Emise převrátily ceník Renaultu Mégane: Už vždy s filtrem a turbem

olsztyn  |  03. 09. 2018 14:22

Kde je tech 117kw a 260 kroutak, kdyz takhle maly auto ma stovku za 9 a maximalku 205?

Odpovědět  |   | 
fero  |  03. 09. 2018 14:48

nemoze za to napriklad superdlha prevodovka kvoli emisiam?

Odpovědět  |   | 
MOJE JMÉNO  |  03. 09. 2018 14:49

Že by v motoru ?

Odpovědět  |   | 
Neurotic  |  04. 09. 2018 14:11

Když je potřeba 50Kw na protlačení toho vzduchu ven z výfuku...

Odpovědět  |   | 
mariov8  |  04. 09. 2018 16:43

To musí být 225km/h, to není možné, to musí být překlep.

Odpovědět  |   | 
Honza  |  03. 09. 2018 15:04

Pokud vím tak už se asi půl roku mluví o tom že GT dostane 1.8 z R.S. ale s menším turbem to stejné platí i pro Clio R.S.

U GT má narůst i výkon z 205 koní na 225, což je nepříjemná zpráva pro nás co si auto koupili tento rok s 1.6 205...

Odpovědět  |   | 
Vít Procházka  |  03. 09. 2018 16:24

Pokud vím, tak Megane GT nějakou dobu vůbec nebude a ten s 1.6 205 koní byl na nějakou dobu poslední GT....Ani RS nejde objednat nové.....

Odpovědět  |   | 
Honza  |  03. 09. 2018 17:33

Ano, R.S. teď nejde z důvodu těch emisí. Je to nějakou dobu co bylo všude plno článku že Renault jde opačně proti snižování objemu motoru a týkalo se to i právě 1.6 205... Uvidíme co přinese Clio R.S. které bude mít stejný motor zase jak GT ale 1.6 205 to už nebude. Hlavně by ale měl Renault zapracovat na EDC pro další GT s aktuální verzi se nějak nemohu sžít, pokud si člověk řadí sám moc problémů nevidím ale když řadí automat tak nesmyslně drží občas otáčky.

Odpovědět  |   | 
a  |  03. 09. 2018 23:45

Tím, že jdou opačně proti snižování objemu, měli na mysli třeba nový 1,8 TCe místo 1,6 u Espacu a právě tento 1,33 TCe místo 1,2 u Méganu.

Odpovědět  |   | 
JosVerstapen  |  03. 09. 2018 15:27

No pěkně to jde do kopru ty evropské automobilky kvůli emisním normám.
Ještě že tu máme Japonce, kde pohonné jednotky žádné další dodatečné sračky nejsou potřeba jako DPF - AdBlue a další :/
Provozní náklady poloviční u hybridu.

Odpovědět  |   | 
Pochybovač  |  03. 09. 2018 15:30

Ono dnes ještě existuje nové osobní auto s dieslem bez filtru DPF? Které auto ho nemá?

Odpovědět  |   | 
leprousek jeneral  |  03. 09. 2018 16:08

Diesel dnes kupuje uz jen komancsky fizl!

Odpovědět  |   | 
P  |  03. 09. 2018 19:16

Jasne vsichni co kupuji q7 a tuarecy jsou komousi.Ty jsi ale jitrnice.

Odpovědět  |   | 
leprousek jeneral  |  04. 09. 2018 12:40

Pokud jitrnice, leda tak ve tvem zadku.

Odpovědět  |   | 
JosVerstapen  |  03. 09. 2018 20:48

Přečti si poslední slovo v mém příspěvku tam uvidíš kam to míří a kdo to nemá....

Odpovědět  |   | 
R  |  03. 09. 2018 16:23

Japonec, benzin , třeba Mazda má a měla filtr pevných částic již dříve 🤓 a taky ne dokonalý

Odpovědět  |   | 
 |  03. 09. 2018 16:55

Benzin Mazda , Toyota splnuji novou normu bez GPF filtru. Honda nevim.

Odpovědět  |   | 
R  |  06. 09. 2018 17:34

Jak který model ovšem ...

Odpovědět  |   | 
j  |  03. 09. 2018 19:35

Před týdnem jsem koupil Renault Megane Grandtour 1.6 115, asi jednoho z posledních. Vyprodají zásoby a normální auta už nebudou.

Odpovědět  |   | 
Milhaus  |  03. 09. 2018 19:42

Teď mám náhradní vůz Megane 1.6 SCE a moje TCE jede daleko lépe. Nevím jestli je normální točit motor do pos*rání. Po týdnu jsem si tedy zvyknul s tím jezdit ale zlatý turbo, ticho, pružnost a spotřeba daleko lepší. Kec typu životnost mi nedávejte jako argument.

Odpovědět  |   | 
j  |  03. 09. 2018 20:28

Me to na jezdeni 20km do prace a z prace staci, nikam po dalnici nejezdim. Koupil jsem kombi s vybavou Limited za 320tis., na vic jsem ani nemel. Octavia 5dv.v zakladu je za 420tis.Bude mi stacit, kdyz nebudou poruchy, to bych fakt byl za to rad. Je jasne, ze 130 s turbem je nekde jinde, na jizdu ano, na spotrebu to neni takovy rozdil. Mam spotrebu kolem 6,5l. Zatim 500km najeto. Uvidime. Doufam, ze vydrzi. Blby je, ze nejake zelezne veci na spodku vozu kolem napravy uz zacinaji reznout, neni na nich zadna ochrana, ani barva.

Odpovědět  |   | 
J  |  03. 09. 2018 22:11

Asi stejná krevní skupina, za 324 tis Limitied kombi LPG nyní 5 tis km a stále 6,5l. Nikdo přece nikomu nebrání aby si koupil dvakrát přeplňovanej vysavač. Já už koupil druhýho a pokusím se tu dobu vysavačovou nějak přeskočit.

Odpovědět  |   | 
j  |  16. 09. 2018 08:31

S LPG? Doufám, že je LPG nastavené od výrobce. Jinak 1.6 sce se nesmí sama o sobě přestavovat na plyn. Musí být úpravy z výroby v motoru, jinak se časem motor zničí. Najeto zatím 1600km, budu měnit olej, abych motor trochu vyčistil od kovových špon, které se při zajetí motoru uvolní. Jinak auto ok, motor 1.6 sce se rozjíždí. Je o něco živější, takže v pohodě. Jen mi něco klepe v kufru, nářadí ani hever to není, ani výfuk, tak nevím. Pokud by to nebylo, byl bych nadmíru spokojen. Budu konzultovat se servisem.

Odpovědět  |   | 
Milhaus  |  04. 09. 2018 05:06

Jo já nemám nic proti. Motor není špatný a má možná i předpoklady k delší životnosti jen lidi co říkají že turbomotor je vysavač atd tak by se měli tím vysavačem nejdřív svést než něco takového vypustí z úst. Jinak mám na to stejný názor a postup, za super peníze jsem koupil i Clio pro manželku místo fabie.

Odpovědět  |   | 
883ccm  |  04. 09. 2018 11:34

Jenže životnost turba argument je, resp. jeho dochlazování. Nechci po každé 20 km jízdě sedět v autě a dopočítávat půl minutu, než se zchladí nějaký turbo. To jsou u mě 3-4 min. denně, 1.5-2 hodiny za měsíc! Naprosto ztracený čas. A kdo má na to pořád myslet? Auto ná sloužit mě, ne já jemu.

Odpovědět  |   | 
jozka  |  04. 09. 2018 12:46

To jako fakt nekdo dela, jo? Jezdil jsem s vice auty s turby benzin/nafta a nikdy jsem nedochlazoval, vzdy bohate stacilo neprejit z rezimu fullknedl do rezimu off najednou a stacilo to.

Odpovědět  |   | 
Radon  |  04. 09. 2018 16:58

jezdím s turbem 4 roky a to co popisuješ jsem ještě nikdy neudělal. Při jízdách ve městě točím kolem 2-2,5t otáček, když dojíždím na parkoviště, je turbo ledové. Když jednou za čas jedu po dálnici (3t otáček), tak zase nemám důvod při sjezdu k benzínce chladit. Snad kdybych předtím vytáčel motor, ale proč, sílu má i v nízkých otáčkách a stejně zase je tu ten dojezd, který těch min 30 vteřin zabere.

Odpovědět  |   | 
Milhaus  |  05. 09. 2018 05:01

Přesně tak. Dojizdim k benzině, domů, na parkoviště...jediné co udělám je že vyřadím a dojedu těch 200-300 metrů a vypnu motor. To jsou zase představy člověka co asi nikdy turbo neměl ale slyšel Pepu s Frantou v hospodě o tom mluvit.

Odpovědět  |   | 
dpcstb  |  04. 09. 2018 17:22

a je to dnes vobec potrebne?

Odpovědět  |   | 
Radimos  |  03. 09. 2018 19:57

Já před dvěma roky sháněl nějaké větší auto (bez přímého vstřiku k vůli LPG) a jediné co bylo Renault Grand Scenic 1.4TCe 96kw motor od Nissanu teda japonec. Není to nic moc,ale naštěstí jezdíme jen se ženou tak se to dá jinak najeto 200000km

Odpovědět  |   | 
Roman  |  04. 09. 2018 19:37

Tce je přece přímovstřik, nebo ne ?!

Odpovědět  |   | 
Radimos  |  04. 09. 2018 21:45

1.4TCe 96kw není přímý vstrik

Odpovědět  |   | 
Radimos  |  04. 09. 2018 21:48

Dokonce teď nový motor 2.0Tce také není přímý vstrik jinak ostatní motory od Renaultu jsou přímé vstřiky

Odpovědět  |   | 
Radimos  |  05. 09. 2018 06:12

Jak jednou člověk čichne k turbu už chce turbo nebo větší obsah a obsah nenahradíš.... 😉

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  05. 09. 2018 08:49

Objem Kefalín, objem.

Odpovědět  |   | 
Radimos  |  07. 09. 2018 10:56

Můžeš cvičit na objem nebo rýsovat, ale auta mají obsah.... 😉😃

Odpovědět  |   | 
dpcstb  |  05. 09. 2018 11:02

turbo = vacsi objem. len s pomalsou odozvou

Odpovědět  |   | 
ivan  |  07. 09. 2018 17:11

mohli by ste napisať kolik stoji take GPF a Turbo aka je zivotnost ich??

Odpovědět  |   | 
Milhaus  |  09. 09. 2018 08:17

To já bych vůbec neřešil. 5 let záruka, a jde to z baráku po 100 tis km popř to nechám manželce na 2 roky na ježdění kolem komína. Přece nechcete jezdit autem 10-15 let..?
V mém případě jako živnostník si to auto na sebe musí za těch 5 let vydělat.

Odpovědět  |   | 
j  |  22. 01. 2019 19:52

Tak auta jdou pěkně nahoru, a i rencek zdražil. A už se v unii chystají další el.povinnosti do aut. Zlaté staré káry.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Lexus LS 500 AWD: Pro ty, kteří vědí, co chtějí

Lexus LS 500 AWD (minitest)

Vrchol motorové nabídky vlajkové lodi Lexusu se musí spokojit s šesti válci. Bude mu to stačit?

19.  5.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
Řídili jsme nový Ford Ranger Raptor: Je perfektní! To nejdůležitější však schází

Ford Ranger Raptor (první svezení)

Ford Ranger Raptor dokazuje, že práce může být i zábava. Umí dřít, vypadá u toho skvěle a těžkým terénem jezdí jako pánbůh.

17.  5.  2019 | Jiří Baborský | 21 příspěvků
TEST Hyundai i30 N Fastback: Obří stádo koní v těsném výběhu

Hyundai i30 N Fastback

Vstup do světa ostrých aut se značce Hyundai povedl na výbornou již před dvěma lety. Nyní se modelová řada rozšiřuje. Bolístky zůstávají, jedna přibyla.

15.  5.  2019 | Vladimír Kadera | 153 příspěvků

Nejčtenější články

Současná Octavia naposledy změní vzhled. Obětovala tomu silné motory

Současná Octavia naposledy změní vzhled. Ob…

Nová generace Škody Octavia je za dveřmi. Ta současná se ale ještě nevzdává a v rámci modelové péče naposledy změní vzhled.

2.  5.  2019 | | 97 N/A
Škoda 1500 V mohla Československo vynést na vrchol. Skončila v troskách

Škoda 1500 V mohla Československo vynést na…

Dvanáctsettrojka byla zastaralá už v době, kdy vyjela na silnice. O tom není sporu. Počátkem 70. let však vznikl pozoruhodný nástupce, který mohl Československo vynést ke špičce segmentu osobních užitkových aut a dodávek. Ani projektu Š 778 ale nebyl souzen úspěch.

28.  4.  2019 | | 93 N/A
Nová Škoda Superb ukázala revoluční světla. Vzadu předvede pořádnou show

Nová Škoda Superb ukázala revoluční světla.…

Majitelé prémiových vozů už si zvykli, že se s nimi jejich auta loučí animací. Nyní to čeká i majitele Superbů.

14.  5.  2019 | | 71 N/A
Už žádné nudné vozy Hyundai. Design bude vzrušující, prý může i vyděsit

Už žádné nudné vozy Hyundai. Design bude vz…

Že se něco děje, jste si mohli všimnout podle nedávných premiér této značky. Každý vůz Hyundai je totiž zcela jiný. Další na řadě je Tucson.

26.  4.  2019 | | 47 N/A
Martin Macík Jr. má nový stroj. Jmenuje se Karel, má 1100 koní a 4500 N.m!

Martin Macík Jr. má nový stroj. Jmenuje se …

Náš redakční pes se také jmenuje Karel. Na rozdíl od tohoto ale neváží osm a půl tuny.

14.  5.  2019 | | 15 N/A