Tak na 80.léta opravdu velmi nadčasový design. A ten interiér :-O...za takové autíčko bych se nestyděl ani dnes.Renault hezká auta uměl vždy. Laguna 2 uvedená na trh kolem r.2000 také měla nadčasový design, bohužel s kvalitou a dílenským zpracováním už to tak valné nebylo...:-/
Nádhera. A to bylo také naposledy, co v Renaultu přemýšleli....
stejně pitomé jako Vel Satis
Je vidět ty kundíksichte, že jsi v Velsatisu nikdy nejel
Správně, pomlouvej, ty nulo. Až dokážeš něco lepšího, tak se vyjadřuj. Zrovna Vel Satis je luxusní vozidlo s fururistickým vzhledem.
Bol som majiteľom poface VS 3.0 dCi Initiale Paris a nedám na to auto dopustiť, stále sa zamýšľam nad kúpou poface VS 3,5, hoci momentálne jazdim na Porche Panamera turbo...
Bože proč jsou na světě takový idioti jako ty, co umí jenom pomlouvat a sami nic nedokázali (a nikdy nic nedokážou). Seš prostě pitomec.
Když se na to člověk dívá, tak zjistí, že nakonec ty tvary Renault použil - Avantime, Vel Satis, Megane 2. generace - ten tvar zádě je velice podobný...
jj vel satis taky dobrej fail
Tak tak.... Vel Satis měl tak špatně navržené chlazení motoru až bylo nedostatečné!!! a to bylo rádoby luxusní auto, ale totálně odfláknutá pohonná jednotka.
Proč myslíš? Luxusní auto.
Nikdo ho nechtel... a dnes na nej prakticky ani nejsou dily.
Frantíci jsou bezpochyby mistři na koncepty. Ty, které se pak nikdy nevyráběly. Mně třeba fascinoval Citroen Tubiqe a zem se slehla. Ostatně i u nás bylo spousta konceptů. V šedesátých letech jsem měl možnost vidět různé koncepty Š 1000 MB a dodnes si myslím, že byla vybrána ta nejhorší varianta...Pozn. šlo o zkoušky aerodynamiky a modely měly vyměnitelné přední i zadní díly.
Pravda. Na druhou stranu zároveň patří mezi ty, kteří větší množství konceptů zrealizují (i když třeba v jiné podobě). A nemají se za co stydět.
Tak tady šlo spíš o vize kam se vyvyjí technika u techto konceptu ne?to je tak dodnes a neco se ujme neco ne..vetsina toho je ale dnes bezna vybava. ...tyhle koncepty se musi brat jako smer vyvoje a ne presny koncept auta na silnice...jak nyvto vypadalo kdxby to prezentovali na starym aute asi :-)
Některé koncepty se bez větších změn dostanou do výroby a z některých se nepoužije ani název. Sice to je trošku jinak a jde o to, jaký koncept to je, zda prezentační nebo převýrobní, ale v principu ten koncept z článku je kravina. Když už Renault udělá Avantime v plné palbě, tak stojí co Mercedes. Od drahých luxusních aut ale zákazníci vyžadují styl a né kolotočářský nevkus. I Hyundai s tím bojuje a přitom už má Genesis daleko daleko nad úrovní nějakého Superba. Rozdíl je, že Škodovka je ziskovější než Audi a Nexus ztrátový a padají prodeje, i když je reálně mnohem lepší a to o několik levelů, než Superb.
panebože a bez tej škodovky by to nešlo?. VeĎ to je len koncept. !!! A a propo, spomínaš si na koncept romstera?? aky podareny a v skutočnosti to bol prepadák, ktorý aj prestali pre nezaujem/neziskovosť vyrábať.
Roomster byl na svou odlišnost velmi úspěšným autem. Jestli si pamatuješ, tak jej zrušili kvůli nutnosti ušetřit na pokuty za Dieselgate. Nový Roomster byl už vyvinutý.
Hovno. Roomsterbyl propadák a hlavně strašný poruchový nekvalitní nepohodlný křáp
hej hej roomster, fakt bol taký úspešný, že neprežil ani jeden výrobný cyklus. Ono nie je podstatné: "lebo diselgate". Presne ten istý osud po jednom výrobnom cykle očakáva aj "megaúspešný" Rapid, ktorý od základu musia zmeniť, a pravdepodobne zmenia aj jeho názov.
A co ma byt, podle vas kefalin, ten výrobní cyklus?
Jasně... a proto se ho prodalo přes třista tisíc kusů a vydržel ve výrobě deset let, dosahoval čtvrtinového až třetinového podílu prodejů Fabie, dokonce více, než Fabia kombi...
roomster se začal prodávat, až když v MB pochopili, že nemá větší cenu než fabie combi ;-)
neviem odkiaľ čerpáš čísla. Ak je to pravda, čo píšeš, tak ročne ich vyrobili 30 t ks/rok, tak to je fakt "úspech", na úrovní škody 110.
Samozřejmě, protože to auto mělo přeci prodejně překonat Fabii i Octavii dohromady, že?Vzpamatuj se, byla to "jen" karosářská varianta Fabky, která v prodejích vyrovnala Fabii kombi. Jestli ti to pořád přijde jako neúspěch, pak jsi prostě vůl.
prosím Ťa, za to, že mám odlišný názor ako Ty, nemusíš mi nadávať do volov. Či došli argumenty, začína nadávanie, a zhadzovanie protistrany???: ďakujem neprosím.
Roomster byl úspěšný je na pár trzích, nejvíce u nás kde část kloentelibsivani neumí přestavit ze by koupili něco jiného než škodovku, prestoze takove berlingo by jim posloužilo 2x lépe.A ten pripraveny novy roomster byl jen Caddy s prilepenymi znaky Škoda.
Jo, proto ho taky zrušili tak snadno.
Klientely by si ani...
Taky mam pocit, ze Roomster byl celkem uspesny.
Renault plnej šitozní elektroniky.. To byl odjakživa masochistuv vlhkej sen.
Zrovna jsem byl u autoeletrikáře doplnit klimu do Espace.Koukám po parkovišti a samej germán.Jedničková octa dle účasti je už taky za zenitem.
Možná by sis měl uvědomit od koho ta elektronika je. Kdo ty řídící jednotky vyrábí. Ve většině případů BOSCH nebo Siemens. Určitě víš, odkud tito výrobci jsou ;-)
Ty přesne ukazuješ jak je lidskej mozek nedokonalej. Ne jako vážně, renault měl jeden cas problem s elektronikou, ale ted uz to tak neplati - nema rozhodne vetsi problemy nez kterej koliv jinej vyrobce, vcetne tvyho oblibenyho koncernu. Ale bohuzel pro nej, spatny povesti se jen tak nezbavi, protoze hodne primitivnich individui (jako treba ty) o tom budou mluvit do konce zivota. Ale to si neber osobne, lidskej mozek neni dokonalej a primitivnich lidi jako ty je vetsina.
Ono je to tak nejak obecne. Problémové TSI se přestaly masové vyrábět v roce 2012, ale dodnes si do nich spousta lidi rado kopne. Na druhou stranu treba diesel boxer nebo mazdi skyactive d jsou problematicke stale, ale jakmile to reknes, tak te fans ukamenuji, ze je neumis pouzivat a nemenis olej po 5000 km;-). Je to spise o mysleni, nez o technice samotné, proste je in bejt proti francouzum, kpncernu a občas italii:-)
Zas tak kriticky bych nebyl. Treba normální megane je úplně v poho, na rozdíl napr.od scenicu, se kterým jsem mel docela problémy.Nicmene u tohohle auta, s ohledem na stav elektroniky, bych chtel videt, kam by slo vsechno odpadni teplo. A ty lcd v ty době, sice seiko dělali televizní hodinky, ale pohyb a rozliseni...
Kéž by na trhu bylo více praktických aut třeba typu Liftback a podobně, s velkým rozvorem, kde se dá sedět i vzadu, a velkým kufrem, univerzální auto které zvládá vše. Tyhle šílenosti viz článek, jsou sice krásné, ale nikdo za ně nehodlá utrácet;-)
kup si kamion ten je praktickej az az
Ma pravdu, taky jsem sháněl liftback, do kterého by si vzadu sedl člověk alespoň 190 cm. A skončil jsem u talismanu break;-)
Blbost co zde říkáš
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.