Vypadá srandovně v tom bílém oblečku a "ocasem"... jako Polární liška. Ostatně jistě to bude krasavice.
Je to logické. Spousta lidí ve vyšší třídě ráda liftback, spousta ráda sedan. Viz Opel Vectra/Signum, viz nový superb - sedanoliftback.Jen mě jako zarytého citroënáře mrzí, že u Citroëna neudělají opačný krok s novou C5 - do sedanu se mi moc nechce a liftback v první generaci už stihl poněkud zastarat...
No lepším příkladem než Vectra/Signum(což je hatchback) je Vectra sedan versus Vectra liftback (GTS).Já tedy musím za sebe říct, že liftbacky mi většinou přijdou povedenější (designově), než sedany. Jsou i praktičtější (lepší přístup do kufru).Ale i sedan má své výhody: má šanci mít tužší karoserii (ale ne vždy ji doopravdy má) a také má šanci lépe odstínit kabinu od hluku od zadní nápravy (což ale také není vždy využito).
"No lepším příkladem než Vectra/Signum(což je hatchback) je Vectra sedan versus Vectra liftback (GTS)."Pravda, seknul jsem se. Ajem sorry! Sypu si popel na hlavu...
pate kolo u vozu je ve standartni vybave nebo za priplatek? :-Dnebo je v kufru schovanej cyklista
ee, to jen testuji integrovany nosic jizdnich kol, jako ma Opel corsa. Už jsou s vývojem někde v polovině :-)
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.