Renault Latitude v Česku: povede si úspěšněji než Vel Satis?

Příští týden se začne v Česku prodávat Renault Latitude. Nejnižší cena se dostala jednu korunu pod půl milionu (zážehový dvoulitr, základní výbava Expression), šestiválec v nejvyšší výbavě bude dražší o čtyři sta tisíc korun. Jsou tyto ceny konkurenceschopné? Na to se pokusil odpovědět na tiskové konferenci Bernard Chretien, ředitel Renault ČR.

„Myslíme si, že Latitude má potenciál. Očekáváme, že o něj bude mnohem větší zájem než o Vel Satis, jehož roční prodeje se pohybovaly jen kolem 10-15 vozů ročně, jeden rok to povyskočilo na 36 vozů. Ptáte-li se mne na přesný odhad, kolik vozů si myslím, že prodáme ročně, tak vám neřeknu přesné číslo. Ale očekávám, že to budou desítky. Kdyby to byly stovky, byl bych samozřejmě rád.“

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek 

Na otázku, jací zákazníci si budou Latitude kupovat, zformuloval hodně kulantní odpověď: „Na to není jednoznačný názor, ale očekávám, že to budou spíše muži než ženy. A spíše ti méně mladší.“

Podle Chretiena je hlavní předností modelu Latitude, který byl představen na říjnovém Mondial de l´Automobile v Paříži, úžasný komfort vozu. Pohodlí, které nabízí. A pak také jeho prostornost, bez deseti centimetrů měří pět metrů na délku. Cestujícím tak je schopen nabídnout na zadních sedadlech prostor 251 milimetrů v oblasti kolen, což je nejvíce v segmentu.

Bernard Chretien také vyzdvihl to, že sedan Latitude je vpravdě mezinárodní vůz. Navržen byl ve Francii a v Jižní Koreji. Vyrábí se v závodě Renault-Samsung Motors v Busanu. Veškeré dieselové motory a manuální převodovky ale pocházejí ze závodu Renault ve francouzském Cléonu.

Ceny Latitude začínají v Česku na 499 900 korunách. Za to zákazníci dostanou zážehový dvoulitr (103 kW) a základní výbavu Expression (například tempomat, palubní počítač, zadní parkovací senzory, dvouzónovou klimatizaci, kožený volant, elektricky nastavitelná a vyhřívaná zpětná zrcátka, 16palcová litá kola, ESP a šest airbagů). Dále budou v nabídce tři dieselové pohonné jednotky – 2,0 dCi 150 (110 kW), 2,0 dCi 175 (127 kW) a 3,0 V6 dCi 240 (177 kW).


Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek

 

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

včera | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků