Naprosto musim souhlasit s Tonym a Jacobsem. Mám hondu civic z 89. 1,6 16V a když sem zkoušel, co to umí celkem sem se divil. Rafika tacháku zalezla za roh (210+ km/h) a řekněte kolik motorů todle dovede, i v dnešní době. K tomu sem chvilku jezdil s BMW 525i (rv.91) a musim říct že to prostě neni ono.BMW má sice nabušenej výkon (skoro 200 koníků), ale s jeho vahou se to projevuje jenom na spotřebě a ne na jízdních vlastnostech. Honda rulez!
hehe. Ja mam podobne skusenosti ale so Civicom 7G, 1.4S, 2005.Auto ide ako diabol a tie trapne nemecke 1.4 a 1.6 nechapu co sa deje ked im ukazem co je Honda rulez v praxi.Auto ide 180km/h na 5500ot. a kde je to do 6200ot. Takze 190 no problemo. A akceleracia? Tie trapne 1.6Mpi a im pod. len tise zavidia.Spotreba?: mesto 6.4-6.5(leto,jar) v zime pri najkrutejsich mrazoch a studenych stratoch max.8.3l/100km.Vonku auto zerie minimum moj rekord je 4.3l/100.Ale pozor!!!!!!!!!!!Ziadne trapne plizenie sa.Absolutne pohodova jazda pri dodrziavani predpisov.Uz je to 4. japonske auto co mame a tesime sa na novu Civic 8G. No to je hudba buducnosti.Pozdravujem Honda fans.
...pánové, to máte jako se ženským poprsím. Některé dámy jsou mnohdy zcela oprávněně nespokojeny s velikostí, tvarem nebo čímkoli jiným na jejich poprsí. Proto volí plastickou operaci. Navštíví lékaře a ten je trochu přikrášlí. Jejich ňadra jsou od té chvíle krásná, plná a já nevím co ještě. Prostě super, mnohdy na oko působivější, než nekteré "přírodní". Má to ale jeden háček. A velký. Už to není ono. Někdo je nadšen, někomu se chce zvracet. Naproti tomu dámy, které mají to štěstí, že se nemusí nechat zlepšovat plastickým chirurgem, mají minimálně jednu výhodu: to je ono!! Ale vraťme se k motorům. Za turbo se dá schovat i nepovedený motor, který se hodí tak akorát do šrotu. S turbem je ale pro mnoho lidí super. Ale...Už to není ono. Naproti tomu automobilky, které mají to štěstí, že nemusí své motory přikrášlovat turbem (učebnicovým příkladem jsou benzíny Honda nebo BMW), mají minimálně jednu výhodu: to je ono!! Žádná umělina, všechno pěkně od přírody...
Presne tak!!!! Konecne jeden clovek(ale urcite je ich viac) co vie o com pise.Urobit vyborny atmosfericky motor vie akurat Honda,BMW a netreba zabudnut na Toyotu. su to krasne vyladene motory a naviac japonske slapu ako hodinky.Jedna basen.v kazdom pripade treba autu rozumiet a nie sadnut a plyn na podlahu.
Kvalita lepsi nez BMW nebo Audi??? No nevim, asi zalezi na tom jakej model te dane automobilky s tim jakym modelem jine se srovnava. Jinak novej Accord je pekny auto, libi se mi, ma vkusny design asi je i kvalitni, nevim, nesedel jsem v nem. Ale stejne bych do nej nesel, BMW nebo Audi se mi proste libi vic, je to otazka vkusu a image (sorry, ale v tom evropska auta nad japonci vestsinou vedou, nerikam, ze vzdy). Ad. sportotvni motory: myslim, ze pokud je motor sportovni, tak je uplne jedno jestli ma turbo nebo ne, protoze sportovni motor musi byt hlavne vykonny a o tom to je.
To by mě zajímalo, jestli p. Huh krom škodovky měl i jinou značku. Pokud nezná Hondy, jak jí může kritizovat. Troufnu si říct, že pokud se týče celkové kvality, je na tom výše než takové značky jako VW, AUDI, BMW. A to jsem záměrně vybral špičku, co se týká evropských značek. Jedině Mercedes (krom některých modelů) má můj respekt.
S pozdravem Tony
Pekáč??? Tu o té červené karkulce bych chtěl ještě jednou-). Takovy lidi miluju prošly okolo auta, ani se v něm nesvezli a už je to pekáč. Posaď se do Hondy a pak se ti nebude chtít vysedat. Já si aspoň na moji (Accord 2.0 r.v. 2002) nemůžu stěžovat.
Taky jste mohli porovnat oba vozy ve verzi kombi, přijde mě to logičtější...
Taky se přikláním k náz, že se mohly testovat stejné karosářské varianty. Ale co mě šokovalo, že auto střední třídy, jako je Honda Accord, s motorem 2,4 a zřejmě slušnou výbavou, nemá palubní počítač. Zajímal by mě důvod proč ho nemá, konstrukční problém to asi nebude, když se to dá nacpat i do Felicie 1,3...
Honda nemá palubní počítače prostě ráda. Kazí charakteristický jízdní a životní styl. Prostě místo radosti z jízdy řidič stále brejlí na okamžitou spotřebu a často dělá brzdu provozu, to se k Hondě nehodí. Sporťák prostě PP nepotřebuje.
To jsou kecy v kleci...
Stačil by dojezd a průměrná spotřeba... Nápadně mi to připomíná komunistický rozhodování co by lidi měli vidět a co ne. Je snad každýho věc, jestli se o spotřebu zajímá nebo ne. Nebo že by se honda bála že by si lidi všimli že ty její pekáče žerou jak pominutý?
Nějak mě přijde že to s hondou jde s kopce. I inovace 2000 byla spíš taková sranda. Nevím nevím - myslím že na prodejích se to ukáže...
Huh
A proc se netestoval Accord Tourer? Navic se nikde nepise o zavazadlovem prostoru ...
Větu, "Přestože nemá honda přeplňovaný motor, působí sportovněji", si mohl p. Dolejš odpustit, případně ji stylizovat jinak. Takhle to vypadá, že chtěl říct, že jedině a pouze přeplňovaný motor může být sportovní anebo, že každý turbo agregát působí sportovněji než jeho atmosférický konkurent.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.