Renault Latitude v Česku: povede si úspěšněji než Vel Satis?

Příští týden se začne v Česku prodávat Renault Latitude. Nejnižší cena se dostala jednu korunu pod půl milionu (zážehový dvoulitr, základní výbava Expression), šestiválec v nejvyšší výbavě bude dražší o čtyři sta tisíc korun. Jsou tyto ceny konkurenceschopné? Na to se pokusil odpovědět na tiskové konferenci Bernard Chretien, ředitel Renault ČR.

„Myslíme si, že Latitude má potenciál. Očekáváme, že o něj bude mnohem větší zájem než o Vel Satis, jehož roční prodeje se pohybovaly jen kolem 10-15 vozů ročně, jeden rok to povyskočilo na 36 vozů. Ptáte-li se mne na přesný odhad, kolik vozů si myslím, že prodáme ročně, tak vám neřeknu přesné číslo. Ale očekávám, že to budou desítky. Kdyby to byly stovky, byl bych samozřejmě rád.“

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek 

Na otázku, jací zákazníci si budou Latitude kupovat, zformuloval hodně kulantní odpověď: „Na to není jednoznačný názor, ale očekávám, že to budou spíše muži než ženy. A spíše ti méně mladší.“

Podle Chretiena je hlavní předností modelu Latitude, který byl představen na říjnovém Mondial de l´Automobile v Paříži, úžasný komfort vozu. Pohodlí, které nabízí. A pak také jeho prostornost, bez deseti centimetrů měří pět metrů na délku. Cestujícím tak je schopen nabídnout na zadních sedadlech prostor 251 milimetrů v oblasti kolen, což je nejvíce v segmentu.

Bernard Chretien také vyzdvihl to, že sedan Latitude je vpravdě mezinárodní vůz. Navržen byl ve Francii a v Jižní Koreji. Vyrábí se v závodě Renault-Samsung Motors v Busanu. Veškeré dieselové motory a manuální převodovky ale pocházejí ze závodu Renault ve francouzském Cléonu.

Ceny Latitude začínají v Česku na 499 900 korunách. Za to zákazníci dostanou zážehový dvoulitr (103 kW) a základní výbavu Expression (například tempomat, palubní počítač, zadní parkovací senzory, dvouzónovou klimatizaci, kožený volant, elektricky nastavitelná a vyhřívaná zpětná zrcátka, 16palcová litá kola, ESP a šest airbagů). Dále budou v nabídce tři dieselové pohonné jednotky – 2,0 dCi 150 (110 kW), 2,0 dCi 175 (127 kW) a 3,0 V6 dCi 240 (177 kW).


Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek

 

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

dnes | Michal Žďárský | 1 příspěvek
Kia je podruhé vítězem testu počáteční kvality

Kia je podruhé vítězem testu počáteční kvality

J.D. Power každoročně pořádá anketu o kvalitě vozů na trhu v USA. Už druhý rok z něho nejlépe vyšla Kia se svým výsledkem 72 PP100.

včera | Daniel Havlina | 15 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 32 příspěvků