Megane by byl skvělý kdyby měl vzadu místo jako Octavie. Bohužel je pro rodinu nepraktický. Mám Lagunu GT a tam už je to na hraně jinak fantastický auto bez poruchy za deset let.
typický mor evropských měst, zvuk traktoru a smrad radši nekomentuju...
ďalšia tvrdá rana pre vw.
Obávám se, že je to přesně naopak voda na mlýn VW. Většina lidí raději sáhne po plnotučném dvoulitru než po podmíráku.
Krám nebo krám, je to jedno, ty Francouzské jsou alespoň komfortní, tišší, kultivované, narozdíl od nafty VW.
Jo to určitě, Frantíci dnes umí jenom čtyřválce, takže mluvit o tichosti a kultivovanosti může jenom blázen. VW umí v naftě šestiválce i osmiválce, to je něco o čem se Frantíkům ani nesní.
Ty by ses měl taky probudit.
Probudit by se měli hlavně Frantíci, protože v prestižních dieselech jim totálně ujel vlak.
a do kolika % produkce se vicehrnky dávají? Pořád to klesá a nyní je trend 4hrnek+elektromotor - třeba ve všech Volvech.. A třeba Renault úspěšně oprašuje své letité 1.5dci, na západě i jako Mild hybrid. Jsou v tom dal než VW, pokud zapracuji do hybridů i tento motor, bude stačit 99% kupujících... sice jen 50% diskuteru, ti ale konta neplní :).
Do kolika procent se dávají je irelevantní, 1% lidí baští výběrovou šunku a 99% sekanou z lidlu umletou z odpadu.V mildhybridech je naopak Renault silně pozadu, VW má mildhybrid jak se čtyřválcemhttps://www.autorevue.cz/volkswagen-passat-2019-fa... ... tak s šestiválcemhttps://auto-mania.cz/nove-audi-sq5-tdi-je-mild... ... a ta auta se běžně prodávají, Rencek o nich leda mluví.
V passatu novinka 2019 ve scenicu na trhu od 2017https://www.greencarguide.co.uk/car-reviews-and-road-test... ... psát něco o audi... je trochu jiný segment. To je jako poměřovat si kdo má delší klacík a jestli bratr nemá větší... U VW gruppe je nějaká technika, renault gruppe má zas jinou.. silnější hybrid je třeba v Mitsubishi outlander a třeba Infiniti má hybridní 3.5 V6... a pokud bychom srovnávali všechny pohony, tak renault s nissanem mají nejprodávanější elektroauta světa. Článek je o malém dieselu a ty prostě frantíci udělat umí a pokud má základní 1.7 dci 150hp a nahrazuje základní 1.6 130 hp, tak si myslím, že motor 1.6 160 hp nahradí 1.7 cca 175 hp a jeden koník je celkem stálá veličina, takže těch 175 je dost i třeba na takový talisman. Navíc v nabídce je stále 2.0dci 200hp a pro užitkáče a terenní auta (master, navara) 2.3 dci. Takže výkonové spektrum které renault nabízí je pokryté diesely v pohodě.
:-/
Viz tento test:https://www.auto.cz/peugeot-rifter-1-5-bluehd... ... osobně bych si při stejných parametrech raději vybral větší objem, zde i auto.vw píše, že 1.5 je lepší. Frantíci malé diesely umí...
Však si za rok za dva řekneme jak tvrdé rány s tímto motorem (abych použil slova nadřečníka) zasadí Megane Golfu nebo Talisman Passatu.
Lidi jsou s davem, já bych raději bral Talisman než Passat.
Podstatné není co by kupovali bychaři, ale co skutečně kupují reální kupci co mají chechtáky v kapse a ti kupují Passata. Třeba ta 1.7 je tak geniální motor, že se to změní, když je to tak tvrdá rána pro VW jak zde tvrdí pacho.
a ceho si myslis ze se proda vic ty tvrda rano ? ;-) napovim, Renaultu urcite ne... snad kazdy rok je to to samy, VW drahy, Skoda jakbysmet a pak vylezou na svetlo sveta udaje o registracich a je hned jasno. Je fuk kupuje li firma neco obcan, prodane auto je prodane auto. Ale zase na 2 stranu, radeji Renault nez Hyundai B-]
zasa netreba mať klapky na očiach a ortodoxní VAG-isti, by mohli aj trocha rozmýšlať. Tento motor, začne zrejme montovať aj mercedes, samozrejme aj nissan, takže tie vyrobené kusy motorov budú kdesi inde ak pri vw. ďalšia vec, nechce sa mi hľadať, ale tuším predminulý rok aliancia nissa - renault, predbehol v predaje vw a dokonca aj toyotu, takže by som s tými predajnými číslami bol opatrnejši, a zrejme sú dosť vyrovnané, a jedná sa rádovo len o jednotky 10000ks rozdiel. Nie som prorok rak, ale podľa môjho názoru, po technickéj stránke vw TDi nemá na tieto motory.
Re: Pacho: Cituji: podľa môjho názoru, po technickéj stránke vw TDi nemá na tieto motory. Konec citátu. :-D:-D:-D Tvůj názor je podložen čím? Popiš nám rozdíly v životnosti vstřikovačů, egr ventilů, DPF filtrů, vířivých klapek, ojnic a ložisek na nich, vaček a ventilů, ať se zasmějeme. Nezapomeň přidat konkrétní typy a označení motorů a hlavně ceny jednotlivých dílů. Jsem si jistý, že praskneme smíchy. :-D:-D:-D
Cituji: podľa môjho názoru, po technickéj stránke vw TDi nemá na tieto motory. Konec citátu. :-D:-D:-D Tvůj názor je podložen čím? Popiš nám rozdíly v životnosti vstřikovačů, egr ventilů, DPF filtrů, vířivých klapek, ojnic a ložisek na nich, vaček a ventilů, ať se zasmějeme. Nezapomeň přidat konkrétní typy a označení motorů a hlavně ceny jednotlivých dílů. Jsem si jistý, že praskneme smíchy. :-D:-D:-D
Dobre ale treba porovnať predaj priamej konkurencie.To znamená predaj Megane vs Golf,Talisman vs Passat,Kadjar vs Tiguan.V predaji ich Volkswagen totalne deklasuje takže radšej si ludia priplatia a kupia niečo kvalitnejšie.Jedine Clio vs Polo ma lepšie predaje.Takže keby boli tie Volkswageny také zlé asi by ich ludia nekupovali ? Či ?
Prectete si neco o prodejich Renault Nissan Mitsubishi...
Rozumna kombinace :-)
přesně, naprosto parádní kombinace do města a krátké vzdálenosti..
Jsi úplně mimo.
Je to magor.
Ty větší.
Vždyť ty taky.
Však já vím.
Ještě že to víš.
Sorry, zkoušel jsem to dvakrát, ale asi to nepůjde.
Tak třetí pokus, jednou se ti tam třeba rozsvítí.
Nechcete jít s tím psaním si sám sobě už do prdele?
Zkusíme, jestli to půjde.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.