Emise převrátily ceník Renaultu Mégane: Už vždy s filtrem a turbem

40 komentářů

j
22. ledna • 19:52

Tak auta jdou pěkně nahoru, a i rencek zdražil. A už se v unii chystají další el.povinnosti do aut. Zlaté staré káry.

ivan
7. září • 17:11

mohli by ste napisať kolik stoji take GPF a Turbo aka je zivotnost ich??

Milhaus
9. září • 8:17

To já bych vůbec neřešil. 5 let záruka, a jde to z baráku po 100 tis km popř to nechám manželce na 2 roky na ježdění kolem komína. Přece nechcete jezdit autem 10-15 let..?
V mém případě jako živnostník si to auto na sebe musí za těch 5 let vydělat.

Radimos
5. září • 6:12

Jak jednou člověk čichne k turbu už chce turbo nebo větší obsah a obsah nenahradíš.... 😉

dpcstb
5. září • 11:02

turbo = vacsi objem. len s pomalsou odozvou

Shimi
5. září • 8:49

Objem Kefalín, objem.

Radimos
7. září • 10:56

Můžeš cvičit na objem nebo rýsovat, ale auta mají obsah.... 😉😃

Radimos
4. září • 21:48

Dokonce teď nový motor 2.0Tce také není přímý vstrik jinak ostatní motory od Renaultu jsou přímé vstřiky

Radimos
3. září • 19:57

Já před dvěma roky sháněl nějaké větší auto (bez přímého vstřiku k vůli LPG) a jediné co bylo Renault Grand Scenic 1.4TCe 96kw motor od Nissanu teda japonec. Není to nic moc,ale naštěstí jezdíme jen se ženou tak se to dá jinak najeto 200000km

Roman
4. září • 19:37

Tce je přece přímovstřik, nebo ne ?!

Radimos
4. září • 21:45

1.4TCe 96kw není přímý vstrik

j
3. září • 19:35

Před týdnem jsem koupil Renault Megane Grandtour 1.6 115, asi jednoho z posledních. Vyprodají zásoby a normální auta už nebudou. :-(

Milhaus
3. září • 19:42

Teď mám náhradní vůz Megane 1.6 SCE a moje TCE jede daleko lépe. Nevím jestli je normální točit motor do pos*rání. Po týdnu jsem si tedy zvyknul s tím jezdit ale zlatý turbo, ticho, pružnost a spotřeba daleko lepší. Kec typu životnost mi nedávejte jako argument.

883ccm
4. září • 11:34

Jenže životnost turba argument je, resp. jeho dochlazování. Nechci po každé 20 km jízdě sedět v autě a dopočítávat půl minutu, než se zchladí nějaký turbo. To jsou u mě 3-4 min. denně, 1.5-2 hodiny za měsíc! Naprosto ztracený čas. A kdo má na to pořád myslet? Auto ná sloužit mě, ne já jemu.

dpcstb
4. září • 17:22

a je to dnes vobec potrebne?

Radon
4. září • 16:58

jezdím s turbem 4 roky a to co popisuješ jsem ještě nikdy neudělal. Při jízdách ve městě točím kolem 2-2,5t otáček, když dojíždím na parkoviště, je turbo ledové. Když jednou za čas jedu po dálnici (3t otáček), tak zase nemám důvod při sjezdu k benzínce chladit. Snad kdybych předtím vytáčel motor, ale proč, sílu má i v nízkých otáčkách a stejně zase je tu ten dojezd, který těch min 30 vteřin zabere.

Milhaus
5. září • 5:01

Přesně tak. Dojizdim k benzině, domů, na parkoviště...jediné co udělám je že vyřadím a dojedu těch 200-300 metrů a vypnu motor. To jsou zase představy člověka co asi nikdy turbo neměl ale slyšel Pepu s Frantou v hospodě o tom mluvit.

jozka
4. září • 12:46

To jako fakt nekdo dela, jo? Jezdil jsem s vice auty s turby benzin/nafta a nikdy jsem nedochlazoval, vzdy bohate stacilo neprejit z rezimu fullknedl do rezimu off najednou a stacilo to.

j
3. září • 20:28

Me to na jezdeni 20km do prace a z prace staci, nikam po dalnici nejezdim. Koupil jsem kombi s vybavou Limited za 320tis., na vic jsem ani nemel. ;-) Octavia 5dv.v zakladu je za 420tis.Bude mi stacit, kdyz nebudou poruchy, to bych fakt byl za to rad. Je jasne, ze 130 s turbem je nekde jinde, na jizdu ano, na spotrebu to neni takovy rozdil. Mam spotrebu kolem 6,5l. Zatim 500km najeto. Uvidime. Doufam, ze vydrzi. Blby je, ze nejake zelezne veci na spodku vozu kolem napravy uz zacinaji reznout, neni na nich zadna ochrana, ani barva.

Milhaus
4. září • 5:06

Jo já nemám nic proti. Motor není špatný a má možná i předpoklady k delší životnosti jen lidi co říkají že turbomotor je vysavač atd tak by se měli tím vysavačem nejdřív svést než něco takového vypustí z úst. Jinak mám na to stejný názor a postup, za super peníze jsem koupil i Clio pro manželku místo fabie.

J
3. září • 22:11

Asi stejná krevní skupina, za 324 tis Limitied kombi LPG nyní 5 tis km a stále 6,5l. Nikdo přece nikomu nebrání aby si koupil dvakrát přeplňovanej vysavač. :-) Já už koupil druhýho a pokusím se tu dobu vysavačovou nějak přeskočit. :-)

j
16. září • 8:31

S LPG? Doufám, že je LPG nastavené od výrobce. Jinak 1.6 sce se nesmí sama o sobě přestavovat na plyn. Musí být úpravy z výroby v motoru, jinak se časem motor zničí. Najeto zatím 1600km, budu měnit olej, abych motor trochu vyčistil od kovových špon, které se při zajetí motoru uvolní. Jinak auto ok, motor 1.6 sce se rozjíždí. Je o něco živější, takže v pohodě. Jen mi něco klepe v kufru, nářadí ani hever to není, ani výfuk, tak nevím. Pokud by to nebylo, byl bych nadmíru spokojen. Budu konzultovat se servisem.

JosVerstapen
3. září • 15:27

No pěkně to jde do kopru ty evropské automobilky kvůli emisním normám.
Ještě že tu máme Japonce, kde pohonné jednotky žádné další dodatečné sračky nejsou potřeba jako DPF - AdBlue a další :/
Provozní náklady poloviční u hybridu.

R
3. září • 16:23

Japonec, benzin , třeba Mazda má a měla filtr pevných částic již dříve 🤓 a taky ne dokonalý

3. září • 16:55

Benzin Mazda , Toyota splnuji novou normu bez GPF filtru. Honda nevim.

R
6. září • 17:34

Jak který model ovšem ...

Pochybovač
3. září • 15:30

Ono dnes ještě existuje nové osobní auto s dieslem bez filtru DPF? Které auto ho nemá?

JosVerstapen
3. září • 20:48

Přečti si poslední slovo v mém příspěvku tam uvidíš kam to míří a kdo to nemá....

leprousek jeneral
3. září • 16:08

Diesel dnes kupuje uz jen komancsky fizl! B-]

P
3. září • 19:16

Jasne vsichni co kupuji q7 a tuarecy jsou komousi.Ty jsi ale jitrnice.

leprousek jeneral
4. září • 12:40

Pokud jitrnice, leda tak ve tvem zadku. B-]

Honza
3. září • 15:04

Pokud vím tak už se asi půl roku mluví o tom že GT dostane 1.8 z R.S. ale s menším turbem to stejné platí i pro Clio R.S.U GT má narůst i výkon z 205 koní na 225, což je nepříjemná zpráva pro nás co si auto koupili tento rok s 1.6 205...

Vít Procházka
3. září • 16:24

Pokud vím, tak Megane GT nějakou dobu vůbec nebude a ten s 1.6 205 koní byl na nějakou dobu poslední GT....Ani RS nejde objednat nové.....

Honza
3. září • 17:33

Ano, R.S. teď nejde z důvodu těch emisí. Je to nějakou dobu co bylo všude plno článku že Renault jde opačně proti snižování objemu motoru a týkalo se to i právě 1.6 205... Uvidíme co přinese Clio R.S. které bude mít stejný motor zase jak GT ale 1.6 205 to už nebude. Hlavně by ale měl Renault zapracovat na EDC pro další GT s aktuální verzi se nějak nemohu sžít, pokud si člověk řadí sám moc problémů nevidím ale když řadí automat tak nesmyslně drží občas otáčky.

a
3. září • 23:45

Tím, že jdou opačně proti snižování objemu, měli na mysli třeba nový 1,8 TCe místo 1,6 u Espacu a právě tento 1,33 TCe místo 1,2 u Méganu.

olsztyn
3. září • 14:22

Kde je tech 117kw a 260 kroutak, kdyz takhle maly auto ma stovku za 9 a maximalku 205?

mariov8
4. září • 16:43

To musí být 225km/h, to není možné, to musí být překlep.

Neurotic
4. září • 14:11

Když je potřeba 50Kw na protlačení toho vzduchu ven z výfuku...

MOJE JMÉNO
3. září • 14:49

Že by v motoru ?

fero
3. září • 14:48

nemoze za to napriklad superdlha prevodovka kvoli emisiam?

Doporučujeme

Články odjinud