Renault Latitude: Sám voják v poli

17 komentářů

Lukixe
19. srpna • 17:48

Inak auto samo o sebe nemusí byť špatné..ale zabíja to fakt že je to Samsung,som ale prekvapený že u vás nejde na dračku..Ale to je asi tým že to nezapadá do prémie tak ako džundáájp..ča alebo kidža :-D

petr
20. srpna • 9:59

Ten Samsung SM5 je postaven na platformě Nissanu (Altima, Maxima), má motory Nissan (2.0 a 2.5 V6), převodovky Nissan, takže je to v podstatě Nissan s korejskou kastlí :-))

fogel
19. srpna • 15:28

Že by byl Superb ve vyšší střední,to už je krůček k luxusním vozům.Renault u nás nebude mít úspěch ve vyšší střední stejně jako VW s Phaetonem,i když ten je asi o třídu výš.

Šákul Ředkvička (pota)
19. srpna • 23:15

Superb je samozřejmě střední třída. Jenže po představení nové Octy se najednou na AR posunula auta Škody o třídu výše. Octa je střední třída, Superb vyšší střední, Yeti je stejně jako LC offroad...

Petr  Griga
20. srpna • 9:03

Nene, Superb je top třída, Octavia vyšší střední, Rapid střední a Yetii Offroad. Doufám, že jsem to od kolegů z marketingu Škody opsal správně.

vikýř
19. srpna • 15:00

Zásadní problém je v tom, že automobilky geneticky vyrábějící vždy a pžeážně s úspěchem lidové vozy luxusní špičku neumějí. Snaží se do takových modelů nacpat co nejvíce materiálů a dílů z lacinější produkce a hlavně, mezi lidmi co "na to mají" nejsou dost "in". Sám mám Megana a je vše OK, měl jsem i kdysi Safrana a to už byl problém s elektronikou. Někde "to" pochopili, jinde ne. Renault od 2. sv. války prakticky neudělal jeden skutečně VELEúspěšný skutečně luxusní cestovní model (snad R-25 v nejvyšším nářezu co měl V. Havel?).

Jan Havránek
19. srpna • 16:12

jj, r 25 byl darem portugalců, aby nejezdil zilem.... jináč auto kterým opravdu jezdil neustále a měl ho rád byla lancia kappa.....

Tom Cruise
19. srpna • 22:59

Havel od portugalců dostal R21 s 90koni, zadna plna palba. I tak to mezi temi prizraky tady pusobilo jako ufo.

honza
19. srpna • 14:40

Jak někdo říkal, měli na to dát znak Dacia. Tohle není Renault. Vel Satis byl ještě Renault, nadčasový, nepochopený... To už bych si snad koupil radši tu nudnou Škodovku, než tuhle Koreu. Můžou soupeřit cenou a výbavou, ale kdo chce vrazit (v Evropě) peníze do vyšší třídy, tak určitě skončí u něčeho, co vypadá a působí luxusněji.Laguna je designově taky nic moc nebo nedotažená, a přesto, že je cenově zajímavá, moc se prodávat nebude, navíc se zkaženou pověstí. Mohla by být trochu větší, takto je někde v mezeře mezi nižší střední třídou a střední třídou, a zákaznicí se přikloní spíše k tomu hlavnímu proudu v obou případech.Jediné z těch vyšších řad od Renaultu se mi líbí Laguna Coupe a RS verze Megane. V nižších třídách je skvělé Clio, Captur nově a nebo tradičně Megane. Ale chybí jim holt ta kvalitní střední a vyšší třída a cesta levných přeznačených korejců určitě není tou správnou, pokud si chtěji budouvat značku. Doporučil bych jim oddělit tu low-cost značku od té luxusnější, teda mít Dacia a Renault oddělené a zaměřené jinam. Aby nedocházelo k devalvaci značky jako takové.

Wheee456
19. srpna • 13:27

Latitude neni v nabidce na webu Renaultu:
http://www.renault.cz/nove-vozy/osobni-vozy/... Neni mi uplne jasne jak chteji prodat vic toho co vlastne neprodavaji.

19. srpna • 15:16

Proč je tu takový článek netuším. Latitude se přestal nabízet tuším začátkem prázdnin. Teď lze koupit už jen předváděčky. Díky padajícím prodejům pochopili a vyškrtli toto auto.

JirkaK
19. srpna • 12:57

Myslím že si za to může Renault jen a jen sám. Kdysi se velké Renaulty prodávaly po tisících, Safrany a jedničkové Laguny se sem vozily i jako ojetiny ve velkém a majitelé s nimi byli celkem spokojeni. Potom přišla dvojková Laguna.......
Druhá věc je, že průměrný kupec nového auta má v hlavě řadu oktávka - sup - pašík - A6 - A8 a o tom, že existují ještě jiná auta, nějaký Renault, natož Latitude, nemá vlastně ani tušení.

wolff
19. srpna • 9:31

Uf...
A jaká je pointa?...celého článku....?Úvod by byl, článek by i byl..., ale kde je závěr?:-/

Pavel
19. srpna • 9:56

Pointa je taková, že si máme všichni hned teď běžet koupil Latituda, aby neměl tak špatné prodejní výsledky:-)

Luthor
19. srpna • 10:53

Je divné, že toto auto je jen přeznačený z Koree Samsung SM5 a neprodává se, takový Fluence Samsung SM3 je na tom opoznání líp.

řidič
20. srpna • 8:48

No, to auto za to nemůže, je pohodlné, ale ... kdyby to mělo název Safrane, který je už zavedený, bylo by mu v Evropě líp;-)

mpolan
19. srpna • 10:26

Pleteš se, pointa je taková, že máme všichni utíkat kupovat Superby, abychom tu francouzskou zrůdu zadupali úplně do země :-D

Doporučujeme

Články odjinud