Renault Laguna: Výkonnější diesel

Pokud vám současných 120 dieselových koní pod kapotou Laguny nestačí, pak právě pro vás je určena zpráva o novém motoru o výkonu 150 ks (110 kW).
Renault Laguna: Výkonnější diesel
Nový vznětový čtyřválec pod kapotou Renaultu Laguna má objem 2 188 cm3 a využívá přímé vstřikování common-rail. Prodejní označení motoru, který vychází z pohonné jednotky poprvé představené v roce 2000, je 2.2 dCi. Motor je spojen se šestistupňovou manuální převodovkou, která na přední kola přenáší točivý moment vrcholící hodnotou 320 Nm  v rozmezí od 1 750 do 3 000 ot./min.

Použití šestistupňové převodovky umožňuje lépe využít výkonový potenciál vznětového motoru. Převodové stupně jsou lépe „naladěny“. Šestý převodový stupeň se také pozitivně projeví na průměrné Klepněte pro větší obrázekspotřebě. Laguna 2.2 dCi se průměru spokojí s 6,3 litru nafty na sto ujetých kilometrů.

Výkon motoru a točivý moment je nejlépe doplnit údaji o „živosti“. Laguna dosáhne maximální rychlost 215 km/h, z 0 na 100 km/h zrychlí za 9,8 vteřiny. Jeden kilometr s pevným startem zvládne za 30,8 vteřiny.

Všechny ostatní ostatní parametry, jako jsou stupně výbavy, ať příplatkové či standardní, jsou shodné s ostatními modely Laguny.

Kdy se Laguna 2.2 dCi dostane na český trh zatím není známo. Jakmile se tak stane, tak vás budeme informovat.
Minitest Nissan Qashqai 1,6 DIG-T: Po faceliftu s hezčí tváří

Nissan Qashqai DIG-T 160 (minitest)

Co nabízí populární crossover po faceliftu a jaká je kombinace vbrcholné benzinové motorizace s manuální převodovkou a pohonem předních kol.

včera | Milan Lažanský | 2 příspěvky
TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků