Renault Logan eco2: zelená studie

11 komentářů

Luki
7. října • 9:46

o té se nikde nepíše ? Nebo to zůstane jen studie a vyrábět se to nebude ?

pomsta jouzovy
9. října • 14:01

Francouzská automobilka Renault představí na Michelin challenge Bidendum v Šanghaji studii, STUDIIS T U D I I hňupe!!

richie
7. října • 9:34

Dyk tohle auto stejně jako většina korejských a japonských pleček nemá ani ESP - ani za příplatek! A auta bez ESP by se snad dnes neměli ani vyrábětB-]

JanQ
7. října • 22:13

hehe......predpokladam ze by mel auta vyrabet jen koncern co?:)

Koumeles
7. října • 13:19

Tak to je hlaska dne:-D

Zdenek Dostal
7. října • 19:33

A proc? Samozrejme dnes uz vetsina japoncu muze mit ESP, ale muj nazor je, ze vypinatelne ESP by melo byt v zakladu kazdeho auta. To vis, 95% ridicu jsou normalni lide, ne jako vy zavodnici na autorevue, kteri projizdite zatacky bokem a sliky na mokru jsou vas denni chleba. Ve svem okoli mam nejmene 5 lidi, kteri jsou profesionalni ridici a kazdy ma najeto kolem 700t km, a rikaji, ze ESP je dobra vec, a i nejednomu z nich uz usnadnila zivot...

Radek Ondrášík
7. října • 22:32

A proč zrovna ESP? Co třeba systémy hlídání slepého úhlu? - také velmi důležitá věc. Nebo třeba noční vidění - extrémně prospěšná věc, co třeba radary, které hlídají silnici před vámi např. v mlze... atd..atd...atd.Prostě každý by si měl sám vybrat co v autě chce a nechce.

NovoCZ
8. října • 12:57

Jo a až do tebe vletí takový co to nechtěl ale nakonec potřeboval - a pozabíjí ti rodinu, tak budeš mít pořád stejný názor? Většina řidičů u nás je mizerných a stabilizace jim prostě pomáhá. Ty další systémy přijdou na řadu taky, ale zatím jsou příliš drahé - tady zase musí být míra kompromisu, překvapuje že jako redaktor tohle nechápeš. Když necháš výběr výbavy jen na kupujících, hloupost vítězí a většina si místo stabilizace koupí haubny na střechu, které nikdy nepoužije, ale budou cool. Jak se říká, chlap si nikdy nepřizná je je mizerný milenec a řidič ;-)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Pavel
9. října • 20:29

Blázne! ESP je uplně k ničemu, pokud auto řídí dobytek, jakých sedají v česku za volant statisíce. Většinou to má ještě ten výsledek, že si takový řidič řekne, proč by na náledí jel opatrně, vždyť má přeci ESP, ABS a vůbec má nové 4 - 5-ti hvězdičkové auto tak co se mu může stát. A ta lůza ve 120-kách eskortech a kadetech, nebo dokonce ubožáci co jezdí na kolech nebo chodí pěšky ať jdou klidně k čertu.
Chci jen říct, že ze slušného řidiče udělají elektronické vymoženosti lepšího řidiče, ale z většiny českých prasat ještě větší prasata.

Radek Ondrášík
8. října • 13:14

Ja to jako redaktor chapu, ale nebudu kvuli toho menit nazor. Nechci se dozit toho, ze si pujdu kopuit auto a nejaka direktiva se postara, ze jedine co si budu moci zvolit je ktery den si pro auto prijdu, protoze se uzakoni jedna barva, ktera jde pres den nejlepe videt, bude povinna 5ti zonova klima, protoze prehraty clovek se unavi, bude tam nevypnutelne ESP protoze je dulezite apod.Clovek je v prvni rade zodpovedny za svou bezpecnost sam. A je zodpovedny i za bezpecnost sve rodiny, pokud ji ma. Podobne direktivy jen nici automobilovy prumysl z pohledu treba uzkeho spektra zakazniku, kteri pozaduji neco trochu odlisneho.At jsou v nabidce vozy s ESP, ABS, Airbagy a ja nevim cim jeste, ale at jsou zde auta i bez techto systemu, pripadne at jdou dane systemy plne vypnout.Chapu, ze v socialisticke Evrope je modni prenaset odpovednost za svou osobu na druhe a v pripade, ze to nezvladnu, tak se dozadovat od vsech okolo odskodneni, ale toto je velmi kratozraka cesta.

XIDEX
9. října • 13:29

Kazdy auto ma pojistky, takze kazdy ESP jde vypnout....to jen tak na okraj...ale jinak souhlasim s tim, ze tyhle "regulacni" kraviny tu nemaj co delat...

Doporučujeme

Články odjinud