Takto před 30 lety vypadal Renault Mégane. Jeho výbava ohromí i dnes

Driver  |  03. 08. 2018 08:45

Kéž by na trhu bylo více praktických aut třeba typu Liftback a podobně, s velkým rozvorem, kde se dá sedět i vzadu, a velkým kufrem, univerzální auto které zvládá vše. Tyhle šílenosti viz článek, jsou sice krásné, ale nikdo za ně nehodlá utrácet

Odpovědět  |   | 
Lidl  |  03. 08. 2018 09:20

kup si kamion ten je praktickej az az

Odpovědět  |   | 
tom  |  03. 08. 2018 10:43

Ma pravdu, taky jsem sháněl liftback, do kterého by si vzadu sedl člověk alespoň 190 cm. A skončil jsem u talismanu break

Odpovědět  |   | 
Petr  |  03. 08. 2018 09:35

Renault plnej šitozní elektroniky.. To byl odjakživa masochistuv vlhkej sen.

Odpovědět  |   | 
tom  |  03. 08. 2018 10:42

Zas tak kriticky bych nebyl. Treba normální megane je úplně v poho, na rozdíl napr.od scenicu, se kterým jsem mel docela problémy.
Nicmene u tohohle auta, s ohledem na stav elektroniky, bych chtel videt, kam by slo vsechno odpadni teplo. A ty lcd v ty době, sice seiko dělali televizní hodinky, ale pohyb a rozliseni...

Odpovědět  |   | 
gf  |  05. 08. 2018 01:05

Ty přesne ukazuješ jak je lidskej mozek nedokonalej. Ne jako vážně, renault měl jeden cas problem s elektronikou, ale ted uz to tak neplati - nema rozhodne vetsi problemy nez kterej koliv jinej vyrobce, vcetne tvyho oblibenyho koncernu. Ale bohuzel pro nej, spatny povesti se jen tak nezbavi, protoze hodne primitivnich individui (jako treba ty) o tom budou mluvit do konce zivota. Ale to si neber osobne, lidskej mozek neni dokonalej a primitivnich lidi jako ty je vetsina.

Odpovědět  |   | 
tom  |  05. 08. 2018 09:22

Ono je to tak nejak obecne. Problémové TSI se přestaly masové vyrábět v roce 2012, ale dodnes si do nich spousta lidi rado kopne. Na druhou stranu treba diesel boxer nebo mazdi skyactive d jsou problematicke stale, ale jakmile to reknes, tak te fans ukamenuji, ze je neumis pouzivat a nemenis olej po 5000 km. Je to spise o mysleni, nez o technice samotné, proste je in bejt proti francouzum, kpncernu a občas italii

Odpovědět  |   | 

Možná by sis měl uvědomit od koho ta elektronika je. Kdo ty řídící jednotky vyrábí. Ve většině případů BOSCH nebo Siemens. Určitě víš, odkud tito výrobci jsou

Apple iPhone 8 64GB Space Gray (Vodafone) | Apple iPod Shuffle 3rd gen 2GB Pink | Apple MacBook Pro 13" (Mid 2012, i5, 8GB RAM, 120GB SSD) |

Odpovědět  |   | 
David  |  03. 08. 2018 11:39

Tak tady šlo spíš o vize kam se vyvyjí technika u techto konceptu ne?to je tak dodnes a neco se ujme neco ne..vetsina toho je ale dnes bezna vybava. ...tyhle koncepty se musi brat jako smer vyvoje a ne presny koncept auta na silnice...jak nyvto vypadalo kdxby to prezentovali na starym aute asi

Odpovědět  |   | 
Driver  |  03. 08. 2018 12:27

Některé koncepty se bez větších změn dostanou do výroby a z některých se nepoužije ani název. Sice to je trošku jinak a jde o to, jaký koncept to je, zda prezentační nebo převýrobní, ale v principu ten koncept z článku je kravina. Když už Renault udělá Avantime v plné palbě, tak stojí co Mercedes. Od drahých luxusních aut ale zákazníci vyžadují styl a né kolotočářský nevkus. I Hyundai s tím bojuje a přitom už má Genesis daleko daleko nad úrovní nějakého Superba. Rozdíl je, že Škodovka je ziskovější než Audi a Nexus ztrátový a padají prodeje, i když je reálně mnohem lepší a to o několik levelů, než Superb.

Odpovědět  |   | 
pacho  |  03. 08. 2018 22:56

panebože a bez tej škodovky by to nešlo?. VeĎ to je len koncept. !!! A a propo, spomínaš si na koncept romstera?? aky podareny a v skutočnosti to bol prepadák, ktorý aj prestali pre nezaujem/neziskovosť vyrábať.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  04. 08. 2018 11:23

Roomster byl na svou odlišnost velmi úspěšným autem. Jestli si pamatuješ, tak jej zrušili kvůli nutnosti ušetřit na pokuty za Dieselgate. Nový Roomster byl už vyvinutý.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  04. 08. 2018 12:33

Taky mam pocit, ze Roomster byl celkem uspesny.

Odpovědět  |   | 
Fri  |  04. 08. 2018 13:21

Roomster byl úspěšný je na pár trzích, nejvíce u nás kde část kloentelibsivani neumí přestavit ze by koupili něco jiného než škodovku, prestoze takove berlingo by jim posloužilo 2x lépe.
A ten pripraveny novy roomster byl jen Caddy s prilepenymi znaky Škoda.

Odpovědět  |   | 
Fri  |  04. 08. 2018 13:22

Klientely by si ani...

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  04. 08. 2018 18:51

Jo, proto ho taky zrušili tak snadno.

Odpovědět  |   | 
pacho  |  04. 08. 2018 15:40

hej hej roomster, fakt bol taký úspešný, že neprežil ani jeden výrobný cyklus. Ono nie je podstatné: "lebo diselgate". Presne ten istý osud po jednom výrobnom cykle očakáva aj "megaúspešný" Rapid, ktorý od základu musia zmeniť, a pravdepodobne zmenia aj jeho názov.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  04. 08. 2018 18:56

Jasně... a proto se ho prodalo přes třista tisíc kusů a vydržel ve výrobě deset let, dosahoval čtvrtinového až třetinového podílu prodejů Fabie, dokonce více, než Fabia kombi...

Odpovědět  |   | 
pacho  |  04. 08. 2018 22:25

neviem odkiaľ čerpáš čísla. Ak je to pravda, čo píšeš, tak ročne ich vyrobili 30 t ks/rok, tak to je fakt "úspech", na úrovní škody 110.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  05. 08. 2018 08:28

Samozřejmě, protože to auto mělo přeci prodejně překonat Fabii i Octavii dohromady, že?
Vzpamatuj se, byla to "jen" karosářská varianta Fabky, která v prodejích vyrovnala Fabii kombi. Jestli ti to pořád přijde jako neúspěch, pak jsi prostě vůl.

Odpovědět  |   | 
pacho  |  05. 08. 2018 20:11

prosím Ťa, za to, že mám odlišný názor ako Ty, nemusíš mi nadávať do volov. Či došli argumenty, začína nadávanie, a zhadzovanie protistrany???: ďakujem neprosím.

Odpovědět  |   | 
jim  |  05. 08. 2018 07:36

roomster se začal prodávat, až když v MB pochopili, že nemá větší cenu než fabie combi

Odpovědět  |   | 
tom  |  05. 08. 2018 09:24

A co ma byt, podle vas kefalin, ten výrobní cyklus?

Odpovědět  |   | 
Pavel  |  03. 08. 2018 11:52

Frantíci jsou bezpochyby mistři na koncepty. Ty, které se pak nikdy nevyráběly. Mně třeba fascinoval Citroen Tubiqe a zem se slehla. Ostatně i u nás bylo spousta konceptů. V šedesátých letech jsem měl možnost vidět různé koncepty Š 1000 MB a dodnes si myslím, že byla vybrána ta nejhorší varianta...Pozn. šlo o zkoušky aerodynamiky a modely měly vyměnitelné přední i zadní díly.

Odpovědět  |   | 

Pravda. Na druhou stranu zároveň patří mezi ty, kteří větší množství konceptů zrealizují (i když třeba v jiné podobě). A nemají se za co stydět.

Apple iPhone 8 64GB Space Gray (Vodafone) | Apple iPod Shuffle 3rd gen 2GB Pink | Apple MacBook Pro 13" (Mid 2012, i5, 8GB RAM, 120GB SSD) |

Odpovědět  |   | 
Phoenix  |  04. 08. 2018 08:48

Když se na to člověk dívá, tak zjistí, že nakonec ty tvary Renault použil - Avantime, Vel Satis, Megane 2. generace - ten tvar zádě je velice podobný...

Odpovědět  |   | 
hmm  |  04. 08. 2018 08:55

jj vel satis taky dobrej fail

Odpovědět  |   | 

Proč myslíš? Luxusní auto.

Apple iPhone 8 64GB Space Gray (Vodafone) | Apple iPod Shuffle 3rd gen 2GB Pink | Apple MacBook Pro 13" (Mid 2012, i5, 8GB RAM, 120GB SSD) |

Odpovědět  |   | 
jaroslav ch  |  04. 08. 2018 23:15

stejně pitomé jako Vel Satis

Odpovědět  |   | 
gf  |  05. 08. 2018 00:57

Bože proč jsou na světě takový idioti jako ty, co umí jenom pomlouvat a sami nic nedokázali (a nikdy nic nedokážou). Seš prostě pitomec.

Odpovědět  |   | 

Správně, pomlouvej, ty nulo. Až dokážeš něco lepšího, tak se vyjadřuj. Zrovna Vel Satis je luxusní vozidlo s fururistickým vzhledem.

Apple iPhone 8 64GB Space Gray (Vodafone) | Apple iPod Shuffle 3rd gen 2GB Pink | Apple MacBook Pro 13" (Mid 2012, i5, 8GB RAM, 120GB SSD) |

Odpovědět  |   | 
triangularis  |  25. 10. 2018 12:03

Bol som majiteľom poface VS 3.0 dCi Initiale Paris a nedám na to auto dopustiť, stále sa zamýšľam nad kúpou poface VS 3,5, hoci momentálne jazdim na Porche Panamera turbo...

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Cupra Ateca 2.0 TSI DSG 4Drive: To nejlepší z Česka?

Cupra Ateca 2.0 TSI DSG 4Drive

Sportovní Seaty mají nesmírně dlouhou tradici. Teprve loni se je ale Španělé rozhodli seskupit je pod jednu značku a dát jim novou identitu. A protože SUV v dnešní době táhnou, stal se průkopníkem model Ateca.

včera | Jan Mička | 27 příspěvků
Minitest Mazda 6 2.5 Skyactiv-G A/T: Mimo čas a obvyklé mantinely

Mazda 6 2.5 Skyaktiv-G A/T (minitest)

Vzepřít se jednou provždy kalendáři, jen mládí, nikdy stáří, zpívá v jednom ze svých šlágrů božský Kája. Máme ale tak trochu dojem, že si něco podobného může pobrukovat i Mazda se svou šestkou.

10.  1.  2019 | Miro Mihálik | 88 příspěvků
S VW Touareg napříč Marokem: Existuje vůbec něco, co nezvládne?

S VW Touareg napříč Marokem

Čtyři dny v autě, skoro 1300 ujetých kilometrů a mraky různorodých zážitků, které bych jinak nepochytil za celý rok. Nějak takto by se dalo ve zkratce shrnout putování Marokem za volantem jednoho z nejlepších SUV dnešní doby.

6.  1.  2019 | Jan Mička | 43 příspěvků

Nejčtenější články

Američané mají nový patent na otevírání dveří. Pomůže v kopci i ve větru

Američané mají nový patent na otevírání dve…

Už jsme viděli dveře otevírané do stran, nahoru, dolů nebo zajíždějící do karoserie. Chevrolet ale přišel na to, jak takovou obyčejnou věc udělat ještě elegantnější a bezpečnější.

28.  12.  2018 | | 23 N/A
Majitel Tesly Model 3 ukázal její otřesnou kvalitu. Byla úplně nová

Majitel Tesly Model 3 ukázal její otřesnou …

Tesla se často potýká s negativními ohlasy na kvalitu výroby. Změnilo se něco u jejich nejnovějšího modelu?

27.  12.  2018 | | 211 N/A
Nová Toyota RAV4 má české ceny. Chcete nejlepší dynamiku? Berte hybrid!

Nová Toyota RAV4 má české ceny. Chcete nejl…

Nová generace Toyoty RAV4 přijíždí do Česka s atmosférickým dvoulitrovým čtyřválcem a také jako hybrid. Oba agregáty je možné kombinovat s pohonem předních i všech kol.

8.  1.  2019 | | 101 N/A
Asistent jízdy v pruhu někteří řidiči raději vypínají. IIHS zjišťoval důvod

Asistent jízdy v pruhu někteří řidiči raděj…

Asistence jízdy v pruhu patří k pomocným systémům, které řidiči velice často vypínají. Průzkum IIHS z USA nyní ukázal, že nelibost vůči technologií proudí z jednoduchého důvodu a lze ji přitom lehce vyřešit.

2.  1.  2019 | | 148 N/A
Jako boss: Velký šéf Toyoty opět spatřen ve své unikátní limuzíně Century GRMN

Jako boss: Velký šéf Toyoty opět spatřen ve…

Speciální přiostřená limuzína Toyota Century GRMN se opět ukázala na veřejnosti. Na zadním sedadle samozřejmě neseděl nikdo jiný než samotný prezident automobilky.

12.  1.  2019 | | 23 N/A