Renault Megane dostal nový naftový motor. Čtyřválec 1.7 dCi má 150 koní a automat

Kenny  |  21. 05. 2019 13:29

Rozumna kombinace

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  21. 05. 2019 15:00

přesně, naprosto parádní kombinace do města a krátké vzdálenosti..

Odpovědět  |   | 
Fogel  |  21. 05. 2019 15:46

Jsi úplně mimo.

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  21. 05. 2019 18:32

Je to magor.

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  21. 05. 2019 18:33

Ty větší.

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  21. 05. 2019 19:20

Vždyť ty taky.

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  21. 05. 2019 19:56

Však já vím.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  22. 05. 2019 07:19

Nechcete jít s tím psaním si sám sobě už do prdele?

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  22. 05. 2019 16:01

Zkusíme, jestli to půjde.

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  22. 05. 2019 16:09

Ještě že to víš.

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  22. 05. 2019 16:20

Sorry, zkoušel jsem to dvakrát, ale asi to nepůjde.

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  22. 05. 2019 18:21

Tak třetí pokus, jednou se ti tam třeba rozsvítí.

Odpovědět  |   | 
pacho  |  21. 05. 2019 14:40

ďalšia tvrdá rana pre vw.

Odpovědět  |   | 
Asdfghjklqwertzuiop  |  21. 05. 2019 16:47

a ceho si myslis ze se proda vic ty tvrda rano ? napovim, Renaultu urcite ne... snad kazdy rok je to to samy, VW drahy, Skoda jakbysmet a pak vylezou na svetlo sveta udaje o registracich a je hned jasno. Je fuk kupuje li firma neco obcan, prodane auto je prodane auto. Ale zase na 2 stranu, radeji Renault nez Hyundai

Odpovědět  |   | 
Puk  |  21. 05. 2019 19:44

Prectete si neco o prodejich Renault Nissan Mitsubishi...

Odpovědět  |   | 
pacho  |  22. 05. 2019 18:15

zasa netreba mať klapky na očiach a ortodoxní VAG-isti, by mohli aj trocha rozmýšlať. Tento motor, začne zrejme montovať aj mercedes, samozrejme aj nissan, takže tie vyrobené kusy motorov budú kdesi inde ak pri vw. ďalšia vec, nechce sa mi hľadať, ale tuším predminulý rok aliancia nissa - renault, predbehol v predaje vw a dokonca aj toyotu, takže by som s tými predajnými číslami bol opatrnejši, a zrejme sú dosť vyrovnané, a jedná sa rádovo len o jednotky 10000ks rozdiel. Nie som prorok rak, ale podľa môjho názoru, po technickéj stránke vw TDi nemá na tieto motory.

Odpovědět  |   | 
Peter  |  23. 05. 2019 07:08

Dobre ale treba porovnať predaj priamej konkurencie.To znamená predaj Megane vs Golf,Talisman vs Passat,Kadjar vs Tiguan.V predaji ich Volkswagen totalne deklasuje takže radšej si ludia priplatia a kupia niečo kvalitnejšie.Jedine Clio vs Polo ma lepšie predaje.Takže keby boli tie Volkswageny také zlé asi by ich ludia nekupovali ? Či ?

Odpovědět  |   | 
Pacho  |  23. 05. 2019 07:37

Cituji: podľa môjho názoru, po technickéj stránke vw TDi nemá na tieto motory. Konec citátu. Tvůj názor je podložen čím? Popiš nám rozdíly v životnosti vstřikovačů, egr ventilů, DPF filtrů, vířivých klapek, ojnic a ložisek na nich, vaček a ventilů, ať se zasmějeme. Nezapomeň přidat konkrétní typy a označení motorů a hlavně ceny jednotlivých dílů. Jsem si jistý, že praskneme smíchy.

Odpovědět  |   | 
Driver  |  23. 05. 2019 07:38

Re: Pacho: Cituji: podľa môjho názoru, po technickéj stránke vw TDi nemá na tieto motory. Konec citátu. Tvůj názor je podložen čím? Popiš nám rozdíly v životnosti vstřikovačů, egr ventilů, DPF filtrů, vířivých klapek, ojnic a ložisek na nich, vaček a ventilů, ať se zasmějeme. Nezapomeň přidat konkrétní typy a označení motorů a hlavně ceny jednotlivých dílů. Jsem si jistý, že praskneme smíchy.

Odpovědět  |   | 
Cyril  |  21. 05. 2019 17:51

Obávám se, že je to přesně naopak voda na mlýn VW. Většina lidí raději sáhne po plnotučném dvoulitru než po podmíráku.

Odpovědět  |   | 
komik  |  21. 05. 2019 18:18

Viz tento test:
https://www.auto.cz/peugeot-rifter-1-5-bluehd... ...
osobně bych si při stejných parametrech raději vybral větší objem, zde i auto.vw píše, že 1.5 je lepší. Frantíci malé diesely umí...

Odpovědět  |   | 
Cyril  |  21. 05. 2019 19:19

Však si za rok za dva řekneme jak tvrdé rány s tímto motorem (abych použil slova nadřečníka) zasadí Megane Golfu nebo Talisman Passatu.

Odpovědět  |   | 
...  |  21. 05. 2019 20:10

Lidi jsou s davem, já bych raději bral Talisman než Passat.

Odpovědět  |   | 
Cyril  |  22. 05. 2019 11:01

Podstatné není co by kupovali bychaři, ale co skutečně kupují reální kupci co mají chechtáky v kapse a ti kupují Passata. Třeba ta 1.7 je tak geniální motor, že se to změní, když je to tak tvrdá rána pro VW jak zde tvrdí pacho.

Odpovědět  |   | 
Cvt  |  21. 05. 2019 18:59

Krám nebo krám, je to jedno, ty Francouzské jsou alespoň komfortní, tišší, kultivované, narozdíl od nafty VW.

Odpovědět  |   | 
Jiří  |  22. 05. 2019 11:04

Jo to určitě, Frantíci dnes umí jenom čtyřválce, takže mluvit o tichosti a kultivovanosti může jenom blázen. VW umí v naftě šestiválce i osmiválce, to je něco o čem se Frantíkům ani nesní.

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  22. 05. 2019 16:12

Ty by ses měl taky probudit.

Odpovědět  |   | 
Jiří  |  22. 05. 2019 17:22

Probudit by se měli hlavně Frantíci, protože v prestižních dieselech jim totálně ujel vlak.

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  22. 05. 2019 18:24

Odpovědět  |   | 
komik  |  23. 05. 2019 12:13

a do kolika % produkce se vicehrnky dávají? Pořád to klesá a nyní je trend 4hrnek+elektromotor - třeba ve všech Volvech.. A třeba Renault úspěšně oprašuje své letité 1.5dci, na západě i jako Mild hybrid. Jsou v tom dal než VW, pokud zapracuji do hybridů i tento motor, bude stačit 99% kupujících... sice jen 50% diskuteru, ti ale konta neplní :).

Odpovědět  |   | 
Jiří  |  23. 05. 2019 14:58

Do kolika procent se dávají je irelevantní, 1% lidí baští výběrovou šunku a 99% sekanou z lidlu umletou z odpadu.
V mildhybridech je naopak Renault silně pozadu, VW má mildhybrid jak se čtyřválcem
https://www.autorevue.cz/volkswagen-passat-2019-fa... ...
tak s šestiválcem
https://auto-mania.cz/nove-audi-sq5-tdi-je-mild... ...
a ta auta se běžně prodávají, Rencek o nich leda mluví.

Odpovědět  |   | 
komik  |  23. 05. 2019 23:05

V passatu novinka 2019 ve scenicu na trhu od 2017
https://www.greencarguide.co.uk/car-reviews-and-road-test... ...
psát něco o audi... je trochu jiný segment. To je jako poměřovat si kdo má delší klacík a jestli bratr nemá větší... U VW gruppe je nějaká technika, renault gruppe má zas jinou.. silnější hybrid je třeba v Mitsubishi outlander a třeba Infiniti má hybridní 3.5 V6... a pokud bychom srovnávali všechny pohony, tak renault s nissanem mají nejprodávanější elektroauta světa. Článek je o malém dieselu a ty prostě frantíci udělat umí a pokud má základní 1.7 dci 150hp a nahrazuje základní 1.6 130 hp, tak si myslím, že motor 1.6 160 hp nahradí 1.7 cca 175 hp a jeden koník je celkem stálá veličina, takže těch 175 je dost i třeba na takový talisman. Navíc v nabídce je stále 2.0dci 200hp a pro užitkáče a terenní auta (master, navara) 2.3 dci. Takže výkonové spektrum které renault nabízí je pokryté diesely v pohodě.

Odpovědět  |   | 
E15  |  22. 05. 2019 19:02

typický mor evropských měst, zvuk traktoru a smrad radši nekomentuju...

Odpovědět  |   | 
Lukas  |  26. 05. 2019 10:54

Megane by byl skvělý kdyby měl vzadu místo jako Octavie. Bohužel je pro rodinu nepraktický. Mám Lagunu GT a tam už je to na hraně jinak fantastický auto bez poruchy za deset let.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Honda GL1800 Gold Wing DCT: Motorka za mega! Skoro...

Honda GL1800 Gold Wing DCT

Šestiválcový cestovní křižník s unikátní podvozkovou konstrukcí je to nejrozmařilejší, co Honda v jedné stopě nabízí. Gold Wing je ale zároveň také s velkou rezervou tou nejdražší dvoukolovou Hondou. Má vrcholné provedení šesté generace zlatokřídlé legendy čím opodstatnit cenovku zvící bezmála 900.000 Kč?

včera | Petr Schnagl | 8 příspěvků
TEST Volkswagen T-Cross 1.0 TSI DSG R-Line: Důležitá módní záležitost

VW T-Cross 1.0 TSI DSG

Volkswagen rozštěpil Polo na dva samostatné modely. Oplastované CrossPolo je minulostí a jeho pozici zastoupila novinka jménem T-Cross. Nabízí kromě zvýšené stavby karoserie ještě něco?

15.  6.  2019 | Miro Mihálik | 54 příspěvků
První svezení se Seatem Leon TGI 1.5 TSI. Pod 1 Kč/km i s větším motorem?

Seat Leon TGI (první svezení)

České ceny Seatu Leon TGI po modernizaci pohonného ústrojí známe už od ledna letošního roku. Nyní došlo i na první kilometry za volantem a zdá se, že na dosavadních výhodách se vůbec nic nezměnilo.

11.  6.  2019 | Jan Mička | 15 příspěvků

Nejčtenější články

Levná Škoda Octavia Tour je zpátky. Za 440.000 Kč vybavenější nekoupíte

Levná Škoda Octavia Tour je zpátky. Za 440.…

Verze Tour má v historii Škody Octavia tradici. Nyní se vrací i ve třetí generaci a opět kombinuje bohatou výbavu s atraktivní cenou.

29.  5.  2019 | | 193 N/A
Podívejte se, jak vypadá nejlevnější Škoda Kamiq. Má plechová kola a poklice

Podívejte se, jak vypadá nejlevnější Škoda …

Škoda včera zveřejnila ceny nového crossoveru Kamiq. Vůz láká na bohatou bezpečnostní a komfortní výbavu, v základu to ale po vizuální stránce není žádná hitparáda.

12.  6.  2019 | | 117 N/A
Řídili jsme Škodu budoucnosti za 90 milionů. Vision iV hlava prostě nepobere!

Řídili jsme Škodu budoucnosti za 90 milionů…

Výstavní koncepty rozhodně nejsou určeny k tomu, aby se s nimi jezdilo. Přesto se s vámi už poněkolikáté můžeme podělit o jízdy dojmy, tentokrát se Škodou Vision iV. A ta rozhodně není pouhý výstřel do tmy.

2.  6.  2019 | | 93 N/A
Nová Škoda Octavia na dosud nejlepších ilustracích. Takhle by se vám líbila?

Nová Škoda Octavia na dosud nejlepších ilus…

Čtvrtá generace Škody Octavia by se měla poprvé ukázat ještě před koncem letošního roku. Ruský grafik při tvorbě přiložených ilustrací vycházel z dosud zveřejněných špionážních snímků.

3.  6.  2019 | | 51 N/A
Motorkářský gang na skútrech? Před Mods otcové zamykali hlavně své dcery

Motorkářský gang na skútrech? Před Mods otc…

Jak si představujete motorkářský gang? Určitě ne takhle. A to šlo o jeden z nejnebezpečnějších!

26.  5.  2019 | | 11 N/A