Renault Megane dostal nový naftový motor. Čtyřválec 1.7 dCi má 150 koní a automat

Kenny  |  21. 05. 2019 13:29

Rozumna kombinace

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  21. 05. 2019 15:00

přesně, naprosto parádní kombinace do města a krátké vzdálenosti..

Odpovědět  |   | 
Fogel  |  21. 05. 2019 15:46

Jsi úplně mimo.

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  21. 05. 2019 18:32

Je to magor.

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  21. 05. 2019 18:33

Ty větší.

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  21. 05. 2019 19:20

Vždyť ty taky.

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  21. 05. 2019 19:56

Však já vím.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  22. 05. 2019 07:19

Nechcete jít s tím psaním si sám sobě už do prdele?

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  22. 05. 2019 16:01

Zkusíme, jestli to půjde.

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  22. 05. 2019 16:09

Ještě že to víš.

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  22. 05. 2019 16:20

Sorry, zkoušel jsem to dvakrát, ale asi to nepůjde.

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  22. 05. 2019 18:21

Tak třetí pokus, jednou se ti tam třeba rozsvítí.

Odpovědět  |   | 
pacho  |  21. 05. 2019 14:40

ďalšia tvrdá rana pre vw.

Odpovědět  |   | 
Asdfghjklqwertzuiop  |  21. 05. 2019 16:47

a ceho si myslis ze se proda vic ty tvrda rano ? napovim, Renaultu urcite ne... snad kazdy rok je to to samy, VW drahy, Skoda jakbysmet a pak vylezou na svetlo sveta udaje o registracich a je hned jasno. Je fuk kupuje li firma neco obcan, prodane auto je prodane auto. Ale zase na 2 stranu, radeji Renault nez Hyundai

Odpovědět  |   | 
Puk  |  21. 05. 2019 19:44

Prectete si neco o prodejich Renault Nissan Mitsubishi...

Odpovědět  |   | 
pacho  |  22. 05. 2019 18:15

zasa netreba mať klapky na očiach a ortodoxní VAG-isti, by mohli aj trocha rozmýšlať. Tento motor, začne zrejme montovať aj mercedes, samozrejme aj nissan, takže tie vyrobené kusy motorov budú kdesi inde ak pri vw. ďalšia vec, nechce sa mi hľadať, ale tuším predminulý rok aliancia nissa - renault, predbehol v predaje vw a dokonca aj toyotu, takže by som s tými predajnými číslami bol opatrnejši, a zrejme sú dosť vyrovnané, a jedná sa rádovo len o jednotky 10000ks rozdiel. Nie som prorok rak, ale podľa môjho názoru, po technickéj stránke vw TDi nemá na tieto motory.

Odpovědět  |   | 
Peter  |  23. 05. 2019 07:08

Dobre ale treba porovnať predaj priamej konkurencie.To znamená predaj Megane vs Golf,Talisman vs Passat,Kadjar vs Tiguan.V predaji ich Volkswagen totalne deklasuje takže radšej si ludia priplatia a kupia niečo kvalitnejšie.Jedine Clio vs Polo ma lepšie predaje.Takže keby boli tie Volkswageny také zlé asi by ich ludia nekupovali ? Či ?

Odpovědět  |   | 
Pacho  |  23. 05. 2019 07:37

Cituji: podľa môjho názoru, po technickéj stránke vw TDi nemá na tieto motory. Konec citátu. Tvůj názor je podložen čím? Popiš nám rozdíly v životnosti vstřikovačů, egr ventilů, DPF filtrů, vířivých klapek, ojnic a ložisek na nich, vaček a ventilů, ať se zasmějeme. Nezapomeň přidat konkrétní typy a označení motorů a hlavně ceny jednotlivých dílů. Jsem si jistý, že praskneme smíchy.

Odpovědět  |   | 
Driver  |  23. 05. 2019 07:38

Re: Pacho: Cituji: podľa môjho názoru, po technickéj stránke vw TDi nemá na tieto motory. Konec citátu. Tvůj názor je podložen čím? Popiš nám rozdíly v životnosti vstřikovačů, egr ventilů, DPF filtrů, vířivých klapek, ojnic a ložisek na nich, vaček a ventilů, ať se zasmějeme. Nezapomeň přidat konkrétní typy a označení motorů a hlavně ceny jednotlivých dílů. Jsem si jistý, že praskneme smíchy.

Odpovědět  |   | 
Cyril  |  21. 05. 2019 17:51

Obávám se, že je to přesně naopak voda na mlýn VW. Většina lidí raději sáhne po plnotučném dvoulitru než po podmíráku.

Odpovědět  |   | 
komik  |  21. 05. 2019 18:18

Viz tento test:
https://www.auto.cz/peugeot-rifter-1-5-bluehd... ...
osobně bych si při stejných parametrech raději vybral větší objem, zde i auto.vw píše, že 1.5 je lepší. Frantíci malé diesely umí...

Odpovědět  |   | 
Cyril  |  21. 05. 2019 19:19

Však si za rok za dva řekneme jak tvrdé rány s tímto motorem (abych použil slova nadřečníka) zasadí Megane Golfu nebo Talisman Passatu.

Odpovědět  |   | 
...  |  21. 05. 2019 20:10

Lidi jsou s davem, já bych raději bral Talisman než Passat.

Odpovědět  |   | 
Cyril  |  22. 05. 2019 11:01

Podstatné není co by kupovali bychaři, ale co skutečně kupují reální kupci co mají chechtáky v kapse a ti kupují Passata. Třeba ta 1.7 je tak geniální motor, že se to změní, když je to tak tvrdá rána pro VW jak zde tvrdí pacho.

Odpovědět  |   | 
Cvt  |  21. 05. 2019 18:59

Krám nebo krám, je to jedno, ty Francouzské jsou alespoň komfortní, tišší, kultivované, narozdíl od nafty VW.

Odpovědět  |   | 
Jiří  |  22. 05. 2019 11:04

Jo to určitě, Frantíci dnes umí jenom čtyřválce, takže mluvit o tichosti a kultivovanosti může jenom blázen. VW umí v naftě šestiválce i osmiválce, to je něco o čem se Frantíkům ani nesní.

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  22. 05. 2019 16:12

Ty by ses měl taky probudit.

Odpovědět  |   | 
Jiří  |  22. 05. 2019 17:22

Probudit by se měli hlavně Frantíci, protože v prestižních dieselech jim totálně ujel vlak.

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  22. 05. 2019 18:24

Odpovědět  |   | 
komik  |  23. 05. 2019 12:13

a do kolika % produkce se vicehrnky dávají? Pořád to klesá a nyní je trend 4hrnek+elektromotor - třeba ve všech Volvech.. A třeba Renault úspěšně oprašuje své letité 1.5dci, na západě i jako Mild hybrid. Jsou v tom dal než VW, pokud zapracuji do hybridů i tento motor, bude stačit 99% kupujících... sice jen 50% diskuteru, ti ale konta neplní :).

Odpovědět  |   | 
Jiří  |  23. 05. 2019 14:58

Do kolika procent se dávají je irelevantní, 1% lidí baští výběrovou šunku a 99% sekanou z lidlu umletou z odpadu.
V mildhybridech je naopak Renault silně pozadu, VW má mildhybrid jak se čtyřválcem
https://www.autorevue.cz/volkswagen-passat-2019-fa... ...
tak s šestiválcem
https://auto-mania.cz/nove-audi-sq5-tdi-je-mild... ...
a ta auta se běžně prodávají, Rencek o nich leda mluví.

Odpovědět  |   | 
komik  |  23. 05. 2019 23:05

V passatu novinka 2019 ve scenicu na trhu od 2017
https://www.greencarguide.co.uk/car-reviews-and-road-test... ...
psát něco o audi... je trochu jiný segment. To je jako poměřovat si kdo má delší klacík a jestli bratr nemá větší... U VW gruppe je nějaká technika, renault gruppe má zas jinou.. silnější hybrid je třeba v Mitsubishi outlander a třeba Infiniti má hybridní 3.5 V6... a pokud bychom srovnávali všechny pohony, tak renault s nissanem mají nejprodávanější elektroauta světa. Článek je o malém dieselu a ty prostě frantíci udělat umí a pokud má základní 1.7 dci 150hp a nahrazuje základní 1.6 130 hp, tak si myslím, že motor 1.6 160 hp nahradí 1.7 cca 175 hp a jeden koník je celkem stálá veličina, takže těch 175 je dost i třeba na takový talisman. Navíc v nabídce je stále 2.0dci 200hp a pro užitkáče a terenní auta (master, navara) 2.3 dci. Takže výkonové spektrum které renault nabízí je pokryté diesely v pohodě.

Odpovědět  |   | 
E15  |  22. 05. 2019 19:02

typický mor evropských měst, zvuk traktoru a smrad radši nekomentuju...

Odpovědět  |   | 
Lukas  |  26. 05. 2019 10:54

Megane by byl skvělý kdyby měl vzadu místo jako Octavie. Bohužel je pro rodinu nepraktický. Mám Lagunu GT a tam už je to na hraně jinak fantastický auto bez poruchy za deset let.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

včera | Vladimír Kadera | 15 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik
TEST Peugeot 508 SW GT 2.0 BlueHDi EAT8: Cena za design

Peugeot 508 SW GT 2.0 HDi EAT8

Kombi varianta nové 508 je pohledný a jemně avantgardní vůz, však také po zásluze získal letos ocenění Red Dot Design Award. Není to ale jediná jeho cena za design. Cenu za design totiž zaplatí i zákazníci. Jak fakticky, tak především v přeneseném významu.

13.  10.  2019 | Petr Schnagl | 105 příspěvků

Nejčtenější články

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. Luxus za pakatel si budete moci i půjčit

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. L…

Bezdrátové nabíjení telefonu, automatická klimatizace, LED světlomety, elektricky nastavitelná sedadla a armáda USB portů. S tím vším dorazí Lynk & Co do Evropy.

8.  10.  2019 | | 66 N/A
Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konkurenty potrápí cenou i kufrem

Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konk…

Konkurent Škody Karoq se nyní již oficiálně pohybuje po našem území. Své konkurenty trápí i nízkou cenou.

11.  10.  2019 | | 68 N/A
Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v historii. Scala by se měla ještě učit

Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v histo…

Někteří lidé neprahnou po výbavě, ale chtějí prostě jenom obyčejné auto za skvělé peníze. Řada značek to dnes nechce chápat. Hyundai mezi ně ale nepatří.

4.  10.  2019 | | 255 N/A
Čekání na novou Octavii se nemusí vyplatit. Ještě dlouho vám nenabídne vše

Čekání na novou Octavii se nemusí vyplatit.…

Nová generace Škody Octavia klepe na dveře. Ale teď už doopravdy. Testovacích prototypů se na cestách hemží spousta, věřit se jim ale nedá prakticky v ničem.

22.  9.  2019 | | 74 N/A
Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu v podstatě nemá konkurenci

Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu …

Tesla Model 3 by měla k prvním českým zákazníkům dorazit na začátku příštího roku. Elektromobil s obdobnými parametry za tyto peníze tu zatím nemáme.

3.  10.  2019 | | 147 N/A