Renault Latitude: velký Francouz je zpátky

24 komentářů

ravik
1. listopadu • 9:08

:-| z tohodle se ce brečet.. sem fanda rencků.. doma mam safrana.. doby kdy si frantici stavěli luxus pro sebe (a ten stál za to) a ne pro komerční účely sou v tahu.. jakmile to auto neni udělany tak že by ste si do něj s hrdostí posadili prezidenta státu tak se o "s-classe" a kategorii vyší třídy vlajkovejch lodi automobilek v kery se dnes ač někdy ne uplně porovnatelně michaj auta jako A8, C6, končici 607, 7xx od BMW, atd. neda vubec uvažovat.. za todle "daewoo" bych se styděl i jako pruměrně uspěšnej podnikatel..

pavel
9. června • 6:55

po Vel Satisu, ktery se bud hodne libil nebo hodne nelibil (me to prvni) prichazi koncentrovana nuda co vypada jako VW CC riznuty nejakym Saabem, proste celkove zoufale nudne nic...Mno asi se to proda lip, ale je to teda ostuda, to v Renaultu postrileli designery a auta navrhuji ucetni (takhle nejak si to predstavuju ve VW...

Pivel
8. června • 12:14

Tohle je po hodně dlouhý době auto od Renaultu co se mi fakt líbí :)

Jirka
8. června • 17:43

Renault nebude nidky prodávat auta v segmentu nejvyšší třídy. Na to si všechny ty Citroeny. Fiaty, Fordy, Peugeoty vylamou zuby. Je to segment, kde jde o prestiž a tam vladne vždy někdo jiný. Akorát Renault prodrbe prachy za vývoj a výrobu, ale ziskový to nikdy nebude.

slaine
8. června • 23:17

Jirko, v segmentu "nejvyšší třídy" prodávají auta akorát Rolls Royce a Bentley.
Tento Rendlík je střída označovaná jako vyšší střední, čili úplně normální spotřebák pro lépe situované. Že v této třídě dominují značky jako Jaguar, Lexus nebo Mercedes je jasné, ale pořád se bavíme o vozech s cenovkami v průměru kolem 1 milionu (bez DPH), takže relativně dostupná vozítka, která si jejich majitelé mohou dovolit střídat co pár let. Pokud Renault nabídne rozumnou techniku, může získat zákazníky, kteří chtějí prostorný a pohodlný sedan na časté dlouhé cesty a je jim proti srsti vystavovat se na odiv v premiové značce. Své kupce si tedy určitě najde.

Zelí
9. června • 14:38

Tohle je kopie passatu a je to pokus dostat se do střední třídy. Laguna klesla do nižší střední i cenově. Takže by chtěli zpět do střední. Frantíci z rendlíku musí být v šílené depresi, když rezignovali na svůj vyhlášený originální design a spadli do úrovně pajcujících asiatů. Bohužel.

Shimi
9. června • 16:14

:-D Jasněěěěě, Laguna klesla do nižší střední :-D To snad není možný, co se tady člověk dočte. Ale že si to ty, tak to beru s humorem. Všechny modely posunem o třídu níž a bude klid. Akorát nevím kam šoupnem Twingo, páč na toho už není kategorie. Nechceš nějakou vymyslet?Perlíš, fakt že jo. Vzhledem k parnému počasí by se to snad dalo omluvit.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Zelí
10. června • 18:09

Podívej se na ceník. Je to slabě nad loganem. Design originální, ale dosti mizerný. Kam s tím chceš zacílit. Jedině dolů. To co rendlík předvádí je vyložená střelba od pasu. Zoufale zkouší, jestli se někde chytí. Já jsem naprosto imuní. Do rendlíků, které jsem provozoval jsem nalil tolik peněz do oprav, že to už nechci opakovat. Nechám to na další hejly..

Shimi
10. června • 18:31

Jo, slabě nad Loganem. Počkej, mrknu ven na teploměr. Jo, 32 ve stínu, to by šlo. Předpokládám, že u tebe bude ještě mírně nad. :-D Díík, ty mi vždycky zvedneš náladu.P.S.: Kupoval si všechny ty Rencky nový nebo z x-tý ruky? Já jen abych věděl jakou to má vypovídající hodnotu.

Petr
8. června • 20:59

No jo a kdo tvrdi ze bude prodavat v nejvyssi tride? Tohle je konkurence 5er, A6, E-klasse.

Lovap
8. června • 21:28

Nie. Toto auto bude konkurencia Peugeotu 607, Citroenu C6 a podobne. Je to v triede kde boli kedysi Opel Omega, Ford Scorpio a tak.

m
8. června • 22:04

mas to ejaky popleteny, porad se bavime o vyssi stredni tride, a tam patri opel omega, bmw 5, ford scorpio, audi A6, mercedes E, renault 25, citroen CX, ...a ted i tento renault

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Lovap
9. června • 17:46

Nemám to popletené. Presne ako to povedal chlapík nadomnou, nemôžeš porovnávať prémiu (Audi, BMW, Mercedes, teraz už aj Lexus) a "obyčajné" značky. Tieto autá si nikdy nekonkurovali.

manga
9. června • 16:07

on myslel vyssi stredni mainstream a ten pred nim premii ;-)

Liborus
8. června • 19:54

Tady je to samý odborník...

Pavel
8. června • 9:49

Tak tohle je první Renault co vypadá jako Volkswagen. Jestli to má být nová frrancouzská zbraň v konkurenčním boji, no nevím.

manga
9. června • 16:05

Me to zase zepredu pripomina novou KIU, to SUV a facelift Ceedu.. ta maska je KIA.. :)

alambert
8. června • 15:32

trapna napodobenina Lexusu LS...

Petr
8. června • 20:59

Zajed si k ocnimu.B-]

alambert
9. června • 22:29

no dobre, vim ze to neni kopie. ale celkovejma tvarama se mu podoba. konkretni detail treba tvar zadnich svetel (vytazeni do boku nahore)...proste ano, nejsem slepej, vidim ze to neni stejny, ale celkovym dojmem mi pripomina LS...

ja-ne
8. června • 10:34

SAABOFOLCVAGEN:-O:-O

Luthor
8. června • 12:14

No počkat, zadej ze ze sonaty :-D

Radek.
9. června • 8:08

Já myslel že z Bavora, minimálně při pohledu z boku je to jasné "Bangelovo baroko"...

Petra Filková
8. června • 10:32

A přední světla to má jako můj bývalý Saab. Ale to přece ničemu nevadí. Mi se tento design tuze líbí. Možná je složité dnes udělat vůz, který by nepřipomínal jiný.Pamatuji jak otec měl Safrane, to bylo skvělé auto. Velké a komfortní. Mám trošku obavu, že toto takové nebude.Nevíte jaký to má rozvor a případně jaké motory se tam plánují dávat?

Doporučujeme

Články odjinud