Renault Mégane 1.5 dCi vs. Nissan Pulsar 1.5 dCi: Dvakrát jinak

Mirek  |  27. 03. 2016 21:32

Šířka Pulsar 1768 mm, Megane 1814 mm.
Šířka v úrovni loktů vpředu Pulsar 1440 mm, Megane 1450 mm.
Šířka v úrovni loktů vzadu Pulsar 1450 mm, Megane 1440 mm.
Kdepak se poděla výhoda celkové šířky auta, u Meganu, o 46 mm?

Odpovědět  |   | 
USA  |  28. 03. 2016 21:52

bezpečnost při bocnim narazu ??

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  01. 04. 2016 18:16
Jan  |  29. 03. 2016 08:12

Za mě Renault Grandtour,auto s kufrem cca520l to je auto pro mě

Odpovědět  |   | 
laadis  |  27. 03. 2016 21:52

Je dobře, že se Pulsar objevil ve srovnávacím testu s novinkou v segmentu. Obrovský vnitřní prostor, skvělá spotřeba a velmi přijemné jízdní vlastnosti i díky velkému rozvoru jsou argumenty, proč při výběru vozu v téhle třídě myslet pravě na Pulsar. Zasloužil by si všeobecně mnohem větší pozornost mezi potenciálními zákazníky. A to bez ohledu na výsledek zrovna tohoto testu... Je fajn, že si ho místní redaktor vybral. To, že zrovna tady vyhrál (ač je to samozřejmě i o prioritách) jen ukazuje, jak je v české kotlině nedoceněn. Díky za tento test!

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  28. 03. 2016 12:20

....urcite suhlas, po tomto aute pokukujem ockom uz davnejsie - jednoduche, velke, ziadne pitvorne vystrelky a keby mal moj pekac na hrbe viac, urcite horuci kandidat na nastupcu. Chcelo by to este do redakcie dotiahnut Pulsara so silnou jednasestkou a povymetat par okresiek - skratka motorom, ktory sa tu doslova do masiny pyta, to by dostalo uplne ine grady a urcite by vedel oslovit tych, ktori potrebuju univerzalne, ale pritom jednoduche a silne rodinne auto. Teda za predpokladu ze ma nik nezacne presviedcat ze naslapana 140kW jednasestka na jednoduche rodinne auto tychto dimenzii nestaci - a ak ano, predpokladam ze to budu hlave majitelia stocenych zaprdenych vykuchanych olejodehtov s polovicnym vykonom po nejakom helmutovi.

A vobec ono vlastne take auto nema v portfoliu nik, velky hatch a silny benzinak je podla mna absolutne nedocenena volba a pritom pren hovori xyz dovodov. Ale to by prislusnych tuzemskych fetisistov, ktori nerobia cely rok nic ine, len vozia vzadu kubiky vzduchu, uz asi chytal fantaz

Inak prijemne sviatky vsetkym.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  21. 04. 2016 09:43

Ad velký rozvor, ono to v testu nikde nepadlo ale předchozí generace Megane, měl hatchback oproti kombi značně menší rozvor(tuším o 6cm). Prostě jedno bylo auto pro mladé, jedno pro rodiny, ten rozdíl když jsem si vybíral nové auto by fakt velký. Takže uvidíme jestli u nového kombi to nebude to samé...

Odpovědět  |   | 
znalec  |  03. 05. 2017 10:45

kde presne - okrem zvastov PR - je ten OBROVSKY priestor?

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  27. 03. 2016 22:31

Fakt by mě zajímalo, jaké nastavení auta měli redaktoři, jelikož tohle je první test, kde Méganu vytýkají chování na horším povrchu. Jinde jsem nic podobného zatím neviděl. Jen aby to nebyl zase nějaký "test á la ADAC"...

Odpovědět  |   | 
mikes  |  28. 03. 2016 09:23

Pri mereni zrychleni se vsude lisi hodnoty max o 0.2s, ale pri pruznosti na 3.kvalt 80-120 je rozdil 4.7s (9.36 vs 14.05). Tak to vypada ze pri mereni nekdo neco podelal...

Odpovědět  |   | 
Michal  |  28. 03. 2016 12:27

Z článku je patrné, že má autor těžký komplex z velkých displayů, možná kvůli tabletům. Netuším, co za tím je, ale považuji to za estetickou záležitost a to by si měl každý posoudit sám. Kromě toho 7" verze s plnohodnotnou jednotkou ovládání klimatizace je to, co dostanete v základu, takže je to na osobních preferencích.

Měl bych pár otázek, pokud je možné je dodatečně odpovědět:

Jak svítí LED světla Renaultu ? Stojí za příplatek třeba proti těm u Pulsaru ?

Dá se ten velký display v noci během jízdy vypnout, aby nezářil ?

Odpovědět  |   | 
*eg*53  |  01. 04. 2016 12:34

Obecne se rika, ze japonska auta sviti hure nez evropska. Kdyz zajedes do Japonska, pochopis proc.

Me vlastni a take mych pratel zkusenosti tohle jen potvrzuji. Nicmene, netvrdim, ze nejsou vyjimky z toho obecneho tvrzeni a ani si nemyslim, ze by kvuli tomu byla japonska auta spatna.

Odpovědět  |   | 
Pete  |  28. 03. 2016 15:29

Ako majitel Pulsaru odporucam kludne 16" a vybavu Acenta. Poukazujem na niektore muchy: nadrz iba 46litrov a chybajuce podsvietenie el ovladacov okien. Kamery su sice fajn, ale senzory su praktickejsie. Do kufra sa da dokupit dvojita podlaha (otvaraci box), potom su sklopene sedacky v rovine. Ine pripomienky nemam, je to dobry voz.

Odpovědět  |   | 
PoliceCollector  |  28. 03. 2016 15:51

No a není už lepší připlatit si "pouhých" 40tisíc a vzít Renault Megane GT ? Automat, 4x4, natáčecí zadní náprava a k tomu sportovní doplňky. Nejsem moc na francouzská auta, ale musím říci že nový Megane GT vypadá hoodně dobře. Navíc Pulsar - jak zmiňujete - ani nemá možnost mít automatickou převodovku. Takže myslím že pokud srovnáte Megane GT a zde testovaný Pulsar nemá Nissan co nabídnout... A nevěřím že pokud někdo bere auto s cenovkou přes pul milionu že si těch čtyřicet tisíc nepřiplatí... Možná s tím Renault počítá, proto je zde testované provedení nemastné, neslané.

Odpovědět  |   | 
Pete  |  28. 03. 2016 16:03

Čo v prípade, že niekto nechce/nepotrebuje kombík a stačí mu hatchback? Aj toto je myšlienka hodná zamyslenia.

Odpovědět  |   | 
mikes  |  28. 03. 2016 20:05

4x4?

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  29. 03. 2016 08:09

Nechápu, kdo ti mohl dát mínusy, když Mégane opravdu nemá 4x4 a rozhodně ani v této generaci mít nebude.
Nejspíš si to někteří tupounci pletou s 4control, což je ale něco úplně jiného.

Odpovědět  |   | 
Driver  |  28. 03. 2016 21:20

Já nevím. Není to zlé. Ale je to úplně na stejné úrovni, jako 20let zpět. Almera byla divná, Mégane zajímavý a Golf4 eso první kategorie. A to nebyl nijak extra dokonalý, jen konkurenti byli zoufalí. A dnes? Naprosto stejná písnička. A to bych Golfa nekoupil. Ale muset si vybrat, tak vím ihned. Třeba jen obyčejné puštění filmu. Tak jako to umí Golf to umí snad jen Lexus, ale né tihle dva. Je to absurdní? Je, ale on je podobný rozdíl i v technologiích, jako je e-Golf, tam zase hybrid umí na takovéto úrovni jen Lexus atd. Ale Mégane jednoznačně konečně po 20 ti letech zase má slušný design, protože ty hrůzy co byly doteď, to tedy bylo něco. Nissan umí taky něj auta kategorie (370 Z) ale Pulsar je tedy zahození talentu.

Odpovědět  |   | 
Pete  |  28. 03. 2016 21:49

Golf4 spolu s oktavkou boli super dvojmiestne auta. Pri mojich 195cm :)
Tento Pulsar je hatch, kde si za mna sadnu aj deti s nohami.

Odpovědět  |   | 

No nevím nevím. Při cene Golfu resp. Octavie nevidim jediný důvod pro Megan/Pulsar. Bídná dynamika, horší jízdní vlastnosti... Možná tak jeste třeba bohatší interier... Místa vzadu asi srovnatelne, ikdyž me osobně ten Golf/Octa přijde vzadu velkorysejsi...
Pulsar byl můj vysněný adept, ale za cenu koncernu fakt ne...

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  01. 04. 2016 08:31

Srovnej si výbavy za ty ceny, ty "koncerne"...

Odpovědět  |   | 
SeaRanger  |  29. 03. 2016 08:24

Tak zrovna Almera rv +/- 1996 bylo naprosto bajecne auto

Odpovědět  |   | 
kaa  |  29. 03. 2016 08:36

Megané je moc hezké auto, bohužel mu chybí dobrý benzinový motor. Současná nabídka je totiž ubohá.

Odpovědět  |   | 
Jirka  |  29. 03. 2016 09:53

Tak jel jsem s Megane v benzinu 1.2 96kW a právě jízdně mě nadchnul na špatných silnicích. Neodskakoval ani náhodou. Nevím zda ten rozdíl dělá motor že je třeba lehčí oproti tady testovanému dieselu ale mám naprosto opačné mínění než autor tohoto testu.

Odpovědět  |   | 
enthusiastic.driver  |  30. 03. 2016 12:47

Jel jsem také TCe130 s adaptivními tlumičemi a komfort mě zklamal. I na komfortní mód drcal, na sportovní samozřejmě ještě více.

Odpovědět  |   | 
mievro  |  02. 04. 2016 16:49

Golf, Leon a lepší jízdní vlastnosti? Hmmm, že by z roku 2036? Pokud si chcete udělat obrázek v tomto segmentu, zkuste si najít srovnání od "pilotů" v Německu, nebo Anglii. Tady je to silný lobbing.

Odpovědět  |   | 
Joe  |  02. 04. 2016 19:51

Tak nevím, co autor článku hulil, ale asi to musel být kvalitní matroš... Jel jsem jak v novém Meganu (1,2 TCe 130 a 1,6 dCi 130 a taky 17"ky), tak v Pulsaru (motor si už nepamatuju)... Jízdní vlastnosti Meganu jsou na super úrovni, podvozek nádherně utlumenej jak zvukově, tak na nerovnostech drží výborně. Motor (benzín) tak odhlučněnej, že o něm ani nevíte, diesel taky velmi kvalitně, jen vzdáleně je slyšet. Co se týče vnitřního prostoru, mě osobně u hatche nejvíc zajímá prostor vepředu a pak solidní rozměr kufru. Prostor vzadu je míň důležitej (to bych si pak koupil kombíka), a jako i když Megane neuchvátí prostorem na zadních sedadlech, řekl bych, že je to v pořádku. Ve čtyřech dospělých s takovým autem do Chorvatska nepojedu, ale 2 + 2 děti úplně v klidu.
Pulsar mě naopak zklamal tím, jak rozměklej měl podvozek, takový "žužu". A protože jezdím většinou v autě sám, nebo ve dvou lidech, chci mít možnost si trochu "zasportovat" (rozumějte = jet svižně). A to budu daleko radši dělat v Meganu, než v Pulsaru.. CO se týče displeje, je to otázka vkusu, ale já mám pocit, že autor, kterej má takto nutkavou potřebu se vysmívat tomu, že "megane má jenom ten displej", by se měl jít fakt léčit.
A když v článku, kterej je o Meganu a Pulsaru, tak nestydatě chválí Astru, možná by mohl taky spravedlivě uvést, jak šíleně úzký a nepohodlný má Astra přední sedadla (resp. opěradla) a jak plytkej má kufr...
A to už se nezmiňuju o tom, že chválí kvalitu zpracování u Nissanu a tvrdí, že je lepší, než u Meganu, kterej mě interiérem fakt dostal do kolen... tak pěkně a kvaůitně působící palubovku jsem už dlouho neviděl...

Odpovědět  |   | 
znalec  |  03. 05. 2017 10:44

Divne miery.

Mam cca 185 cm a v ziadnom aute strednej a nizsej triedy si pohodlne nesadnem - s vynimkou crossoverov a MPV.

Miesto na nohy je uplna kravina - ovela viac ma zaujima miesto nad hlavou a sirka interieru.
Miesto na nohy je uplne to posledne, co ma v aute zaujima - a to len vtedy, ak si nemozem normalne s vystretym chrbtom sadnut a musim byt v aute pokrceny ako paragraf.

O3 lift je vzadu priserne krpata, tam sa nezmestia ani deti v sedacke.
93 cm nad hlavou je uplny prd - na normalny posed treba spon 100 cm a vhodny sklon sedaku - idealne nastavitelny.

Odpovědět  |   | 
Marek  |  01. 11. 2018 14:13

Dobrý den doporučíte mi prosím kvalitní střešní box? Chtěl bych ho hlavně na hory a na letní dovolené. Mám Megana kombi.

Odpovědět  |   | 
Filip  |  02. 11. 2018 12:05

Podívejte se na tuto úžasnou a designovou rakev, já jsem si ji koupil na lugunu https://www.neumax.cz/autobox-thule-flow-leskla... ...

Odpovědět  |   | 
Marek  |  05. 11. 2018 11:58

A přišla vám domů? Jak to bylo zabaleno proti poškrábání? Jaký má rakev zámek? A jsou k ní dva klíče?

Odpovědět  |   | 
Filip  |  07. 11. 2018 14:24

Ano k bedně jsou dva klíče a přišla opravdu profesionálně zabalená. Zámek má velice dobře vyřešený.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

První jízda s Volkswagenem Golf VIII: Klasik všech klasiků v digitálním věku

Volkswagen Golf VIII

S novým Volkswagenem Golfem jsme se staticky seznámili koncem října při oficiálním odhalení. Nyní se osmým vydáním evropského bestselleru konečně svezeme.

10.  12.  2019 | Svět motorů | 58 příspěvků
TEST Ford Focus ST Plus Performance: Bejby nebude sedět v koutě!

Ford Focus ST Plus Performance

Akronymem rychlého Fordu je od pradávna označení RS a hot-hatch modrého oválu se již několikátou generací zove Focus RS. Jeho bejby bratříček ST se v očích nadšenců vždy tak trochu krčil v koutku a tam si fidlal ty své druhé housličky. K patnáctým narozeninám ale dostal od hodných strýčků z vývojového oddělení elektrickou kytaru… a k ní koncertní kombo s elektronickými efekty.

5.  12.  2019 | Petr Schnagl | 31 příspěvků
Za volantem elektrické Škody Citigoe iV: Odsouzena k úspěchu. Na doživotí?

Škoda Citigoe iV

Na prezentaci v Nizozemsku jsme vedle plug-in hybridní Škody Superb poprvé vyzkoušeli také první sériově vyráběný elektromobil s okřídleným šípem ve znaku. Odsouzen k úspěchu ale byl už dlouho před tím.

3.  12.  2019 | Jan Mička | 155 příspěvků

Nejčtenější články

Nová Škoda Octavia dostala vychytávku, která pomůže v boji proti pirátům silnic

Nová Škoda Octavia dostala vychytávku, kter…

Škodovka je nejenom u nás vyhlášená svými chytrými řešeními. V případě nové Octavie ukázala, že i malý detail v interiéru může být hodně přínosný.

13.  11.  2019 | | 248 N/A
Škoda spustila výrobu nové Octavie. Linkou už ale projelo něco zajímavějšího

Škoda spustila výrobu nové Octavie. Linkou …

Z linky v Mladé Boleslavi už sjíždí první kusy nové Octavie. Během toho však továrna již pomalu najíždí i na produkci prvního modelu na elektrické platformě MEB.

1.  12.  2019 | | 50 N/A
Škoda Favorit mohla být krásná. Pak na ni ale dolehly socialistické kompromisy

Škoda Favorit mohla být krásná. Pak na ni a…

Třicáté výročí 17. listopadu 1989 si lze připomenout různě. Třeba i svým způsobem revolučním automobilem, který se stal symbolem tehdejší doby a zároveň pojítkem mezi starým AZNP a Škodou pod křídly VW.

17.  11.  2019 | | 55 N/A
Slovensko nabízí dotace na elektromobily. Elektrická Škoda rázem stojí pakatel

Slovensko nabízí dotace na elektromobily. E…

Vysokou cenu elektromobilů mohou částečně srazit státní dotace. Slováci proto spouštějí zajímavý program.

23.  11.  2019 | | 150 N/A
Už i Škoda si utahuje z Elona Muska. Soucítí s ním a kouká na vlastní minulost

Už i Škoda si utahuje z Elona Muska. Soucít…

Kdo by to čekal? V hromadě vtípků na účet Elona Muska a jeho Cybertruck se nyní objevil i jeden od Škodovky.

29.  11.  2019 | | 34 N/A