Renault Mégane Cabrio: takto by měl vypadat

S novým Méganem jsme se už setkali v podobě třídveřeového kupé a pětidvéřového hatchbacku, v nichž se, bohužel nepříliš úspěšně, nová řada Mégane zapojila do klání o titul Auto roku 2009. Ale čeká nás ještě celá řada dalších variant, včetně konvenčního sedanu, kombíku s prodlouženým rozvorem náprav, sportovních verzí Renault Sport nebo GTI Coupe či otevřeného Mégane Cabrio.

K dispozici zatím není žádný oficiální snímek nvého kabrioletu, takže se můžeme spolehnout jen na počítačový model, odvozený z kupé. Všechny verze nového Méganu spočívají na shodné podlahové plošině, rovněž nabídka motorů je pro většinu variant podobná. Spektrum těch zážehových začíná dvěma „šestnáctistovkami“ s výkonem 100, resp. 110 koní a prozatím vrcholí „dvoulitrem“ o výkonu 140 koní. Během příštího roku se pod kapotami vozů objeví také přeplňovaný TCE 130. Paleta vznětových motorů pokrývá spektrum od 85 do 130, později pak až do 160 koní.

Renault Mégane v provedení Cabrio by se měl do prodejů dostat na sklonku příštího roku.

Klepněte pro větší obrázek

Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

včera | David Rusol | 12 příspěvků
Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky