Renault má ceník modernizovaného bestselleru Captur

Captur je velmi úspěšným modelem v nabídce značky Renault. Nyní přichází čas na modernizaci tohoto SUV.

V červnu začne Renault prodávat v České republice facelift svého menšího SUV Captur. Zájemci už ale ví, za jaké peníze si ho koupí.

Tuzemské zastoupení francouzské automobilky bude vůz prodávat v pěti stupních výbavy a se čtyřmi motorizacemi. Dvě jsou zážehové a dvě vznětové.

Základní verze vozu stojí teď 314 900 Kč. Jedná se o auto se stupněm výbavy Life, který je k mání pouze s tříválcovým motorem 0,9. Základní výbava obsahuje například i asistent pro rozjezd do kopce, tempomat s omezovačem rychlosti, šestnáctipalcová ocelová kola, LED světla pro denní svícení, elektricky nastavitelná a vyhřívaná zrcátka a elektrické ovládání pro přední i zadní okna.

Test Renault Espace 1.6 dCi 160 EDC: Všechno je jinak

Test Renault Espace 1.6 dCi 160 EDC: Všechno je jinak

Za vyšší stupeň výbavy se připlácí 28 000 Kč. Ten již zahrnuje také kola z lehkých slitin, mlhovky, klimatizaci, kožený volant a rádio. Tuto výbavu s označením  Zen už také lze kombinovat jak s benzinovou čtyřválcovou dvanáctistovkou, tak i se slabší verzí turbodieselu dCi.

Na vrcholu nabídky stojí výbava Initiale Paris. Do auta se pak montuje třeba i audiosystém Bose nebo kožené sedačky.

Na vzhled modelu po modernizaci se podívejte na následujících fotografiích:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT: Přepísknutý budget

Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT (minitest)

Pokud potřebujete levný kombík, důvod vynechat z výběru Tipo vážně nemáte. Fiat ho prodává za slušné peníze. Co když ale chcete diesel, automat a lepší výbavu? Bude Ital pořád ještě takové terno?

dnes | Miro Mihálik | 21 příspěvků
TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

18.  10.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 28 příspěvků