Emise převrátily ceník Renaultu Mégane: Už vždy s filtrem a turbem

olsztyn  |  03. 09. 2018 14:22

Kde je tech 117kw a 260 kroutak, kdyz takhle maly auto ma stovku za 9 a maximalku 205?

Odpovědět  |   | 
fero  |  03. 09. 2018 14:48

nemoze za to napriklad superdlha prevodovka kvoli emisiam?

Odpovědět  |   | 
MOJE JMÉNO  |  03. 09. 2018 14:49

Že by v motoru ?

Odpovědět  |   | 
Neurotic  |  04. 09. 2018 14:11

Když je potřeba 50Kw na protlačení toho vzduchu ven z výfuku...

Odpovědět  |   | 
mariov8  |  04. 09. 2018 16:43

To musí být 225km/h, to není možné, to musí být překlep.

Odpovědět  |   | 
Honza  |  03. 09. 2018 15:04

Pokud vím tak už se asi půl roku mluví o tom že GT dostane 1.8 z R.S. ale s menším turbem to stejné platí i pro Clio R.S.

U GT má narůst i výkon z 205 koní na 225, což je nepříjemná zpráva pro nás co si auto koupili tento rok s 1.6 205...

Odpovědět  |   | 
Vít Procházka  |  03. 09. 2018 16:24

Pokud vím, tak Megane GT nějakou dobu vůbec nebude a ten s 1.6 205 koní byl na nějakou dobu poslední GT....Ani RS nejde objednat nové.....

Odpovědět  |   | 
Honza  |  03. 09. 2018 17:33

Ano, R.S. teď nejde z důvodu těch emisí. Je to nějakou dobu co bylo všude plno článku že Renault jde opačně proti snižování objemu motoru a týkalo se to i právě 1.6 205... Uvidíme co přinese Clio R.S. které bude mít stejný motor zase jak GT ale 1.6 205 to už nebude. Hlavně by ale měl Renault zapracovat na EDC pro další GT s aktuální verzi se nějak nemohu sžít, pokud si člověk řadí sám moc problémů nevidím ale když řadí automat tak nesmyslně drží občas otáčky.

Odpovědět  |   | 
a  |  03. 09. 2018 23:45

Tím, že jdou opačně proti snižování objemu, měli na mysli třeba nový 1,8 TCe místo 1,6 u Espacu a právě tento 1,33 TCe místo 1,2 u Méganu.

Odpovědět  |   | 
JosVerstapen  |  03. 09. 2018 15:27

No pěkně to jde do kopru ty evropské automobilky kvůli emisním normám.
Ještě že tu máme Japonce, kde pohonné jednotky žádné další dodatečné sračky nejsou potřeba jako DPF - AdBlue a další :/
Provozní náklady poloviční u hybridu.

Odpovědět  |   | 
Pochybovač  |  03. 09. 2018 15:30

Ono dnes ještě existuje nové osobní auto s dieslem bez filtru DPF? Které auto ho nemá?

Odpovědět  |   | 
leprousek jeneral  |  03. 09. 2018 16:08

Diesel dnes kupuje uz jen komancsky fizl!

Odpovědět  |   | 
P  |  03. 09. 2018 19:16

Jasne vsichni co kupuji q7 a tuarecy jsou komousi.Ty jsi ale jitrnice.

Odpovědět  |   | 
leprousek jeneral  |  04. 09. 2018 12:40

Pokud jitrnice, leda tak ve tvem zadku.

Odpovědět  |   | 
JosVerstapen  |  03. 09. 2018 20:48

Přečti si poslední slovo v mém příspěvku tam uvidíš kam to míří a kdo to nemá....

Odpovědět  |   | 
R  |  03. 09. 2018 16:23

Japonec, benzin , třeba Mazda má a měla filtr pevných částic již dříve 🤓 a taky ne dokonalý

Odpovědět  |   | 
 |  03. 09. 2018 16:55

Benzin Mazda , Toyota splnuji novou normu bez GPF filtru. Honda nevim.

Odpovědět  |   | 
R  |  06. 09. 2018 17:34

Jak který model ovšem ...

Odpovědět  |   | 
j  |  03. 09. 2018 19:35

Před týdnem jsem koupil Renault Megane Grandtour 1.6 115, asi jednoho z posledních. Vyprodají zásoby a normální auta už nebudou.

Odpovědět  |   | 
Milhaus  |  03. 09. 2018 19:42

Teď mám náhradní vůz Megane 1.6 SCE a moje TCE jede daleko lépe. Nevím jestli je normální točit motor do pos*rání. Po týdnu jsem si tedy zvyknul s tím jezdit ale zlatý turbo, ticho, pružnost a spotřeba daleko lepší. Kec typu životnost mi nedávejte jako argument.

Odpovědět  |   | 
j  |  03. 09. 2018 20:28

Me to na jezdeni 20km do prace a z prace staci, nikam po dalnici nejezdim. Koupil jsem kombi s vybavou Limited za 320tis., na vic jsem ani nemel. Octavia 5dv.v zakladu je za 420tis.Bude mi stacit, kdyz nebudou poruchy, to bych fakt byl za to rad. Je jasne, ze 130 s turbem je nekde jinde, na jizdu ano, na spotrebu to neni takovy rozdil. Mam spotrebu kolem 6,5l. Zatim 500km najeto. Uvidime. Doufam, ze vydrzi. Blby je, ze nejake zelezne veci na spodku vozu kolem napravy uz zacinaji reznout, neni na nich zadna ochrana, ani barva.

Odpovědět  |   | 
J  |  03. 09. 2018 22:11

Asi stejná krevní skupina, za 324 tis Limitied kombi LPG nyní 5 tis km a stále 6,5l. Nikdo přece nikomu nebrání aby si koupil dvakrát přeplňovanej vysavač. Já už koupil druhýho a pokusím se tu dobu vysavačovou nějak přeskočit.

Odpovědět  |   | 
j  |  16. 09. 2018 08:31

S LPG? Doufám, že je LPG nastavené od výrobce. Jinak 1.6 sce se nesmí sama o sobě přestavovat na plyn. Musí být úpravy z výroby v motoru, jinak se časem motor zničí. Najeto zatím 1600km, budu měnit olej, abych motor trochu vyčistil od kovových špon, které se při zajetí motoru uvolní. Jinak auto ok, motor 1.6 sce se rozjíždí. Je o něco živější, takže v pohodě. Jen mi něco klepe v kufru, nářadí ani hever to není, ani výfuk, tak nevím. Pokud by to nebylo, byl bych nadmíru spokojen. Budu konzultovat se servisem.

Odpovědět  |   | 
Milhaus  |  04. 09. 2018 05:06

Jo já nemám nic proti. Motor není špatný a má možná i předpoklady k delší životnosti jen lidi co říkají že turbomotor je vysavač atd tak by se měli tím vysavačem nejdřív svést než něco takového vypustí z úst. Jinak mám na to stejný názor a postup, za super peníze jsem koupil i Clio pro manželku místo fabie.

Odpovědět  |   | 
883ccm  |  04. 09. 2018 11:34

Jenže životnost turba argument je, resp. jeho dochlazování. Nechci po každé 20 km jízdě sedět v autě a dopočítávat půl minutu, než se zchladí nějaký turbo. To jsou u mě 3-4 min. denně, 1.5-2 hodiny za měsíc! Naprosto ztracený čas. A kdo má na to pořád myslet? Auto ná sloužit mě, ne já jemu.

Odpovědět  |   | 
jozka  |  04. 09. 2018 12:46

To jako fakt nekdo dela, jo? Jezdil jsem s vice auty s turby benzin/nafta a nikdy jsem nedochlazoval, vzdy bohate stacilo neprejit z rezimu fullknedl do rezimu off najednou a stacilo to.

Odpovědět  |   | 
Radon  |  04. 09. 2018 16:58

jezdím s turbem 4 roky a to co popisuješ jsem ještě nikdy neudělal. Při jízdách ve městě točím kolem 2-2,5t otáček, když dojíždím na parkoviště, je turbo ledové. Když jednou za čas jedu po dálnici (3t otáček), tak zase nemám důvod při sjezdu k benzínce chladit. Snad kdybych předtím vytáčel motor, ale proč, sílu má i v nízkých otáčkách a stejně zase je tu ten dojezd, který těch min 30 vteřin zabere.

Odpovědět  |   | 
Milhaus  |  05. 09. 2018 05:01

Přesně tak. Dojizdim k benzině, domů, na parkoviště...jediné co udělám je že vyřadím a dojedu těch 200-300 metrů a vypnu motor. To jsou zase představy člověka co asi nikdy turbo neměl ale slyšel Pepu s Frantou v hospodě o tom mluvit.

Odpovědět  |   | 
dpcstb  |  04. 09. 2018 17:22

a je to dnes vobec potrebne?

Odpovědět  |   | 
Radimos  |  03. 09. 2018 19:57

Já před dvěma roky sháněl nějaké větší auto (bez přímého vstřiku k vůli LPG) a jediné co bylo Renault Grand Scenic 1.4TCe 96kw motor od Nissanu teda japonec. Není to nic moc,ale naštěstí jezdíme jen se ženou tak se to dá jinak najeto 200000km

Odpovědět  |   | 
Roman  |  04. 09. 2018 19:37

Tce je přece přímovstřik, nebo ne ?!

Odpovědět  |   | 
Radimos  |  04. 09. 2018 21:45

1.4TCe 96kw není přímý vstrik

Odpovědět  |   | 
Radimos  |  04. 09. 2018 21:48

Dokonce teď nový motor 2.0Tce také není přímý vstrik jinak ostatní motory od Renaultu jsou přímé vstřiky

Odpovědět  |   | 
Radimos  |  05. 09. 2018 06:12

Jak jednou člověk čichne k turbu už chce turbo nebo větší obsah a obsah nenahradíš.... 😉

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  05. 09. 2018 08:49

Objem Kefalín, objem.

Odpovědět  |   | 
Radimos  |  07. 09. 2018 10:56

Můžeš cvičit na objem nebo rýsovat, ale auta mají obsah.... 😉😃

Odpovědět  |   | 
dpcstb  |  05. 09. 2018 11:02

turbo = vacsi objem. len s pomalsou odozvou

Odpovědět  |   | 
ivan  |  07. 09. 2018 17:11

mohli by ste napisať kolik stoji take GPF a Turbo aka je zivotnost ich??

Odpovědět  |   | 
Milhaus  |  09. 09. 2018 08:17

To já bych vůbec neřešil. 5 let záruka, a jde to z baráku po 100 tis km popř to nechám manželce na 2 roky na ježdění kolem komína. Přece nechcete jezdit autem 10-15 let..?
V mém případě jako živnostník si to auto na sebe musí za těch 5 let vydělat.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Cupra Ateca 2.0 TSI DSG 4Drive: To nejlepší z Česka?

Cupra Ateca 2.0 TSI DSG 4Drive

Sportovní Seaty mají nesmírně dlouhou tradici. Teprve loni se je ale Španělé rozhodli seskupit je pod jednu značku a dát jim novou identitu. A protože SUV v dnešní době táhnou, stal se průkopníkem model Ateca.

včera | Jan Mička | 28 příspěvků
Minitest Mazda 6 2.5 Skyactiv-G A/T: Mimo čas a obvyklé mantinely

Mazda 6 2.5 Skyaktiv-G A/T (minitest)

Vzepřít se jednou provždy kalendáři, jen mládí, nikdy stáří, zpívá v jednom ze svých šlágrů božský Kája. Máme ale tak trochu dojem, že si něco podobného může pobrukovat i Mazda se svou šestkou.

10.  1.  2019 | Miro Mihálik | 88 příspěvků
S VW Touareg napříč Marokem: Existuje vůbec něco, co nezvládne?

S VW Touareg napříč Marokem

Čtyři dny v autě, skoro 1300 ujetých kilometrů a mraky různorodých zážitků, které bych jinak nepochytil za celý rok. Nějak takto by se dalo ve zkratce shrnout putování Marokem za volantem jednoho z nejlepších SUV dnešní doby.

6.  1.  2019 | Jan Mička | 43 příspěvků

Nejčtenější články

Američané mají nový patent na otevírání dveří. Pomůže v kopci i ve větru

Američané mají nový patent na otevírání dve…

Už jsme viděli dveře otevírané do stran, nahoru, dolů nebo zajíždějící do karoserie. Chevrolet ale přišel na to, jak takovou obyčejnou věc udělat ještě elegantnější a bezpečnější.

28.  12.  2018 | | 23 N/A
Majitel Tesly Model 3 ukázal její otřesnou kvalitu. Byla úplně nová

Majitel Tesly Model 3 ukázal její otřesnou …

Tesla se často potýká s negativními ohlasy na kvalitu výroby. Změnilo se něco u jejich nejnovějšího modelu?

27.  12.  2018 | | 211 N/A
Nová Toyota RAV4 má české ceny. Chcete nejlepší dynamiku? Berte hybrid!

Nová Toyota RAV4 má české ceny. Chcete nejl…

Nová generace Toyoty RAV4 přijíždí do Česka s atmosférickým dvoulitrovým čtyřválcem a také jako hybrid. Oba agregáty je možné kombinovat s pohonem předních i všech kol.

8.  1.  2019 | | 101 N/A
Asistent jízdy v pruhu někteří řidiči raději vypínají. IIHS zjišťoval důvod

Asistent jízdy v pruhu někteří řidiči raděj…

Asistence jízdy v pruhu patří k pomocným systémům, které řidiči velice často vypínají. Průzkum IIHS z USA nyní ukázal, že nelibost vůči technologií proudí z jednoduchého důvodu a lze ji přitom lehce vyřešit.

2.  1.  2019 | | 148 N/A
Jako boss: Velký šéf Toyoty opět spatřen ve své unikátní limuzíně Century GRMN

Jako boss: Velký šéf Toyoty opět spatřen ve…

Speciální přiostřená limuzína Toyota Century GRMN se opět ukázala na veřejnosti. Na zadním sedadle samozřejmě neseděl nikdo jiný než samotný prezident automobilky.

12.  1.  2019 | | 23 N/A