Renault Mégane GrandCoupé: Kdo potřebuje Talisman? (jízdní dojmy)

28 komentářů

Roman
22. října • 21:42

Nazývat sedan jako Couppé je trochu zvláštní ale při hodnocení auta je název to úplně poslední, co mne zajímá. Megan se mi celkem líbí až na ten středový panel a zařadím ho mezi kandidáty při výběru nového vozu. Mám ale obavy z vysoké ceny.Kdybych se měl rozhodnout nyní , tak by zvítězila Mazda 3 , jelikož je při stejné výbavě cenově shodná jako Megan hatchback ale Megan sedan bude asi dražší.

JA-NE
17. října • 15:03

Ako to tu tak citam, nedokazem pochopit tu česku ale aj slovenku predposratost z embecky... Skodovka je pre Vas etalon?:-O

DDT
17. října • 8:04

panečku, to je ale "elegán", který má nejsilnější motor čtyřválcovou šestnáctistovku...

fogel
17. října • 16:57

Díky alespoň za šestnáctistovku.S litrovým tříválcem by tomu nasadili korunu...:-D

Jarda
16. října • 19:26

Kdo potřebuje Talisman? Nikdo! Tedy z normálních lidí nikdo. Jedině trotl, který se chce odlišit. Nechce být kusovka se stříbrnou naftovou Octavií i za cenu toho, že si koupí francouzský nebo korejský sráč a pak se bude na fórech hádat, jestli je lepší hnůjdej nebo pičeault. Hlavně, že nemá Škodu nebo něco jiného ze zlého VW koncernu.

fogel
16. října • 22:04

Jardo,všichni,co chtějí korejský nebo francouzský sráč jsou trotli.A ty jsi odborník,který srovnává talismana s octavii.Dobrou noc,do rána se z toho vyspíš.

fogel
16. října • 11:09

S tím označením to vážně trochu přestřelili.Za mně by bylo vhodnější označení jako třeba sedan u prvních méganů-classic.Hlavní display na palubovce se mi zdá v pořádku,s trochou nadsázky je podobný jako u Tesly.krásné auto pro pohodáře...

Jim
15. října • 23:36

Z Turecka? Tak to je Geni-thalia pod jiným jménem.:-D

koulervac
16. října • 16:21

Neni nad konzistentnost: Skodovacka fabrika v Rusku je supercool. Renaulti fabrika v Tyrecku je ovsem katastrofa.
Ale co take cekat od sebestredneho naroda, jehoz armada je asi tak velika jako jedna turecka divize? Mozna, ze F16 montovane v Turecku jsou take katastrofa, zatimco ceska L139 je uplny vrchol techniky. :-D :-D :-D

pozorovatel
15. října • 13:53

Grand Coupé, no tak s tímto bombovým názvem bude mít jistě majitel pocit, že má nejméně RR Ghost. Alberte, jedeme do restaurace na oběd. Ano pane a mám zastavit u McDs nebo u KFC?
Zdá se, že platí přímá úměra, čím větší low-cost, tím bombastičtější název.

kluc
15. října • 14:59

Tohle není lowcost. Na trzích, kde už jsou známé ceny je dražší než Octavia (možná je Octavia ultra lowcost). Pokud jde o název, tak je to dílo nějakého Poláka. Na jiných trzích má jméno Mégane Sedan.

pozorovatel
15. října • 18:33

Pardón, není to low-cost je to luxusní limoška, omlouvám se, já se spletl. Je úplně putička jestli je dražší nebo levnější než Octavia a je úplně jedno jak se jmenuje v Pákistánu. U nás se evidentně bude jmenovat GRAND COUPÉ, nejhloupější název jaký kdy kdo vymyslel pro obyčejný sedan nižší střední třídy.

josephko
15. října • 13:42

Na Francúza sa mi to auto zdá pekné, samozrejme okrem toho stredového panelu. V každom Renaulte mi to trochu pripomína ksicht orangutana. :-)
http://www.takepart.com/sites/default/files/style... ...
Na obrázku 57, kde je rýchlomer, som vôbec nepochopil, ktoré čísla patria ku ktorým čiarkam na rýchlomere. Vôbec to tam nepasuje. Raz sú medzi 20 kilometrami 2 veľké čiarky, inokedy zase 3. Taký zmätočný rýchlomer som ešte nevidel.
V sumáre celkom pekné auto, ale že by som ho chcel mať - to ani náhodou.

navstevak
15. října • 13:29

Konci rok 2016. Auto, ktere nema v nabidce moznost dosazeni na automatickou prevodovku je mrtve auto.

Filip
25. dubna • 13:37

Za prvé automatickou převodovku v nabídce má, a za druhé chlap co schválně chce automatickou převodovku u mě není žádný řidič, grandcoupe už mám objednané a je to pecka hned na první usazení za volant jsem se zamiloval.

Norník
17. října • 21:48

Hmm, když je špatně manuál tak co třeba elektricka okna? Na těch pár otevření měsíčně...kvůli parkovacimu lístku přece stačí švihadla, ne? A neochuje odhlučnění motoru od prožitku z jízdy?

Miyaki
16. října • 7:35

Bohuzel, dneska chce tocit volantem kdejaka opice aniz by se naucili auto opravdu ovladat. Jeste k tomu autopilota jak Tesla at me to nalozi v bode A, a vylozi v bode B. Nemuset umet ridit, ono at to udela vsechno samo. Taky jizdni zazitky z techto aut jsou na urovni sex dolls. :-(

Toky
17. října • 10:43

Auto krásne, ale je fakt, že neponúkať automat je blbosť. Osobne mám rád aj automaty aj manuály, nebránim sa ani jednému. Ale automat na denné jazdenie mestom, ktoré býva bežne plné zápch a semaforov, je proste pohodlnejší. Pokiaľ sa človek neponáhľa, automat mu z bežnej zápchy vyrobí relaxačnú záležitosť. Krátke posuny - zaradené D, noha z brzdy, noha na brzdu. Žiadna spojka, radenie 1°, strih spojka plyn, brzda, vyradenie. Pohodička. Môžeš jesť bagetku, fajčiar pofajčievať... proste ako doma.

dafbv
16. října • 16:13

Jizdni zazitky? Kde? Napriklad v ucpane a stojici Praze, Brne, Bratislave atd.?
Stojice desitkly minut v dopravni zacpe, absolutne bez moznosti venovat se necemu jinemu, si clovek nejak nemuze vybavit, co ma byt tim ridicskym zazitkem. Ze by cumet na reklamy kolem silnice? :-P

mpolan
16. října • 11:18

Za zážitky si jdi na okruh, v běžném provozu to nemá co dělat.

Miyaki
17. října • 0:48

Naopak, vidim ze v beznem provozu je o zazitku postarano vice nez na okruhu napr. zde:
http://zpravy.idnes.cz/dopravni-nehoda-d1-hranic...

mpolan
17. října • 11:54

Tak zrovna tyhle zážitky si nechám ujít... Ale když už nastávají, potřebuju něco trošku jiného, než "petrolhead special".

Hartge
15. října • 17:23

generace hloupnou, už ani radit neumí

Zdeny Horáček (3MPS)
15. října • 12:47

Středový panel proti ultrahnusnýmu nalepenýmu nádoru v Mazdě 3 je naprosto ukázkově dyzajnově zpracovaný.
Celek jako auto vypadá výborně a věřím, že úspěšnost prodeje bude vynikající. Ranault palec nahoru.!

hans
15. října • 11:49

Zvenku celkem dobrý,ale interiér - ten středový panel (obrazovka) to je podle mne katastrofa....:-/

viper
15. října • 12:02

souhlas , ten středový panel hrůza :-/

jiri
15. října • 11:24

ja vidim sedan a ne coupe. Někdo zase chlastal

Zombot
15. října • 12:31

Příští verze se bude jmenovat HardCabriolet nebo MegaRoadster.

Doporučujeme

Články odjinud