími velkoplošnými kryty, přední mlhovky, kožený potah volantu, sedadlo řidiče nastavitelné v šesti směrech, středovou konzolu s loketní opěrkou nebo zásuvku na 12 V vzadu.

Dobré zprávy: Renault Mégane RS bude mít manuál a nový dvoulitr!

Dobré zprávy: Renault Mégane RS bude mít manuál a nový dvoulitr!

Příplatková výbava zahrnuje paket R-Link s infotainmentem R-Link 2, navigací a 7palcovým, horizontálně umístěným dotykovým displejem (19.000 Kč), paket Parking za 12.000 Kč (přední a zadní parkovací senzory, vnější zpětná zrcátka elektricky nastavitelná, vyhřívaná a sklopná) nebo paket Design se šestnáctipalcovými koly, zatmavenými zadními okny a diodovým denním svícením Edge Light (10.000 Kč).

Vrcholný Mégane GrandCoupe 1.6 SCe Intense je první verzí nabídky, která překonává hranici čtyř set tisíc korun (stojí nejméně 404.900 Kč). Výbavy nad rámec linie Zen není příliš, v podstatě se bavíme třeba o litých 16palcových kolech, čalounění kombinujícím látku a koženku, systému Mluti-Sense s pěti nastavitelnými režimy, který však není dostupný pro základní motor, zadních parkovacích čidlech nebo volantu potaženém kůží Nappa. Zároveň ale přicházejí další příplatkové prvky.

Paříž živě: Evropská premiéra Renaultů Koleos a Mégane sedan

Paříž živě: Evropská premiéra Renaultů Koleos a Mégane sedan

Může mít třeba navigaci s 8,7palcovým displejem za 6000 Kč, 17palcová litá kola společně se zatmavenými zadnními okny stojí 12.000 Kč, za paket Techno s head-up displejem a diodovými světlomety dáte 24.000 Kč, paket Winter s vyhřívaným volantem a předními sedadly stojí 8000 Kč, a kožené čalounění sedadel stojí 26.000 Kč. Vůz může mít až 18palcová kola (v rámci paketi Design 18 za 17.000 Kč), a dokonce i panoramatické střešní okno. Stojí 25.000 Kč a je dostupné pouze pro linii Intens.

Renault Mégane GranCoupé – technická data a české ceny
Motor 1.6 SCe 1.2 TCe 1.5 dCi 1.5 dCi 1.6 dCi
Zdvihový objem [cm3] 1598 1198 1461 1461 1598
Válce/ventily 4/4 4/4 4/2 4/2 4/4
Největší výkon [kW/min] 84/5500 96/5000 66/4000 81/4000 96/4000
Točivý moment [N.m/min] 156/4000 205/2000 220/1750 260 (250)/1750 320/1750
Převodovka 5M 7A 6M 6M (6A*) 6M
Max. rychlost [km/h] 190 200 176 190 (190) 201
Zrychlení 0-100 km/h [s] 11,8 10,9 13,7 11,6 (12,5) 10,5
Komb. spotřeba [l/100 km] 6,3 5,4 3,4 3,4 (3,5) 3,6
Cena Life [Kč] 349.900 - 409.900 - -
Cena Zen [Kč] 369.900 - 429.900 454.900 -
Cena Intens [Kč] 404.900 489.900 - 489.900 519.900
*Příplatek za automat činí 40.000 Kč
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků