Renault Mégane dorazí do Frankfurtu s faceliftem

25 komentářů

Zdenda
8. září • 21:38

Nejhečí a nejlepší auto ve třídě.Moje.Renault jede.Držím palce ať jich potkávám hodně.B-]:-)

legnaw
9. září • 14:04

aaa pan je esteeeet.... coz takhle zabehnout k ophtalmologovi?

Ghostyx
8. září • 21:08

Tak toto se povedlo... ;-) A moc! Vypadá líp, než leckterá konkurence s novými modely... B-] Bravo Renault!

LOL
9. září • 10:15

jako vtip dobrý.Megane byl vždycky celkem hnusné auto, ale tyhle novotvary tomu dávají korunu.

Ferda
7. září • 10:02

Facelift a hned 3 vzhledy vozů. Moc pěkný. Osobně bych bral to GT. Ten předek je super!Doufám, že zasraný korejci přestanou vymejvat hlavy lidem v televizi těma žvástama a lidi začnou zase kupovat pořádná kvalitní auta a slavné značky, které mají historii a kvalitu v autě a né na papíře! Moc si to přeju
Tím myslím hlavně Renault, Peugeot, Citroen, Ford, Mazda, Toyota, VW, Seat, Opel a další.
Už mě sere co toho po silnicích jezdí a když v tom vidím ty divný křupany z vesnic, tak si říkám, že to jsou přesně ty lidi co mají doma naskrbleno stojí ve frontě když je mléko v akci a chlastaj doma v kredencu lahváče a volí komunisty.
3-[

LOL
9. září • 13:31

slavné kvalitní (!!) značky? Seat, Rencek, Citroš a Opel? Řekněte wow! :-DSeat pomalu odepisují i ve Wolfsburgu, když tam přenesli výrobu A4 (přejmenováno na EXEO) a kvalita a zpracování šlo DRASTICKY dolů. Rencky nemá smysl zmiňovat, to jsou auta vzniklá protřepáváním dílů (samozřejmě každou chvíli jiných, takže objednávat díly je práce pro znalce).Co si lidi kupují, to tě srát může, ale to je asi tak vše. Já si taky myslím své o lidech co kupují auto s pohlavním orgánem na kapotě (notorické "Škodiče" nebo "Kiatiky" nevyjímaje). :-D Nomen omen.

Big S
9. září • 17:03

Tos jim to všem ale nandal...! Ty musíš být mega cool borec, můžu s tebou kamarádit?

LOL
9. září • 21:59

můžeš, ale musíš mít pindíka aspoň 30cm, ale ne více než 35 cm, protože to bys měl víc než já, a to bychom kamarády být nemohli!

JuDr. Dolfi
7. září • 12:56

B-] hlavně nevolit sionisty 3-[

Janek
6. září • 15:57

Moc hezký. Můj favorit pokud bych se rozhodoval. A když vemu, že je to pouze facelift a srovnám to ala. předražená nuda Golf nebo nový 308, tak je to doladěno do krásných tvarů.

kukol
6. září • 17:22

Pokud dorovnáš výbavu, tak je Golf levnější než Mégane.

Janek
9. září • 7:28

8letý kluk souseda řekl "kdo dělá chytrýho je většinou blbej":-D

Ondrej
6. září • 21:33

A ted tu o Karkulce.

kukol
7. září • 7:46

Tak si třeba porovnej Mégane 1.2 TCe a Golf se silnějším 1.2 TSI. Prostě nejen v západní Evropě ale i u nás už začíná být VW levnější než Renault. Renault si nechává za kvalitu zaplatit a třeba na příkladu Clia je vidět, že mu tato strategie vychází. Dražší Clio se prodává lépe než levnější Polo.

Ondřej
7. září • 10:15

Hlavně se Renaultu daří pořád prodávat prehistorickou atmosférickou šestnáctistovku. Pro plno lidí je miniturbomotůrek do auta vážící přes tunu nepřijatelný. VW se na to vybodl a vypadl tak mnoha lidem z hledáčku pro nákup.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Big S
7. září • 12:59

Protože ta golfova atmosferická čtrnáctistovka byla fakt slaboučká - kolik to mělo, 55 kW...? - Zlatých sto koní v meganu...

Ondřej
7. září • 21:30

Pokud se nepletu, tak koncern má k dispozici víc atmosférických motorů. Třeba předchozí Octavia se prodávala s 1.6 MPI a 75 kW ;-)

Big S
8. září • 14:48

To samozřejmě ano, já jsem myslel jako základní motorizaci...

Big S
7. září • 8:59

Megane 1.2 TCE 85 kW Advantage - 334 900 Kč
Golf 1.2 TSI 77 kW Trendline - 373 900 KčVýbavy jsou srovnatelné až na mech. klimu u Meganu, ovšem po příplatku 12 000 Kč za Confort pack získáte kromě aut. klimy i kožený volant a tempomat, který u Trendlinu zase chybí. Golf má samozřejmě své klady, pro mě osobně například i design, ovšem tenhle facelift se Renaultu opravdu povedl.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
kukol
7. září • 17:59

Megane 1.2 TCE 85 kW Advantage (+ klima a el. ruční brzda) - ceníková cena 413 400 - v akci za 363 400,-
Golf 1.2 TSI 77 kW Trendline - 373 900 Kč - ceníková cena

Big S
8. září • 14:45

Mě nezajímají hrátky s ceníky, pro mě je podstatné, za kolik auto seženu v reálu. A srovnatelně vybavený Megane bude při placení o 30-40 tisíc levnější.

twistedTSD
8. září • 18:06

Pokud se nemýlím, vyprodávají se teď předFL modely. A to pak není moc divu, že ceny klesají.

Ondřej
6. září • 14:20

Vypadá to jak Focus.

LOL
9. září • 10:32

Mně to teda zadkem připomíná spíše proceed, obojí stejně hnusné.

Rüdiger
6. září • 14:38

Avšak Focus je ohyzdný, toto je balada !!!

Doporučujeme

Články odjinud