Takto před 30 lety vypadal Renault Mégane. Jeho výbava ohromí i dnes

40 komentářů

Vít Chalupa
24. července • 7:40

Tak na 80.léta opravdu velmi nadčasový design. A ten interiér :-O...za takové autíčko bych se nestyděl ani dnes.
Renault hezká auta uměl vždy. Laguna 2 uvedená na trh kolem r.2000 také měla nadčasový design, bohužel s kvalitou a dílenským zpracováním už to tak valné nebylo...:-/

Al Pok
7. června • 19:19

Nádhera. A to bylo také naposledy, co v Renaultu přemýšleli....

jaroslav ch
4. srpna • 23:15

stejně pitomé jako Vel Satis

Brutus
2. března • 20:57

Je vidět ty kundíksichte, že jsi v Velsatisu nikdy nejel

Petr Maleček (dj.kure)
18. srpna • 14:05

Správně, pomlouvej, ty nulo. Až dokážeš něco lepšího, tak se vyjadřuj. Zrovna Vel Satis je luxusní vozidlo s fururistickým vzhledem.

triangularis
25. října • 12:03

Bol som majiteľom poface VS 3.0 dCi Initiale Paris a nedám na to auto dopustiť, stále sa zamýšľam nad kúpou poface VS 3,5, hoci momentálne jazdim na Porche Panamera turbo...

gf
5. srpna • 0:57

Bože proč jsou na světě takový idioti jako ty, co umí jenom pomlouvat a sami nic nedokázali (a nikdy nic nedokážou). Seš prostě pitomec.

Phoenix
4. srpna • 8:48

Když se na to člověk dívá, tak zjistí, že nakonec ty tvary Renault použil - Avantime, Vel Satis, Megane 2. generace - ten tvar zádě je velice podobný...

hmm
4. srpna • 8:55

jj vel satis taky dobrej fail

SMRT
24. července • 7:30

Tak tak.... Vel Satis měl tak špatně navržené chlazení motoru až bylo nedostatečné!!! a to bylo rádoby luxusní auto, ale totálně odfláknutá pohonná jednotka.

Petr Maleček (dj.kure)
18. srpna • 14:04

Proč myslíš? Luxusní auto.

pouch
15. dubna • 10:40

Nikdo ho nechtel... a dnes na nej prakticky ani nejsou dily.

Pavel
3. srpna • 11:52

Frantíci jsou bezpochyby mistři na koncepty. Ty, které se pak nikdy nevyráběly. Mně třeba fascinoval Citroen Tubiqe a zem se slehla. Ostatně i u nás bylo spousta konceptů. V šedesátých letech jsem měl možnost vidět různé koncepty Š 1000 MB a dodnes si myslím, že byla vybrána ta nejhorší varianta...Pozn. šlo o zkoušky aerodynamiky a modely měly vyměnitelné přední i zadní díly.

Petr Maleček (dj.kure)
18. srpna • 14:04

Pravda. Na druhou stranu zároveň patří mezi ty, kteří větší množství konceptů zrealizují (i když třeba v jiné podobě). A nemají se za co stydět.

David
3. srpna • 11:39

Tak tady šlo spíš o vize kam se vyvyjí technika u techto konceptu ne?to je tak dodnes a neco se ujme neco ne..vetsina toho je ale dnes bezna vybava. ...tyhle koncepty se musi brat jako smer vyvoje a ne presny koncept auta na silnice...jak nyvto vypadalo kdxby to prezentovali na starym aute asi :-)

Driver
3. srpna • 12:27

Některé koncepty se bez větších změn dostanou do výroby a z některých se nepoužije ani název. Sice to je trošku jinak a jde o to, jaký koncept to je, zda prezentační nebo převýrobní, ale v principu ten koncept z článku je kravina. Když už Renault udělá Avantime v plné palbě, tak stojí co Mercedes. Od drahých luxusních aut ale zákazníci vyžadují styl a né kolotočářský nevkus. I Hyundai s tím bojuje a přitom už má Genesis daleko daleko nad úrovní nějakého Superba. Rozdíl je, že Škodovka je ziskovější než Audi a Nexus ztrátový a padají prodeje, i když je reálně mnohem lepší a to o několik levelů, než Superb.

pacho
3. srpna • 22:56

panebože a bez tej škodovky by to nešlo?. VeĎ to je len koncept. !!! A a propo, spomínaš si na koncept romstera?? aky podareny a v skutočnosti to bol prepadák, ktorý aj prestali pre nezaujem/neziskovosť vyrábať.

mpolan
4. srpna • 11:23

Roomster byl na svou odlišnost velmi úspěšným autem. Jestli si pamatuješ, tak jej zrušili kvůli nutnosti ušetřit na pokuty za Dieselgate. Nový Roomster byl už vyvinutý.

Brutus
2. března • 20:55

Hovno. Roomsterbyl propadák a hlavně strašný poruchový nekvalitní nepohodlný křáp

pacho
4. srpna • 15:40

hej hej roomster, fakt bol taký úspešný, že neprežil ani jeden výrobný cyklus. Ono nie je podstatné: "lebo diselgate". Presne ten istý osud po jednom výrobnom cykle očakáva aj "megaúspešný" Rapid, ktorý od základu musia zmeniť, a pravdepodobne zmenia aj jeho názov.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
tom
5. srpna • 9:24

A co ma byt, podle vas kefalin, ten výrobní cyklus?

mpolan
4. srpna • 18:56

Jasně... a proto se ho prodalo přes třista tisíc kusů a vydržel ve výrobě deset let, dosahoval čtvrtinového až třetinového podílu prodejů Fabie, dokonce více, než Fabia kombi...

jim
5. srpna • 7:36

roomster se začal prodávat, až když v MB pochopili, že nemá větší cenu než fabie combi ;-)

pacho
4. srpna • 22:25

neviem odkiaľ čerpáš čísla. Ak je to pravda, čo píšeš, tak ročne ich vyrobili 30 t ks/rok, tak to je fakt "úspech", na úrovní škody 110.

mpolan
5. srpna • 8:28

Samozřejmě, protože to auto mělo přeci prodejně překonat Fabii i Octavii dohromady, že?
Vzpamatuj se, byla to "jen" karosářská varianta Fabky, která v prodejích vyrovnala Fabii kombi. Jestli ti to pořád přijde jako neúspěch, pak jsi prostě vůl.

pacho
5. srpna • 20:11

prosím Ťa, za to, že mám odlišný názor ako Ty, nemusíš mi nadávať do volov. Či došli argumenty, začína nadávanie, a zhadzovanie protistrany???: ďakujem neprosím.

Fri
4. srpna • 13:21

Roomster byl úspěšný je na pár trzích, nejvíce u nás kde část kloentelibsivani neumí přestavit ze by koupili něco jiného než škodovku, prestoze takove berlingo by jim posloužilo 2x lépe.
A ten pripraveny novy roomster byl jen Caddy s prilepenymi znaky Škoda.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
mpolan
4. srpna • 18:51

Jo, proto ho taky zrušili tak snadno.

Fri
4. srpna • 13:22

Klientely by si ani...

bzzz
4. srpna • 12:33

Taky mam pocit, ze Roomster byl celkem uspesny.

Petr
3. srpna • 9:35

Renault plnej šitozní elektroniky.. To byl odjakživa masochistuv vlhkej sen.

Zub
28. června • 11:38

Zrovna jsem byl u autoeletrikáře doplnit klimu do Espace.
Koukám po parkovišti a samej germán.
Jedničková octa dle účasti je už taky za zenitem.

Petr Maleček (dj.kure)
18. srpna • 14:03

Možná by sis měl uvědomit od koho ta elektronika je. Kdo ty řídící jednotky vyrábí. Ve většině případů BOSCH nebo Siemens. Určitě víš, odkud tito výrobci jsou ;-)

gf
5. srpna • 1:05

Ty přesne ukazuješ jak je lidskej mozek nedokonalej. Ne jako vážně, renault měl jeden cas problem s elektronikou, ale ted uz to tak neplati - nema rozhodne vetsi problemy nez kterej koliv jinej vyrobce, vcetne tvyho oblibenyho koncernu. Ale bohuzel pro nej, spatny povesti se jen tak nezbavi, protoze hodne primitivnich individui (jako treba ty) o tom budou mluvit do konce zivota. Ale to si neber osobne, lidskej mozek neni dokonalej a primitivnich lidi jako ty je vetsina.

tom
5. srpna • 9:22

Ono je to tak nejak obecne. Problémové TSI se přestaly masové vyrábět v roce 2012, ale dodnes si do nich spousta lidi rado kopne. Na druhou stranu treba diesel boxer nebo mazdi skyactive d jsou problematicke stale, ale jakmile to reknes, tak te fans ukamenuji, ze je neumis pouzivat a nemenis olej po 5000 km;-). Je to spise o mysleni, nez o technice samotné, proste je in bejt proti francouzum, kpncernu a občas italii:-)

tom
3. srpna • 10:42

Zas tak kriticky bych nebyl. Treba normální megane je úplně v poho, na rozdíl napr.od scenicu, se kterým jsem mel docela problémy.
Nicmene u tohohle auta, s ohledem na stav elektroniky, bych chtel videt, kam by slo vsechno odpadni teplo. A ty lcd v ty době, sice seiko dělali televizní hodinky, ale pohyb a rozliseni...

Driver
3. srpna • 8:45

Kéž by na trhu bylo více praktických aut třeba typu Liftback a podobně, s velkým rozvorem, kde se dá sedět i vzadu, a velkým kufrem, univerzální auto které zvládá vše. Tyhle šílenosti viz článek, jsou sice krásné, ale nikdo za ně nehodlá utrácet;-)

Lidl
3. srpna • 9:20

kup si kamion ten je praktickej az az

tom
3. srpna • 10:43

Ma pravdu, taky jsem sháněl liftback, do kterého by si vzadu sedl člověk alespoň 190 cm. A skončil jsem u talismanu break;-)

Brutus
2. března • 20:54

Blbost co zde říkáš

Doporučujeme

Články odjinud